Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Lappeenrannan koneteekkareilla natsihenkinen kerho

Vierailija
06.05.2026 |

Lappeenrannan yliopistolla toimii natsisymboleita avoimesti käyttävä opiskelijaryhmä

 

https://yle.fi/a/74-20224093

 

 

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin moskovalainen valtionyliopisto kouluttaa hakkereita ja vakoojia

 

 

Asiakirjat kertovat, miten yliopiston "Osasto 4" opettaa hakkerointia, disinformaation levittämistä, vaaleihin sekaantumista ja muita sotilastiedusteluosasto GRU:n toimijoille hyödyllisiä taitoja.

Osasto 4 on asiakirjavuodon perusteella jaettu kolmeen erikoistumisalaan. Niistä näkyvin on "erikoistiedustelupalvelu". Osastoa johtaa everstiluutnantti Kirill Stupakov, jonka alaisuudessa opiskelijat oppivat sähköistä salakuuntelua ja valvontaa. Opiskelijat oppivat hyödyntämään esimerkiksi näppäimistön käyttöä tallentavaa laitetta ja huomaamatonta näyttökuvatallenninta.

 

 

Yllättävää kyllä, vuodot paljastavat Stupakovin yksityisviestejä, joissa hän kuvaa Venäjän johtoa kärkkäästi. Hän kutsuu presidentti Vladimir Putinia "vanhaksi mieheksi", ex-presidentti Dmitri Medvedeviä alkoholistiksi ja pääesikunnan päällikkö Valeri Gerasimovia "typeräksi mul kuksi". Ukrainan sodan hän uskoo päättyvän Venäjän kannalta huonosti.

https://www.ess.fi/uutissuomalainen/9431923

Vierailija
62/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorissa on tulevaisuus, ja siksi on hienoa että olen taas suosittu.

T: Aadolf

Nimenomaan OMAN MAAN nuorissa. Heille on esivanhemmat taistelleet maan ja vapauden puolesta jättäen hyvän maan.  Nekut ja musset vit tuun täältä. T. Nainen 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.

On aiemminkin uutisoitu 

https://yle.fi/a/74-20152907 

Rehtori yllättyi kuultuaan ryhmästä vasta maanantaina.

Vierailija
64/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

 

Teekkari teki nat  sitervehdyksen satojen opiskelijoiden tapahtumassa – Jatkoilla useampi toisti perässä

Asiaan puututtiin, mutta sama meno jatkui tapahtuman virallisilla jatkoilla.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011130176.html

Oletko varma, että kyse oli kantasuomalaisista opiskelijoista?
Kannattaa selvittää, ketkä siellä provoilee ja levittää aatettaan.

Vierailija
65/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tuskin on niitä jotka juna-asemilla pahoinpitelee ihmisiä.

Vierailija
66/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

natsismi ei ole suomalaista kulttuuria. tämä on kamala ilmiö ja nuoret ei tunne historiaa.  suomessa vain pieni vähemmistö kannatti ajatuksia 40 luvuilla.

 

nuoriso haluaa ärsyttää hallistusta ja vasemmistoa tämä ei ole oikea tapa. läppä ei sovi näin kamalaan asiaan.

kannatan kyllä hakaristin käytön kieltämistä julkisissa tiloissa. sakkoa niin että tuntuu pankkitilillä.jos ei muu auta.

suomen juutalaiset on auttanut suomea sodissa ,never forget.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettava kohu

Ei todellakaan ole. Opiskelijoiden älykkyysosamäärä on laskenut huolestuttavasti teknisellä puolella. 

 

Jotain tarttis tehdä! 

Vierailija
68/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

natsismi ei ole suomalaista kulttuuria. tämä on kamala ilmiö ja nuoret ei tunne historiaa.  suomessa vain pieni vähemmistö kannatti ajatuksia 40 luvuilla.

 

nuoriso haluaa ärsyttää hallistusta ja vasemmistoa tämä ei ole oikea tapa. läppä ei sovi näin kamalaan asiaan.

kannatan kyllä hakaristin käytön kieltämistä julkisissa tiloissa. sakkoa niin että tuntuu pankkitilillä.jos ei muu auta.

suomen juutalaiset on auttanut suomea sodissa ,never forget.

Aika paljonkin on sellaista mikä ei ole suomalaista kulttuuria. Rap-musiikkia ym. Miksi hakaristi olisi joku erityisherkistelyn aihe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno järjestö!

T. Antti L.

Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.

Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua

Vierailija
70/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nationaali Kyykkä Liiga - NKL

"5. Skinnarilan Sika Klupi [SSK]

Jaaha, viina maistuu ja kartut lentää. lappeen Rantojen kovaäänisin kyykkäjoukkue kuorii vastustajien sipulia huutelullaan ja pelaa siinä sivussa hämmentävän kovaa tulosta. Viime kaudella siat olivat runkkarissa top 8 joukossa sekä etenivät pudotuspeleissä vakuuttavasti toiselle kierrokselle, missä kuitenkin vastaan tuli MaHaLasKu-niminen seinä. Tänä vuonna tullee olemaan samanlainen ääni kellossa, ja miksei samanlainen tulostasokin. Vanhojen karjujen eläköityessä on klupi hankkinut uutta (sian)verta täydentämään rivejään, mutta eivätköhän tulokkaatkin opi pikkuhiljaa tavoille - ja pelaamaan kyykkää."


 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurisyy on ihmisten kyllästyminen vasemmiston paskan maireaan lässytykseen. Noistakaan kukaan ole juutalaisia uuniin laittamassa, mutta tuntuu hyvältä tehdä pesäero progressiivisiin sivistysvassareihin, ne on vaan niin hemmetin noloja lumihiutaleita tiktok-tansseineen. Suomi olisi parempi paikka, jos vassut lakkaisivat kertomasta ihmisille, miten heidän pitää elää elämäänsä. Vasta on kirkosta päästy eroon, niin jo on seuraava kertomassa miten pitää olla ja elää.

Vierailija
72/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno järjestö!

T. Antti L.

Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.

Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua

Kuten demarit ahdistelusyytteissäkin, ainoa reaktio oli että "eihän me nyt" ja sitten ei muuta tapahtunutkaan paitsi syyttäjien maalittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno järjestö!

T. Antti L.

Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.

Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua

Kun demari nasseilee, niin se ei haittaa 

Vierailija
74/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaassa maassa saa olla erilaisia ajatuksia ja erilaisia kerhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

natsismi ei ole suomalaista kulttuuria. tämä on kamala ilmiö ja nuoret ei tunne historiaa.  suomessa vain pieni vähemmistö kannatti ajatuksia 40 luvuilla.

 

nuoriso haluaa ärsyttää hallistusta ja vasemmistoa tämä ei ole oikea tapa. läppä ei sovi näin kamalaan asiaan.

kannatan kyllä hakaristin käytön kieltämistä julkisissa tiloissa. sakkoa niin että tuntuu pankkitilillä.jos ei muu auta.

suomen juutalaiset on auttanut suomea sodissa ,never forget.

Kasarilla olisit seonnut päästäsi punkkareiden  kanssa. Nykyäänhän vassarit ovat omineet itselleen punkinkin 

Vierailija
76/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno järjestö!

T. Antti L.

Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.

Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua

Kun demari nasseilee, niin se ei haittaa 

Olisi se haitannut, jos Antti olisi ollut Pm,... Olisi käynyt kuin Rinteelle. Saapa nähdä onko intersektionaaleilla jokin sopiva kohu jemmassa.

Vierailija
77/85 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno järjestö!

T. Antti L.

Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.

Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua

Kun demari nasseilee, niin se ei haittaa 

Olisi se haitannut, jos Antti olisi ollut Pm,... Olisi käynyt kuin Rinteelle. Saapa nähdä onko intersektionaaleilla jokin sopiva kohu jemmassa.

SSK-ryhmään kuulu Hilma Halla-aho, joka on eduskunnan puhemiehen Jussi Halla-ahon (ps) tytär
https://yle.fi/a/74-20224882

Jotrn persujen bensaletkutrollien kannattaa kedkittyä oman mestarin perhenassuiluun

Vierailija
78/85 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno järjestö!

T. Antti L.

Lapsellista verrata lukiolaisten leffakerhoa aikuisten ihmisten nasseiluun.

Lindtmanilla on sitä parempaa nasseilua

Kun demari nasseilee, niin se ei haittaa 

Olisi se haitannut, jos Antti olisi ollut Pm,... Olisi käynyt kuin Rinteelle. Saapa nähdä onko intersektionaaleilla jokin sopiva kohu jemmassa.

SSK-ryhmään kuulu Hilma Halla-aho, joka on eduskunnan puhemiehen Jussi Halla-ahon (ps) tytär
https://yle.fi/a/74-20224882

Jotrn persujen bensaletkutrollien kannattaa kedkittyä oman mestarin perhenassuiluun

Mestaritar

Vierailija
79/85 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos on levinnyt ulkomaiseen mediaan, että Suomen eduskunnan puhemiehen tytär on "leikkimielisessä" natseilukerhossa suomalaisessa yliopistossa?


Hyvää mainosta taas kerran Suomelle! 😂

Vierailija
80/85 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia.