Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kkade Sofia Berlofiille?

Vierailija
07.05.2026 |

sillä on jenkki Jeff ja voi suhailla ympäri maailmaa Jeffillä lapsikin vamlmiina.

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
2/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta iloinen hänen puolestaan. En haluaisi olla julkkis enkä ökyrikaskaan, ihan tavallinen elämä sopii paremmin minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla kateellinen? En ole oikeaa kohderyhmää.

Vierailija
4/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tapausta, joten en nyt kovin kade kai voi olla. Mitäs tämä ihminen on tehnyt, että hänelle pitäisi kateellinen olla?

M62

Vierailija
5/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mielenkiintoista, että nuo erittäin epäluonnollisen näköiset ja leikellyt muijat on näköjään kovaa valuuttaa rikkaiden miesten parissa. 

Vierailija
6/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ostettavissa.

Vierailija
7/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma rahaa, vain ukon luottokortti... Tällaisilla naisilla on ihan oma titteli, nätisti sanottuna maksullinen....

Vierailija
8/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi suhailla Jeffillä ympäri maailmaa? No enpä oo moisesta kateellinen.

Vierailija
9/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian elämä olisi minulle painajaista. Mieluummin chillaan täällä mökilläni pieruverkkareissa. Ei tarvi miellyttää yhtään miljonääriä rilleillä tai ilman. Ihan sama onko mun lipokkaat Rustasta vai Vittunilta.

Vierailija
10/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En keksi, mistä asiasta olisin kateellinen. Mulla on kiva elämä, ihana mies jonka kanssa olen kasvattanut kaksi lasta aikuiseksi. Elintaso on mukava, asun turvallisessa maassa jonka luontoa ja eri vuodenaikoja rakastan. 

Olisi kamalaa suhailla pitkin maailmaa ja hoitaa jonkun toisen lapsia, puhumattakaan siitä treenaamisen ja laittautumisen määrästä. Mielummin kuljen pieruverkkareissa mökillä tukka takussa.

Vierailija
11/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oletko Sinä, ap?

Vierailija
12/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kukaan muu ei voi matkustella ympäri maailmaa kuin Sofia? Vai mikä tämä sun jutun pointti on?

Vierailija
13/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. En haluaisi noin epänormaalia elämää. En myöskään haluaisi näyttää feikiltä, vaikka en täysin vastusta ulkonäön korjailua. Enemmän rahaa tietysti toivoisin itselleni ja perheelleni.

Vierailija
14/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suomalainen nainen lähtisi Dubaihin, mutta ulkomuoto ei riitä.

Vierailija
15/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin elän rauhassa täällä veden äärellä omakotitalossa . Voi kulkea vaikka munasillaan jos niin tahtoo .

Vierailija
16/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen nainen lähtisi Dubaihin, mutta ulkomuoto ei riitä.

No kyllähän siellä monet suomalaiset perheet käy lomailemassa, olet siinä oikeassa joskaan ulkomuodon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
17/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, ehkä hän herättää enemmän ihmetystä tai sääliä kuin kateutta. Kovasti tuntuu olevan tarve olla joku muu kuin Sofia Ruusila, joka oli hyvin nätti miss Helsinki-aikoinaan. Sen jälkeen mitä lööpeissä on naisesta näkynyt, niin elämänsä on vaikuttanut lähinnä kaoottiselta ja hukassa olevalta, ei suinkaan onnelliselta ja tasapainoiselta.

Vierailija
18/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hänen elämänsä ei ole sellaista, jota itse tahtoisin, asioita joita arvostan ja joista nautin. Toki ei tuo haittaisi, että taloudellisesti olisi hieman keveämpää, mutta suurin osa asioista, joista elämässäni nautin eivät ole asioita, joita saa rahalla. 

Toivottavasti on hänelle itselleen mieleen.

Vierailija
19/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen kateellisia tuntuu riittävän :D

Vierailija
20/173 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko toimittaja kysyä joskus pelorffin mielipidettä siihen, että 90% Dubain asukkaista ovat orjia tai palkkaorjia? Vai onko toimittajasta niin ihkua ihastella dubain orjanomistaja-eliitin glamour-elämää, että se oikea journalistinentyö on päässyt unohtumaan?

En näe mitään eroa näissä pelorf-artikkeleissa siihen, kun vaikka jos joku toimittaja tekisi jutun Putinin palatsista, ja sanois siinä "Tälläistä on elämä Venäjällä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän