Niin ihmisillähän on rahaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011984432.html?utm_source=ampparit
Kun kansanedustajalta kysyttiin, että eikö 80 000e ole aika paljon rahaa: "Niin ihmisillähän on rahaa"
Onhan toi pöyhkeää, kun on itsekin ollut päättämässä veronalennuksista, jotka tuo hänellekin satoja euroja vuodessa enemmän rahaa. Kaikilla ei ole rahaa.
Olisi esittänyt hieman nöyrempää.
Kommentit (134)
Ekonomit ym. toivotaan toivotaan ihmiset jankkaa jatkuvasti tuota epämääräistä mantraa, että ihmisillä on miljoonia tileillä. Joillain harvoilla saattaa ollakin kuten on aina ollut, etuoikeutetut. Suurin osa kansasta elää tosi vähällä rahalla. Ahneilla kauppiailla on vaan hätä, kun ihmiset eivät enää halua kuluttaa ylikalliiseen ja laaduttomaan krääsään, esim. 60 euron jätepellavasta tehtyyn ohueen huivin jne. Naiset ovat jo vihdoin heränneet kosmetiikka ja vaatebisneksen fakskiuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ekonomit ym. toivotaan toivotaan ihmiset jankkaa jatkuvasti tuota epämääräistä mantraa, että ihmisillä on miljoonia tileillä. Joillain harvoilla saattaa ollakin kuten on aina ollut, etuoikeutetut. Suurin osa kansasta elää tosi vähällä rahalla. Ahneilla kauppiailla on vaan hätä, kun ihmiset eivät enää halua kuluttaa ylikalliiseen ja laaduttomaan krääsään, esim. 60 euron jätepellavasta tehtyyn ohueen huivin jne. Naiset ovat jo vihdoin heränneet kosmetiikka ja vaatebisneksen fakskiuuteen.
Lainat ei ole menoja tt-tuessa.
Vierailija kirjoitti:
Media myllyttää kuinka ihmisillä ei ole rahaa edes ruokaan. Älkää uskoko! Se on vaan keino saada nykyhallituksen kannatus alas ja vihervasemmiston ylös. Jos nykyhallitus saa jatkaa, niin entistä useammalla on ylimääräistä rahaa jatkossa! Älkää menkö valtamedian lankaan.
Äänestän aina Spd. Sinä se tässä manipuloit.
Ai on vai.Pitäshän olla miten täällä muuten pärjäät,oravan nahkoja kukaan halua.Pankkisalaisuuttakaan ei taida enää olla???kuka taho näitä seuraa.Toisten tuloja?tilejä..
Sotkamo Silver on korkean riskin sijoitus. Vähennä suositus.
Tolle jätkälle 80 tonnia on pikku raha jonka voi viskata vaikka johonkin hupiosakkeeseen. Esimerkiksi minulle se on koko elämän säästöt.
Vierailija kirjoitti:
Tolle jätkälle 80 tonnia on pikku raha jonka voi viskata vaikka johonkin hupiosakkeeseen. Esimerkiksi minulle se on koko elämän säästöt.
Siltä vähän tuntuu, ku tuollaiseen senttiosakkeeseen laittaa.
Niin ihmisillähän on rahaa.
Hupskeikkaa. Ai ajat ei olekaan ankeat? Mitä se Orpo ja Purra on koko ajan sitten hokeneet? Mä olen luullut, että nyt on pahat ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja noita kukkoilijoita riittää, samaa valhetta kuin että suomalaisilla on miljoonia tileillään vaikka osalla ei varaa ruokaan.
Mikä vale se on? Ihan faktaa että miljoonia lojuu ihmisten tileillä. Jos nyt unohdetaan ne neliraajahalvaantuneet, niin suurimmalla osalla on mahdollisuus olla laittamatta koko tililä leviäksi heti maksupäivänä.
Niin kenen tileillä lojuu? Tarkennatko moni mun tuntema ja tuntematon taistelee päivittäin ja viikottain että olis varaa maksaa laskuja ja ostaa perusruokaa.
Minä en tunne ketään köyhää, kaikilla tutuilla on hyvä elintaso ja töitä.
Vierailija kirjoitti:
Yleistuki 595 netto kuukaudessa.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Tt-tukea ei saa, jos on säästöjä.
Luuserin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Niin ihmisillähän on rahaa.
Hupskeikkaa. Ai ajat ei olekaan ankeat? Mitä se Orpo ja Purra on koko ajan sitten hokeneet? Mä olen luullut, että nyt on pahat ajat.
Joo, ihme pelottelua oli silloin pari vuotta sitten Orpolla. Tässä on asiat ihan hyvin ja parantunut koko ajan. Hieman, kun katsoo ettei sähköt mee harakoille ja autolla ajele turhaan, niin elämä vaan paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei sinulla ole rahaa ei tarkoita ettei kenelläkään ole. 80% suomalaisista elää ihan kelpo elämää ja tämä 20% totuus ei ole se koko totuus, jota pitää julistaa kuin jotain evankeliumia.
Rikas on syyllinen ongelmiisi! Rikas on syyllinen ongelmiisi! Rikas on syyllinen ongelmiisi!
Sinulla näyttää olevan pakkotoistoa. Jos oireilet noin pahasti, mene lääkäriin.
120. Kansanedustajuuteen tarvitaan vain kansalaisten luottamuksen nauttimista.