Yle: Lappeenrannan koneteekkareilla natsihenkinen kerho
Lappeenrannan yliopistolla toimii natsisymboleita avoimesti käyttävä opiskelijaryhmä
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa on tulevaisuus, ja siksi on hienoa että olen taas suosittu.
T: Aadolf
Nimenomaan OMAN MAAN nuorissa. Heille on esivanhemmat taistelleet maan ja vapauden puolesta jättäen hyvän maan. Nekut ja musset vit tuun täältä. T. Nainen 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.
On aiemminkin uutisoitu
Rehtori yllättyi kuultuaan ryhmästä vasta maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Teekkari teki nat sitervehdyksen satojen opiskelijoiden tapahtumassa – Jatkoilla useampi toisti perässä
Asiaan puututtiin, mutta sama meno jatkui tapahtuman virallisilla jatkoilla.
Oletko varma, että kyse oli kantasuomalaisista opiskelijoista?
Kannattaa selvittää, ketkä siellä provoilee ja levittää aatettaan.
Nämä tuskin on niitä jotka juna-asemilla pahoinpitelee ihmisiä.
natsismi ei ole suomalaista kulttuuria. tämä on kamala ilmiö ja nuoret ei tunne historiaa. suomessa vain pieni vähemmistö kannatti ajatuksia 40 luvuilla.
nuoriso haluaa ärsyttää hallistusta ja vasemmistoa tämä ei ole oikea tapa. läppä ei sovi näin kamalaan asiaan.
kannatan kyllä hakaristin käytön kieltämistä julkisissa tiloissa. sakkoa niin että tuntuu pankkitilillä.jos ei muu auta.
suomen juutalaiset on auttanut suomea sodissa ,never forget.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettava kohu
Ei todellakaan ole. Opiskelijoiden älykkyysosamäärä on laskenut huolestuttavasti teknisellä puolella.
Jotain tarttis tehdä!
Vierailija kirjoitti:
natsismi ei ole suomalaista kulttuuria. tämä on kamala ilmiö ja nuoret ei tunne historiaa. suomessa vain pieni vähemmistö kannatti ajatuksia 40 luvuilla.
nuoriso haluaa ärsyttää hallistusta ja vasemmistoa tämä ei ole oikea tapa. läppä ei sovi näin kamalaan asiaan.
kannatan kyllä hakaristin käytön kieltämistä julkisissa tiloissa. sakkoa niin että tuntuu pankkitilillä.jos ei muu auta.
suomen juutalaiset on auttanut suomea sodissa ,never forget.
Aika paljonkin on sellaista mikä ei ole suomalaista kulttuuria. Rap-musiikkia ym. Miksi hakaristi olisi joku erityisherkistelyn aihe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno järjestö!
T. Antti L.
Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.
Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua
Nationaali Kyykkä Liiga - NKL
"5. Skinnarilan Sika Klupi [SSK]
Jaaha, viina maistuu ja kartut lentää. lappeen Rantojen kovaäänisin kyykkäjoukkue kuorii vastustajien sipulia huutelullaan ja pelaa siinä sivussa hämmentävän kovaa tulosta. Viime kaudella siat olivat runkkarissa top 8 joukossa sekä etenivät pudotuspeleissä vakuuttavasti toiselle kierrokselle, missä kuitenkin vastaan tuli MaHaLasKu-niminen seinä. Tänä vuonna tullee olemaan samanlainen ääni kellossa, ja miksei samanlainen tulostasokin. Vanhojen karjujen eläköityessä on klupi hankkinut uutta (sian)verta täydentämään rivejään, mutta eivätköhän tulokkaatkin opi pikkuhiljaa tavoille - ja pelaamaan kyykkää."
Juurisyy on ihmisten kyllästyminen vasemmiston paskan maireaan lässytykseen. Noistakaan kukaan ole juutalaisia uuniin laittamassa, mutta tuntuu hyvältä tehdä pesäero progressiivisiin sivistysvassareihin, ne on vaan niin hemmetin noloja lumihiutaleita tiktok-tansseineen. Suomi olisi parempi paikka, jos vassut lakkaisivat kertomasta ihmisille, miten heidän pitää elää elämäänsä. Vasta on kirkosta päästy eroon, niin jo on seuraava kertomassa miten pitää olla ja elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno järjestö!
T. Antti L.
Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.
Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua
Kuten demarit ahdistelusyytteissäkin, ainoa reaktio oli että "eihän me nyt" ja sitten ei muuta tapahtunutkaan paitsi syyttäjien maalittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno järjestö!
T. Antti L.
Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.
Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua
Kun demari nasseilee, niin se ei haittaa
Vapaassa maassa saa olla erilaisia ajatuksia ja erilaisia kerhoja.
Vierailija kirjoitti:
natsismi ei ole suomalaista kulttuuria. tämä on kamala ilmiö ja nuoret ei tunne historiaa. suomessa vain pieni vähemmistö kannatti ajatuksia 40 luvuilla.
nuoriso haluaa ärsyttää hallistusta ja vasemmistoa tämä ei ole oikea tapa. läppä ei sovi näin kamalaan asiaan.
kannatan kyllä hakaristin käytön kieltämistä julkisissa tiloissa. sakkoa niin että tuntuu pankkitilillä.jos ei muu auta.
suomen juutalaiset on auttanut suomea sodissa ,never forget.
Kasarilla olisit seonnut päästäsi punkkareiden kanssa. Nykyäänhän vassarit ovat omineet itselleen punkinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno järjestö!
T. Antti L.
Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.
Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua
Kun demari nasseilee, niin se ei haittaa
Olisi se haitannut, jos Antti olisi ollut Pm,... Olisi käynyt kuin Rinteelle. Saapa nähdä onko intersektionaaleilla jokin sopiva kohu jemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno järjestö!
T. Antti L.
Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.
Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua
Kun demari nasseilee, niin se ei haittaa
Olisi se haitannut, jos Antti olisi ollut Pm,... Olisi käynyt kuin Rinteelle. Saapa nähdä onko intersektionaaleilla jokin sopiva kohu jemmassa.
SSK-ryhmään kuulu Hilma Halla-aho, joka on eduskunnan puhemiehen Jussi Halla-ahon (ps) tytär
https://yle.fi/a/74-20224882
Jotrn persujen bensaletkutrollien kannattaa kedkittyä oman mestarin perhenassuiluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno järjestö!
T. Antti L.
Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.
Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua
Kun demari nasseilee, niin se ei haittaa
Olisi se haitannut, jos Antti olisi ollut Pm,... Olisi käynyt kuin Rinteelle. Saapa nähdä onko intersektionaaleilla jokin sopiva kohu jemmassa.
SSK-ryhmään kuulu Hilma Halla-aho, joka on eduskunnan puhemiehen Jussi Halla-ahon (ps) tytär
https://yle.fi/a/74-20224882Jotrn persujen bensaletkutrollien kannattaa kedkittyä oman mestarin perhenassuiluun
Mestaritar
Jokos on levinnyt ulkomaiseen mediaan, että Suomen eduskunnan puhemiehen tytär on "leikkimielisessä" natseilukerhossa suomalaisessa yliopistossa?
Hyvää mainosta taas kerran Suomelle! 😂
Näin moskovalainen valtionyliopisto kouluttaa hakkereita ja vakoojia
Asiakirjat kertovat, miten yliopiston "Osasto 4" opettaa hakkerointia, disinformaation levittämistä, vaaleihin sekaantumista ja muita sotilastiedusteluosasto GRU:n toimijoille hyödyllisiä taitoja.
Osasto 4 on asiakirjavuodon perusteella jaettu kolmeen erikoistumisalaan. Niistä näkyvin on "erikoistiedustelupalvelu". Osastoa johtaa everstiluutnantti Kirill Stupakov, jonka alaisuudessa opiskelijat oppivat sähköistä salakuuntelua ja valvontaa. Opiskelijat oppivat hyödyntämään esimerkiksi näppäimistön käyttöä tallentavaa laitetta ja huomaamatonta näyttökuvatallenninta.
Yllättävää kyllä, vuodot paljastavat Stupakovin yksityisviestejä, joissa hän kuvaa Venäjän johtoa kärkkäästi. Hän kutsuu presidentti Vladimir Putinia "vanhaksi mieheksi", ex-presidentti Dmitri Medvedeviä alkoholistiksi ja pääesikunnan päällikkö Valeri Gerasimovia "typeräksi mul kuksi". Ukrainan sodan hän uskoo päättyvän Venäjän kannalta huonosti.
https://www.ess.fi/uutissuomalainen/9431923