Yle: Lappeenrannan koneteekkareilla natsihenkinen kerho
Lappeenrannan yliopistolla toimii natsisymboleita avoimesti käyttävä opiskelijaryhmä
Kommentit (85)
Teekkarit perinteisesti ovat tätä aatesuuntaa, tuskin mikään on ajan saatossa muuttunut paria porukkaan sopeutumatonta lukuunottamatta.
Ei yllätä yhtään että kyse on koneteekkareista.. Opiskelin LUT:ssa 2010-luvun alussa ja silloin jo koneteekkarit tai ehkä juuri tämä heidän orastava aktiivii klupinsa oli sellainen mitä kaikki muut vierastivat ja oudoksuivat. Tai näin ainakin omissa porukoissa. Olivat aina kauheassa humalassa, äänekkäitä ja alasti kaikissa tapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä yhtään että kyse on koneteekkareista.. Opiskelin LUT:ssa 2010-luvun alussa ja silloin jo koneteekkarit tai ehkä juuri tämä heidän orastava aktiivii klupinsa oli sellainen mitä kaikki muut vierastivat ja oudoksuivat. Tai näin ainakin omissa porukoissa. Olivat aina kauheassa humalassa, äänekkäitä ja alasti kaikissa tapahtumissa.
Alastomuus näköjään vaihtunut vähän erikoisempiin tapoihin ja symboleihin..
Tyttöjä näyttäisi olevan.