Yle: Lappeenrannan koneteekkareilla natsihenkinen kerho
Lappeenrannan yliopistolla toimii natsisymboleita avoimesti käyttävä opiskelijaryhmä
Kommentit (85)
"Ryhmän tunnuksessa on nat si-Saksaan viittaava SS-tunnus.
LUT-yliopiston rehtori Juha-Matti Saksa kertoo, että yliopiston johto kuuli ryhmän toiminnasta maanantaina sen jälkeen, kun Yle oli ollut yhteydessä ylioppilaskuntaan.
– Toiminta on arvojemme ja periaatteidemme vastaista, Saksa toteaa"
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmän tunnuksessa on nat si-Saksaan viittaava SS-tunnus.
LUT-yliopiston rehtori Juha-Matti Saksa kertoo, että yliopiston johto kuuli ryhmän toiminnasta maanantaina sen jälkeen, kun Yle oli ollut yhteydessä ylioppilaskuntaan.
– Toiminta on arvojemme ja periaatteidemme vastaista, Saksa toteaa"
"Saksa ei hyväksy viittauksia nat si-Saksaan" 😂
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että ylen juttu aiheuttaa noille ongelmia
Itse toivoisin LUT-yliopistolle menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi ottaa itsensä hengiltä.
Jos on liian tyhmä suoritustavan suhteen niin voin antaa vinkkejä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi ottaa itsensä hengiltä.
Jos on liian tyhmä suoritustavan suhteen niin voin antaa vinkkejä.
Mitä sä mulle riehut, höpönassu? En minä uutista ole kirjoittanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat kiss-yhtyeen faneja. Huomaa miten nimi kirjoitetaan.
Okei, mutta miksi hakaristiliput?
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa on tulevaisuus, ja siksi on hienoa että olen taas suosittu.
T: Aadolf
Ketä tuo Aadolf on? T. Adolf
Konetekniikka 😂 Opiskelemaan pääsee B:n papereilla
Onkos nämä niitä täällä palstalla palstalla suuresti himottuja DI:tä tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Onkos nämä niitä täällä palstalla palstalla suuresti himottuja DI:tä tulevaisuudessa?
Nääh. Tuotantotalous-DI on, ei nuo.
Vierailija kirjoitti:
Kaapissa on vaarallinen nat si.
Natsiteekkari
Vierailija kirjoitti:
Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.
On aiemminkin uutisoitu
Vierailija kirjoitti:
Skinnarilan Sika Klupi. Ainakin 15 vuotta vanha teekkareiden perseilykerho, ei mitään tekemistä natsimeiningin kanssa. Yllättävää miten Yle kirjoittaa tällaista skeidaa eikä ota asioista selvää. Tämä on nyt samaa sarjaa kuin ne kohut Helly Hansenin takeista tai pesukarhukravateista.
No kyllä siihen touhuun on liittynyt myös hakaristit ja natsitervehdykset. Miksi pelleilevät noilla?
On hyvä että nuorisolla on arvot kohdallaan.
-Meine Ehre heißt Treue-
terv: Heinrich. H.
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa on tulevaisuus, ja siksi on hienoa että olen taas suosittu.
T: Aadolf
Näin on. Tulemme vielä nousemaan haudoistamme johtamaan uutta Tuhat vuotista Valtakuntaa.
- Hermann G -
Luulin että nuo on sähkötekniikan opiskelijoita ja siinä on salamat🤔
Kappas. Ovatko nämä pale-kannattajia?