Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Lappeenrannan koneteekkareilla natsihenkinen kerho

Vierailija
06.05.2026 |

Lappeenrannan yliopistolla toimii natsisymboleita avoimesti käyttävä opiskelijaryhmä

 

https://yle.fi/a/74-20224093

 

 

Kommentit (85)

Vierailija
22/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia?

Vierailija
24/85 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sosiaalinen sätky eli tuplasalamat lutin sähkölläkin kulttuurissa. Haalareissa vähän piilotettuna monella ja fuksilakeissa

Vierailija
25/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää taas niitä juttuja, että kun me ajateltiin tämä hyväksi vitsiksi? 

Vierailija
26/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto on melko voimaton, kun eivät voi puuttua siihen, mitä opiskelijat tekevät vapaa-aikanaan.

Mutta nuo eivät ole enää mitään lapsia, joten pitää olla aikamoinen aivolaho, että kokee tuon hauskaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.

Jos he ovat nyt vasta voimaantuneet ja ovat julkisesti rasistisia. Tässä.näkee, kun annetaan pirulle pikkurosmi, se alkaa päsmäröimään. 

Vierailija
28/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopisto on melko voimaton, kun eivät voi puuttua siihen, mitä opiskelijat tekevät vapaa-aikanaan.

Mutta nuo eivät ole enää mitään lapsia, joten pitää olla aikamoinen aivolaho, että kokee tuon hauskaksi.

Kainalontuuletuksessa ei ole mitään väärää.

T. Antti Lindtman (SDP)

Joka ei tuulettanut kainaloa, toisin kuin persutrollit jankuttaa, kun persutrollauksen käsikirja niin käskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sosiaalinen sätky eli tuplasalamat lutin sähkölläkin kulttuurissa. Haalareissa vähän piilotettuna monella ja fuksilakeissa

Eikös kyse ollut heidän aiheuttamista.höiriöistä? 

Vierailija
30/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat kiss-yhtyeen faneja. Huomaa miten nimi kirjoitetaan.


https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiss

Kiss-yhtyeen oli myös aikanaan tarkoitus herättää pahennusta tuolla kirjasin tyylillä, ihan niinkuin näiden....

Sex Pistolsin Sid Viciousistä on kuva hakaristipaita päällä.

 

Ihan meidän suomalaisesta Sleepy Sleepers-bändistä on haastattelu vuodelta -77 jossa rummuista löytyy hakaristi. Youtube "Sleepy Sleepers a-studiossa 1977". Ja kyseessä oli ihan tarkoituksellinen perseilybändi joka vain halusi aiheuttaa pahennusta ja provosoida aikaaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tässä kuitenkin kysymys sähkön merkistä. Samanlaisia natsimerkkejä näkyy nimittäin asuntojen pohjapiirroksissakin 

 

Joskus kannattaisi löysätä hiukan sitä pipoa 

Vierailija
32/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.

Miksiköhän? Äärioikeisto on muuttunut entistä aggressiivisemmaksi ja saanut huolestuttavasti valtaa, koska näitä on jo hallituksessamme keskeisinä ministereinä. 

 

Näin he pystyvät nimittämään omia miehiä/naisia tärkeisiin ja vaikutusvaltaisiin virkoihin ja vaikuttamaan näin asioiden kulkuun haluamaansa suuntaan. 

Persu on nyt Supon johtajana, ja sen jälkeen laitoksen henkilökuntaa vähennettiin rajusti, vaikka vakoilu rehottaa. Siinä vain yksi esimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä DI-alat on täynnä autisteja ja niiden puupää vitsit tiedetään. Oletan vitsiksi, vaikka pieleen menee. 

Vierailija
34/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindtman varmaan mukana järjestössä 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.

Miksiköhän? Äärioikeisto on muuttunut entistä aggressiivisemmaksi ja saanut huolestuttavasti valtaa, koska näitä on jo hallituksessamme keskeisinä ministereinä. 

 

Näin he pystyvät nimittämään omia miehiä/naisia tärkeisiin ja vaikutusvaltaisiin virkoihin ja vaikuttamaan näin asioiden kulkuun haluamaansa suuntaan. 

Kiristääkö foliohattu nuppiasi? 

Vierailija
36/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopisto on melko voimaton, kun eivät voi puuttua siihen, mitä opiskelijat tekevät vapaa-aikanaan.

Mutta nuo eivät ole enää mitään lapsia, joten pitää olla aikamoinen aivolaho, että kokee tuon hauskaksi.

Kainalontuuletuksessa ei ole mitään väärää.

T. Antti Lindtman (SDP)

Joka ei tuulettanut kainaloa, toisin kuin persutrollit jankuttaa, kun persutrollauksen käsikirja niin käskee.

Tuuletti, mutta Antin ihailija on niin tyhmä, ettei tunnusta sitä 

Tämmöistä tässä maassa nykyään on. Jos olet "oikean" puolueen jäsen, niin sulla on erityisoikeus tehdä vaikka mitä pahaa. Muilta ihmisiltä väijytään jopa olemattomia fasizstizsia mikroilmeitä 

Miten voi tuulettaa kainaloa, jos pitää kuvassa asetta kaksin käsin? Kerro se, persuidari.

Helposti kun ottaa huomioon että suoritukseen osallistuu isompi porukka kavereita. Ja ei, tunnetusti vasemmistostandardeilla tuollaisissa kuvissa olevia ei käsitellä erillisinä henkilöinä vaan vastuu on kokonaisuutena kaikilla osallisilla. 

Ahaa. Eli kun sin imustat osallistuvat persujen puoluekokouksiin, vastuu on kokonaisuutena kaikilla osallistujilla. Pidetään mielessä 😄

Vierailija
37/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kerho on toiminut 14 vuotta, mutta nyt nousi kauhia poru. Mikähän agenda tässäkin on takana.

Miksiköhän? Äärioikeisto on muuttunut entistä aggressiivisemmaksi ja saanut huolestuttavasti valtaa, koska näitä on jo hallituksessamme keskeisinä ministereinä. 

 

Näin he pystyvät nimittämään omia miehiä/naisia tärkeisiin ja vaikutusvaltaisiin virkoihin ja vaikuttamaan näin asioiden kulkuun haluamaansa suuntaan. 

Persu on nyt Supon johtajana, ja sen jälkeen laitoksen henkilökuntaa vähennettiin rajusti, vaikka vakoilu rehottaa. Siinä vain yksi esimerkki.

Vähennettiin rajusti? 

-Supon yt-neuvottelut päättyivät – ketään ei irtisanota

Henkilöstöön kohdistui alun perin 4,4 miljoonan euron säästötavoite, joka olisi vastannut 60:tä henkilötyövuotta. IS 

Vierailija
38/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Poijjaat kuuntelee Kiss:iä.

"I was made for loving"

Vierailija
39/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui kamalaa. Mä näin vappuna sirppi-vasara yhdistelmää. Pelotti taasko punakapina haluaa viedä meidät gulagiin

Ilmeisesti, ainakin Tampereella. 

-Vastamielenosoittajilla oli Palestiinan lippujen lisäksi ainakin anarkistisia, antifasistisia ja kommunistisia lippuja.

 

Osa vastamielenosoittajista huusi myös Punainen Tampere -huutoa- YLE 

Eipä löytynyt tälläista Ylen sivuilta. Laita linkki, tai olet trolli.

Vierailija
40/85 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että ylen juttu aiheuttaa noille ongelmia

Näitä hemmoja ei tule palkata ikinä mihinkään.