Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Lappeenrannan koneteekkareilla natsihenkinen kerho

Vierailija
06.05.2026 |

Lappeenrannan yliopistolla toimii natsisymboleita avoimesti käyttävä opiskelijaryhmä

 

https://yle.fi/a/74-20224093

 

 

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Ovatko nämä pale-kannattajia?

Vierailija
2/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ryhmän tunnuksessa on nat si-Saksaan viittaava SS-tunnus. 

 

LUT-yliopiston rehtori Juha-Matti Saksa kertoo, että yliopiston johto kuuli ryhmän toiminnasta maanantaina sen jälkeen, kun Yle oli ollut yhteydessä ylioppilaskuntaan.

– Toiminta on arvojemme ja periaatteidemme vastaista, Saksa toteaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ryhmän tunnuksessa on nat si-Saksaan viittaava SS-tunnus. 

 

LUT-yliopiston rehtori Juha-Matti Saksa kertoo, että yliopiston johto kuuli ryhmän toiminnasta maanantaina sen jälkeen, kun Yle oli ollut yhteydessä ylioppilaskuntaan.

– Toiminta on arvojemme ja periaatteidemme vastaista, Saksa toteaa"

"Saksa ei hyväksy viittauksia nat si-Saksaan" 😂

Vierailija
4/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että ylen juttu aiheuttaa noille ongelmia

Itse toivoisin LUT-yliopistolle menestystä.

Vierailija
5/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi ottaa itsensä hengiltä. 

Jos on liian tyhmä suoritustavan suhteen niin voin antaa vinkkejä.  

Miksi?

Vierailija
6/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi ottaa itsensä hengiltä. 

Jos on liian tyhmä suoritustavan suhteen niin voin antaa vinkkejä.  

Mitä sä mulle riehut, höpönassu? En minä uutista ole kirjoittanut. 

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat kiss-yhtyeen faneja. Huomaa miten nimi kirjoitetaan.


https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiss

Okei, mutta miksi hakaristiliput? 

Vierailija
8/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorissa on tulevaisuus, ja siksi on hienoa että olen taas suosittu.

T: Aadolf

Ketä tuo Aadolf on? T. Adolf

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konetekniikka 😂 Opiskelemaan pääsee B:n papereilla 

Vierailija
10/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos nämä niitä täällä palstalla palstalla suuresti himottuja DI:tä tulevaisuudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos nämä niitä täällä palstalla palstalla suuresti himottuja DI:tä tulevaisuudessa?

Nääh. Tuotantotalous-DI on, ei nuo.

Vierailija
12/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa on tulevaisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneteekkarit on rupusakkia

Vierailija
14/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapissa on vaarallinen nat si. 

Natsiteekkari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.

On aiemminkin uutisoitu 

https://yle.fi/a/74-20152907 

Vierailija
16/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skinnarilan Sika Klupi. Ainakin 15 vuotta vanha teekkareiden perseilykerho, ei mitään tekemistä natsimeiningin kanssa. Yllättävää miten Yle kirjoittaa tällaista skeidaa eikä ota asioista selvää. Tämä on nyt samaa sarjaa kuin ne kohut Helly Hansenin takeista tai pesukarhukravateista.

No kyllä siihen touhuun on liittynyt myös hakaristit ja natsitervehdykset. Miksi pelleilevät noilla? 

Vierailija
18/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä että nuorisolla on arvot kohdallaan.

-Meine Ehre heißt Treue-

 

terv: Heinrich. H.

Vierailija
19/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorissa on tulevaisuus, ja siksi on hienoa että olen taas suosittu.

T: Aadolf

Näin on. Tulemme vielä nousemaan haudoistamme johtamaan uutta Tuhat vuotista Valtakuntaa.

 

- Hermann G -

Vierailija
20/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että nuo on sähkötekniikan opiskelijoita ja siinä on salamat🤔