Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haapala: Demari-Antin pääministeripaikka ei ole enää itsestäänselvyys

Vierailija
07.05.2026 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011990568.html

Nyt Sdp:n kannatus on 23,7 prosenttia. Viime syyskuussa se oli Ylen mittauksessa vielä 25,8 prosenttia. Pudotusta on tullut syksystä 2,1 prosenttiyksikköä, ja suunta viettää alas.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkään kun kohta ay-pamput laittaa Naziman puolueen johtoon.

Minusta Nasima olisi oikea valinta demareiden johtoon. Hän osaa sanoittaa ihmisten tuntemukset ja hänessä on suoraselkäisyyttä. Hän uskaltaa sanoa kun sen paikka on. Lindtman on liian vetäytyvä ja arka hissukka eikä hänellä ole karismaa. Demareilla pitää olla selkeä visio ihmisille minkälaista Suomea halutaan rakentaa.  

Nasima nimitteli kaikkia suomalaisia rasisteiksi. Ei ole mitään näyttöä siitä, että hän pitäisi suomalaisten puolta.

Eikä me olla salonkikelpoisia tämän hienostorouvan mielestä.

Nasima harrastaa jonkinlaista ihmisten luokittelua. Eikös sosiaalidemokraattien alkuperäinen tarkoitus silloin yli sata vuotta sitten ollut että kaikki luokat poistuvat. Taitaa Eetu Salin ja muut puolueen perustajat pyöriä haudoissaan kuin hyrrät hanukkana.

Vierailija
102/108 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että demarit ottavat vastuun ja näyttävät, miten Suomesta tulee taas hyvinvointivaltio. Jos eivät, olisiko ihmisillä itsellään jotain vastuuta elämästään?

SDP ei halua poistaa työttömiä kehitysmaalaisia maasta, vaan tyytyy leikkaamaan kaikilta. Minusta olisi tärkeämpää lähettää wolttikuskit ja taksikuskit takaisin turvallisiin maihinsa.

Ennen vasemmisto ei hyväksynyt mamutusta, se vastusti sitä vimmatusti, nyt se on sen pääasia.

Mikä on muuttunut?

Silloin ennen vasemmisto edusti duunareita jotka olivat töissä. Nyt vasemmisto edustaa veronimijöitä, jotka eivät käy töissä, vaan saavat erilaisia tukia. Siksi vasemmisto haluaa lisää veronimijöitä maahan jotta se saa lisää äänestäjiä.

Demareissa porukkaa mamubisneksessä, hei me tienataan tällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindtman on mies paikallaan. Hän oli ykkösaamussa haastateltavana ja oli selkeä saniainen ja jämpti.

Joka kerta kun avaa suunsa, niin haukkuu ja vähättelee muita ja osoittelee muiden virheitä. En ole yhtäkään omaa ideaa vielä kuullut. 

Vierailija
104/108 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit ajavat Suomeen väkivaltaa ja raiskauksia ma mujen avulla, ja ihmiset alkavat herätä vakavaan uhkaan. 

Lindtman on tänään ilmoittanut Valestiinan tunnustamisen olevan asialistalla mikäli demarit on seuraava pääministeripuolue.

Jälleen yksi syy olla äänestämättä demareita. Lista vain jatkaa kasvamistaan.

Plus itätärajalle ainakin yksi rajanylityspaikka auki onnenonkijoiden / rikollisten täysihoitopaikkahakemuksille. Hehän kävivätpuolueensa sisäistä vääntöä jo silloin ennen kuin raja suljettiin kokonaan. Jos pääsee pääministeripuolueeksi, ei tarvitse olla enää halukas tekemään isompia kompromisseja. 

Joko listallasi on nasiman selitykset että osastoille riittää yksi suomalainen hoitaja ja loput voi olla vaikka afgaanista ja hyvin kuulemma pärjätään. 

Vierailija
105/108 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinäkin saat ruokas jos Wolttikuskit poistetaan, osaako persu edes perunoita keittää?

 

Mutta saatko sinä perunan kasvamaan ja tiedätkö googlettamatta mitä on perunan multaus?

t. persu
 

Olen ollut istuttamassa multaamassa ja nostamassa. t.entinen tehdastyöntekijä.

Ala peukuista päätellen olisi pitänyt kieltäytyä kun vaari ja eno pyysi, olin siellä viikonloppuvapaalla, no perus persuhan ei olis kepulaisille talkoolla tehnyt, eihän se sovi että yhdessä yritetään ja kokoomuslaisille olis sopinut että olisin maksanut kun yrittäjän pellolla olin päässyt suorittamaan ruumiinkulttuuria. Näillä nykyhallituksen teemoillaa Suomi nousuun, niinkuin on noustu jo 3 vuotta. Sa..anan tunarit sanoisi joku kunnioitu päämies. Nykypäättäjät ovat jotain , no en sano, ettei tule vaan kenelkkään pahamieli.

Vierailija
106/108 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinäkin saat ruokas jos Wolttikuskit poistetaan, osaako persu edes perunoita keittää?

 

Mutta saatko sinä perunan kasvamaan ja tiedätkö googlettamatta mitä on perunan multaus?

t. persu
 

Olen ollut istuttamassa multaamassa ja nostamassa. t.entinen tehdastyöntekijä.

Ala peukuista päätellen olisi pitänyt kieltäytyä kun vaari ja eno pyysi, olin siellä viikonloppuvapaalla, no perus persuhan ei olis kepulaisille talkoolla tehnyt, eihän se sovi että yhdessä yritetään ja kokoomuslaisille olis sopinut että olisin maksanut kun yrittäjän pellolla olin päässyt suorittamaan ruumiinkulttuuria. Näillä nykyhallituksen teemoillaa Suomi nousuun, niinkuin on noustu jo 3 vuotta. Sa..anan tunarit sanoisi joku kunnioitu päämies. Nykypäättäjät ovat jotain , no en sano, ettei tule vaan kenelkkään pahamieli.

Korkki ja netti kiinni Pavel ennen kuin häpäiset taas itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/108 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Haapala onkin kalju kokoomuslainen. Todella ärsyttävä mulkkersson.

Vierailija
108/108 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkään kun kohta ay-pamput laittaa Naziman puolueen johtoon.

ay-pamput ovat LIndtmanin takana. Liitoille sopii hyvin tuleva SDP kokoomus hallitus. 

SDP ei vaan ole enää ammattiyhdistyksen etupuolue. Työehdoista kun ei enää sovita Suomessa kolmikannassa. Kynä otettiin poliitikoilta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi