Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ajatelkaa mitä kaikkea hyvää olisi saatu tähän maailmaan jos nuo sotiin käytetyt varat olisi käytetty toisin
Kommentit (4)
Miljardööreillä on valta ja ne päättää. Köyhyys on liiketoimintamalli niinkuin suomessa jossa siirtolaistyövoimaa suositaan ja sallitaan vaikka kortistossa on satoja tuhansia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Surullista kyllä myös sotiin käytetyt rahat ovat tuoneet paljon hyvää.
Sota laittaa innovoimaan.
Ihmiset käyttävät eniten rahaa aseisiin. Toiseksi eniten laittomiin huumeisiin. Maailma olisi melkoinen paratiisi jos aseisiin käytetty raha olisi käytetty ihmisten hyvinvointiin.
Alue: Aihe vapaa
Ei riittäisi kaikille, pitää sotia että meillä on enemmän kuin muilla. Me Suomalaiset kulutettiin jo alku vuonna "meille kuuluva osa" jos jaettaisiin kaikki tasan. Kyllä ankeeta olisi.