Oletko käynyt koskaan Bosniassa?
Olisiko tuo vähän tuntemattomampi Euroopan maa näkemisen arvoinen?
Kommentit (32)
Kyseiseen valtioon tulisi kohdistaa tykistön ammukset saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Sarajevo on ihana, ihan yksi mun lempikaupungeista. Mostar on yliarvostettu, joo on siellä hieno silta mutta siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mietippä sitä idiootti.
Tulihan siellä ns.. Tuusulassa aikaa tapettua...Kotkanpesässä...
Mikäli Makarska Riviera ja Dubrovnik ovat Bosniassa olen käynyt siellä. Maa oli siihen aikaan Jugoslavia.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli Makarska Riviera ja Dubrovnik ovat Bosniassa olen käynyt siellä. Maa oli siihen aikaan Jugoslavia.
Miksi heittäydyt tahallasi hölmöksi? Onko kivaa?
Olen käynyt Bosnia-Hertsegovinassa, kuten maan nimi kuuluu, joskus Aurinkomatkojen päiväretkellä naapurimaa Kroatiasta käsin. Kävimme esim. Mostarissa, jonka kuuluisan sillan vieressä on tutustumisen arvoinen pieni museo. Lähihistoria hahmottuu siellä hyvin. Asuintalojen seinissä oli vielä ammusten jälkiä muistutuksena sodan kauhuista. Matkan varrella ajoimme hautaus läheltä, jonne oli haudattu tuhansia henkensä menettäneitä miehiä ja nuoria poikia. Koskettava näky. Jugoslavian hajoamissodat jättivät jäljensä myös tuohon maahan, aiemmin eri kansaryhmät omine uskontoineen ja tapoineen elivät sulassa sovussa. Olisin halunnut tutustua kauniiseen maahan lähemmin mutta aika loppui kesken tuon lomani aikana. Suunnittelen kyllä meneväni uudelleen, olen matkustanut naapurimaissa ja koko tuo Euroopan alue kiinnostaa historiansa ja ihanien maisemiensa vuoksi. Ystävällisiä ihmisiä, kannattaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Bosnia-Hertsegovinassa, kuten maan nimi kuuluu, joskus Aurinkomatkojen päiväretkellä naapurimaa Kroatiasta käsin. Kävimme esim. Mostarissa, jonka kuuluisan sillan vieressä on tutustumisen arvoinen pieni museo. Lähihistoria hahmottuu siellä hyvin. Asuintalojen seinissä oli vielä ammusten jälkiä muistutuksena sodan kauhuista. Matkan varrella ajoimme hautaus läheltä, jonne oli haudattu tuhansia henkensä menettäneitä miehiä ja nuoria poikia. Koskettava näky. Jugoslavian hajoamissodat jättivät jäljensä myös tuohon maahan, aiemmin eri kansaryhmät omine uskontoineen ja tapoineen elivät sulassa sovussa. Olisin halunnut tutustua kauniiseen maahan lähemmin mutta aika loppui kesken tuon lomani aikana. Suunnittelen kyllä meneväni uudelleen, olen matkustanut naapurimaissa ja koko tuo Euroopan alue kiinnostaa historiansa ja ihanien maisemiensa vuoksi. Ystävällisiä ihmisiä, kannattaa mennä.
Siis: .....ajoimme hautausmaan läheltä
Sarajevossa ja Mostarissa olen käynyt 20 vuotta sitten. Mielestäni ex-Jugoslaviassa on parempiakin paikkoja. Oli nuokin kyllä mielenkiintoisia, varsinkin jos historia kiinnostaa. Bosniakit ovat aika kovia uhriutumaan, vaikka tuskin hekään ihan viattomia ovat.
Olen käynyt kaksi kertaa
Hieno luonto, vihreitä jokia, tummia metsiä, karuja vuoria. Kaupungeissa (mm. Sarajevo, Mostar) islamin vaikutus näkyy ja kuuluu.
Pidin kyllä, mutten haluaisi todellakaan siellä asua. Matkustaa voisin uudelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kroatiaa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heittäydyt tahallasi hölmöksi? Onko kivaa?
On kivaa 🤓🥳
Olen käynyt. Todella hieno maa ja ihania naisia. Ruoka on hyvää.
Mostarissa olen käynyt. Ei kehumista
En, mutta naapurimaissa Kroatiassa ja Montenegrossa olen käynyt. Molemmat hienoja maita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroatiaa ovat.
Kiitos tiedosta !!!