Yle: Lappeenrannan koneteekkareilla natsihenkinen kerho
Lappeenrannan yliopistolla toimii natsisymboleita avoimesti käyttävä opiskelijaryhmä
Kommentit (85)
Onhan se sosiaalinen sätky eli tuplasalamat lutin sähkölläkin kulttuurissa. Haalareissa vähän piilotettuna monella ja fuksilakeissa
Onkohan tää taas niitä juttuja, että kun me ajateltiin tämä hyväksi vitsiksi?
Yliopisto on melko voimaton, kun eivät voi puuttua siihen, mitä opiskelijat tekevät vapaa-aikanaan.
Mutta nuo eivät ole enää mitään lapsia, joten pitää olla aikamoinen aivolaho, että kokee tuon hauskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.
Jos he ovat nyt vasta voimaantuneet ja ovat julkisesti rasistisia. Tässä.näkee, kun annetaan pirulle pikkurosmi, se alkaa päsmäröimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopisto on melko voimaton, kun eivät voi puuttua siihen, mitä opiskelijat tekevät vapaa-aikanaan.
Mutta nuo eivät ole enää mitään lapsia, joten pitää olla aikamoinen aivolaho, että kokee tuon hauskaksi.
Kainalontuuletuksessa ei ole mitään väärää.
T. Antti Lindtman (SDP)
Joka ei tuulettanut kainaloa, toisin kuin persutrollit jankuttaa, kun persutrollauksen käsikirja niin käskee.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sosiaalinen sätky eli tuplasalamat lutin sähkölläkin kulttuurissa. Haalareissa vähän piilotettuna monella ja fuksilakeissa
Eikös kyse ollut heidän aiheuttamista.höiriöistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat kiss-yhtyeen faneja. Huomaa miten nimi kirjoitetaan.
Kiss-yhtyeen oli myös aikanaan tarkoitus herättää pahennusta tuolla kirjasin tyylillä, ihan niinkuin näiden....
Sex Pistolsin Sid Viciousistä on kuva hakaristipaita päällä.
Ihan meidän suomalaisesta Sleepy Sleepers-bändistä on haastattelu vuodelta -77 jossa rummuista löytyy hakaristi. Youtube "Sleepy Sleepers a-studiossa 1977". Ja kyseessä oli ihan tarkoituksellinen perseilybändi joka vain halusi aiheuttaa pahennusta ja provosoida aikaaan.
Olisko tässä kuitenkin kysymys sähkön merkistä. Samanlaisia natsimerkkejä näkyy nimittäin asuntojen pohjapiirroksissakin
Joskus kannattaisi löysätä hiukan sitä pipoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.
Miksiköhän? Äärioikeisto on muuttunut entistä aggressiivisemmaksi ja saanut huolestuttavasti valtaa, koska näitä on jo hallituksessamme keskeisinä ministereinä.
Näin he pystyvät nimittämään omia miehiä/naisia tärkeisiin ja vaikutusvaltaisiin virkoihin ja vaikuttamaan näin asioiden kulkuun haluamaansa suuntaan.
Persu on nyt Supon johtajana, ja sen jälkeen laitoksen henkilökuntaa vähennettiin rajusti, vaikka vakoilu rehottaa. Siinä vain yksi esimerkki.
Nämä DI-alat on täynnä autisteja ja niiden puupää vitsit tiedetään. Oletan vitsiksi, vaikka pieleen menee.
Lindtman varmaan mukana järjestössä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.
Miksiköhän? Äärioikeisto on muuttunut entistä aggressiivisemmaksi ja saanut huolestuttavasti valtaa, koska näitä on jo hallituksessamme keskeisinä ministereinä.
Näin he pystyvät nimittämään omia miehiä/naisia tärkeisiin ja vaikutusvaltaisiin virkoihin ja vaikuttamaan näin asioiden kulkuun haluamaansa suuntaan.
Kiristääkö foliohattu nuppiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopisto on melko voimaton, kun eivät voi puuttua siihen, mitä opiskelijat tekevät vapaa-aikanaan.
Mutta nuo eivät ole enää mitään lapsia, joten pitää olla aikamoinen aivolaho, että kokee tuon hauskaksi.
Kainalontuuletuksessa ei ole mitään väärää.
T. Antti Lindtman (SDP)
Joka ei tuulettanut kainaloa, toisin kuin persutrollit jankuttaa, kun persutrollauksen käsikirja niin käskee.
Tuuletti, mutta Antin ihailija on niin tyhmä, ettei tunnusta sitä
Tämmöistä tässä maassa nykyään on. Jos olet "oikean" puolueen jäsen, niin sulla on erityisoikeus tehdä vaikka mitä pahaa. Muilta ihmisiltä väijytään jopa olemattomia fasizstizsia mikroilmeitä
Miten voi tuulettaa kainaloa, jos pitää kuvassa asetta kaksin käsin? Kerro se, persuidari.
Helposti kun ottaa huomioon että suoritukseen osallistuu isompi porukka kavereita. Ja ei, tunnetusti vasemmistostandardeilla tuollaisissa kuvissa olevia ei käsitellä erillisinä henkilöinä vaan vastuu on kokonaisuutena kaikilla osallisilla.
Ahaa. Eli kun sin imustat osallistuvat persujen puoluekokouksiin, vastuu on kokonaisuutena kaikilla osallistujilla. Pidetään mielessä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.
Miksiköhän? Äärioikeisto on muuttunut entistä aggressiivisemmaksi ja saanut huolestuttavasti valtaa, koska näitä on jo hallituksessamme keskeisinä ministereinä.
Näin he pystyvät nimittämään omia miehiä/naisia tärkeisiin ja vaikutusvaltaisiin virkoihin ja vaikuttamaan näin asioiden kulkuun haluamaansa suuntaan.
Persu on nyt Supon johtajana, ja sen jälkeen laitoksen henkilökuntaa vähennettiin rajusti, vaikka vakoilu rehottaa. Siinä vain yksi esimerkki.
Vähennettiin rajusti?
-Supon yt-neuvottelut päättyivät – ketään ei irtisanota
Henkilöstöön kohdistui alun perin 4,4 miljoonan euron säästötavoite, joka olisi vastannut 60:tä henkilötyövuotta. IS
Heh. Poijjaat kuuntelee Kiss:iä.
"I was made for loving"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kamalaa. Mä näin vappuna sirppi-vasara yhdistelmää. Pelotti taasko punakapina haluaa viedä meidät gulagiin
Ilmeisesti, ainakin Tampereella.
-Vastamielenosoittajilla oli Palestiinan lippujen lisäksi ainakin anarkistisia, antifasistisia ja kommunistisia lippuja.
Osa vastamielenosoittajista huusi myös Punainen Tampere -huutoa- YLE
Eipä löytynyt tälläista Ylen sivuilta. Laita linkki, tai olet trolli.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että ylen juttu aiheuttaa noille ongelmia
Näitä hemmoja ei tule palkata ikinä mihinkään.
https://www.lut.fi/fi/opiskelublogi/vertailu-sahkotekniikka-lutissa-ja-…