Yle: Lappeenrannan koneteekkareilla natsihenkinen kerho
Lappeenrannan yliopistolla toimii natsisymboleita avoimesti käyttävä opiskelijaryhmä
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Skinnarilan Sika Klupi. Ainakin 15 vuotta vanha teekkareiden perseilykerho, ei mitään tekemistä natsimeiningin kanssa. Yllättävää miten Yle kirjoittaa tällaista skeidaa eikä ota asioista selvää. Tämä on nyt samaa sarjaa kuin ne kohut Helly Hansenin takeista tai pesukarhukravateista.
Juuri näin, SSK = Skinnarilan Sika klubi. Jos tästä pitää nostaa meteli, syytä on myös nostaa myös Kiss-yhtyeestä.
Valitettavasti Ylen toimittajalla on hieman puutteellinen lukutaito tai hahmotuskyky, kun ei K-kirjain mennyt jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmän tunnuksessa on nat si-Saksaan viittaava SS-tunnus.
LUT-yliopiston rehtori Juha-Matti Saksa kertoo, että yliopiston johto kuuli ryhmän toiminnasta maanantaina sen jälkeen, kun Yle oli ollut yhteydessä ylioppilaskuntaan.
– Toiminta on arvojemme ja periaatteidemme vastaista, Saksa toteaa"
Aivan järkyttävää, että että yliopisto saa julistaan olevansa avopimen rasistinen.
Yhdenvertaisuuslaki, 3 luku, 8 pykälä:
"Ketään ei saa syrjiä iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella."
Toivon todella että valtakunnansyyttäjä puuttuu yliopiston toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Jutun tehnyt Ylen määräaikainen toimittaja on opiskellut Haaga-Helian eli suomeksi höpö-helia ammattikorkeakoulussa, jossa kaikki opiskelijat saatetaan kädestä pitäen valmistumaan. Ja sen kyllä huomaa 😂😂😂
Onko näitä vähän tummempia ja päässyt Hesariin kynäilemään Dei:n avulla??
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmän tunnuksessa on nat si-Saksaan viittaava SS-tunnus.
LUT-yliopiston rehtori Juha-Matti Saksa kertoo, että yliopiston johto kuuli ryhmän toiminnasta maanantaina sen jälkeen, kun Yle oli ollut yhteydessä ylioppilaskuntaan.
– Toiminta on arvojemme ja periaatteidemme vastaista, Saksa toteaa"
Nykyään jos joku sanoo "suomen arvojen vastaista" niin sehän ei ole enää kovin paljon se, kun arvo on jo lähellä nollaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat kiss-yhtyeen faneja. Huomaa miten nimi kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kamalaa. Mä näin vappuna sirppi-vasara yhdistelmää. Pelotti taasko punakapina haluaa viedä meidät gulagiin
Ilmeisesti, ainakin Tampereella.
-Vastamielenosoittajilla oli Palestiinan lippujen lisäksi ainakin anarkistisia, antifasistisia ja kommunistisia lippuja.
Osa vastamielenosoittajista huusi myös Punainen Tampere -huutoa- YLE
Eipä löytynyt tälläista Ylen sivuilta. Laita linkki, tai olet trolli.
Eikö oma järki käske googlettaa Yle Tampere jolloin olisit löytänyt uutisen ihan ominpäin. Laitetaan se nyt tähän kaikkien luettavaksi niin vassarien typeryys tulee kaikkien luettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei woke-ympäristössä ole canceloitu tämmöistä tyyliin perustamispäivän jälkeen.
Ei niitä canceloida, koska ovat juutalaisvastaisia.
Ai luulet että juutalaisvastaisuus on muka jotenkin ihannoitua?? Ei ole! Taidat taas olla näitä, joiden mielestä Israel on aina oikeassa ja saa kohdella esim.gazalaisia miten vaan. Ja jos joku tätä kritisoi, on hän mukamas juutalaisvastainen?!
Antisemitismillä ei ole mitään tekemistä, ei yhtään mitään, julmien tekojen asiallisen kritisoinnin kanssa!!!!!
Apua, Levin Sähkö
https://levinsahko.fi/
Melkein yhtä paljon aatetta kuin Skinnarilan Sika klubilla 😂😂😂
Täällä Suomessa muita na...ja ole kuin Palestiinavassut. Väkivaltaiset sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa on tulevaisuus, ja siksi on hienoa että olen taas suosittu.
T: Aadolf
Mutta Karl Marxin ja Vladimir Leninin fanit ovat täysin hyväntahtoisia,harmittomia ja vaarattomia?
Vierailija kirjoitti:
Apua, Levin Sähkö
https://levinsahko.fi/Melkein yhtä paljon aatetta kuin Skinnarilan Sika klubilla 😂😂😂
Onko nasset oikeasti niin tyhmiä etteivät tunnista edes omaa tunnustaan, vaan sekoittavat sen mihin vaan sähkösymboliin? Saattavat ollakin kun julkisia paikkoja koristavia hakaristiyritelmiä katsoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.
Miksiköhän? Äärioikeisto on muuttunut entistä aggressiivisemmaksi ja saanut huolestuttavasti valtaa, koska näitä on jo hallituksessamme keskeisinä ministereinä.
Näin he pystyvät nimittämään omia miehiä/naisia tärkeisiin ja vaikutusvaltaisiin virkoihin ja vaikuttamaan näin asioiden kulkuun haluamaansa suuntaan.
Mitenkä sitten vasemman laidan hamas - Palestiina -kannattajat? Huolestuttavampaa se on. Oletteko huomanneet että n a t s i aate on jälleen kovassa nosteessa Palestiinassa?
Nasima Razmyar haluaa ensitöikseen tunnustaa Palestiinan, onko hän n a t s i?
Eikö Palestiinahuivit ole ihan samanlaisia n a t si tunnuksia, miksi niistä ei nouse vastaavaa kohua🤔
LUT:ssa opiskelee pieni joukko avoimesti putinismin kannattajia, mutta nämä venäläiset tai venäläistaustaiset opiskelijat ei ole ongelma vaan teekkareiden huumorikerho?
Opiskelijatilaisuudessa tehtiin nats itervehdyksiä – LUT-yliopiston vararehtori: ”Asia pengotaan”
Suomen laajuisessa tietotekniikan opiskelijoiden tapahtumassa tehtiin nat sitervehdyksiä ja käytettiin rasistista kieltä.
Teekkari teki nat sitervehdyksen satojen opiskelijoiden tapahtumassa – Jatkoilla useampi toisti perässä
Asiaan puututtiin, mutta sama meno jatkui tapahtuman virallisilla jatkoilla.