Avovaimo halusi eron, paras uutinen aikoihin
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Reilun vuoden ajan on alkanut ärsyttää koko nainen tapoineen ja kilahtamisineen. En ole enää jaksanut panostaa suhteeseen ja olen odottanut, että hän saa tarpeekseen. Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo. Nyt kuitenkin onneksi hän ilmoitti, että tämä oli tässä.
Olen helpottunut ja nyt on vapaa olo. Sain elämäni takaisin. Varasin saman tien syksyksi kuukauden reissun Meksikoon. Myös tuleva kesä on nyt sellainen, jonka itse haluan. Reissuja ja festareita on kesällekin tiedossa. En voi sille mitään, mutta nyt vain on sellainen hyvä olo, että hymyilyttää koko ajan.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.
Narttu on naaraspuolinen, sorry.
Sanalla kuvataan myös sinun kaltaisiasi miehiä. Synonyymejäkin löytyy.
Olen kylläkin nainen. Sinusta en ole varma mikä olet.
No, ap väitti olevansa mies, joka odotti, että nainen lopulta jättäisi hänet. Sinä voit hyvinkin olla nainen, joka ei tiennyt, että narttu sanaa käytetään myös miehestä, tosin harvemmin kuin naisista. Omaa sukupuoltani voit arvailla miksi haluat.
Olen nainen ja teen näitä provoja nauraakseni teidän vähän alemman älykkyysosamäärän naisille. Mikään ei triggeröi teitä niin pahasti kuin ajatus miehen negatiivisesta mielipiteestä teistä itsestänne. Olette noloja miesten miellyttäjiä, vaikka yritätte muuta väittää :D
Ap
Mikään ei ole niin helppoa, kuin tämän palstan äm mien vinguttaminen. Arvostan.
Arvostat omia avauksiasi. No, nyt sanoit kerrankin yhden asian, jonka uskomme helposti. Noloa kyllä vastailla itselleen. Mutta ehkäpä se nostaa hiukan itsetuntoasi.
Vierailija kirjoitti:
Teit oikein. Jos toinen alkaa ärsyttää, niin siitä ei yli pääse. Olisit kyllä voinut itse panna poikki myös.
Ap on miesvauva. Ei hän pane tikkua ristiin muun kuin ryyppäämisen ja impulssiensa perässä laukkaamisen hyväksi. Eron jälkeen miehet yleensä alkavat juoda ja pelata ja ovatkin sitten vuoden, parin päästä ulosotossa ja vinkuvat, kun ei nykyään naiset kiinnostu vaikka lihavakin kelpaisi.
Tuliko sulle missään vaiheessa mieleen jutella sen avopuolison kanssa ja vaikka kysyä, että mikä mättää? Helpompi vissiin vaan odotella toisen päätöstä, eikä itsessään ole edes sen vertaa miestä, että saisi lähdettyä liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan aikuinen edes kehtaa myöntää tuollaista että "kärsinpä kauheassa tilanteessa vaikka olisin helposti voinut muuttaa elämäni mukavammaksi, onneksi toinen vihdoin teki asialle jotain, kun minä en saanut aikaiseksi"?
Hmm, taisin itse vastata kysymykseeni; kyse ei ole aikuisesta.
Olet noro hiekkapi mperoinen äm mä, jonka säälittävyys on häpeäksi koko naiskunnalle. Toivottavasti tukehdut jonkun miehen kurk kunaidessa sinua.
Taisi AP nyt itse vähän triggeröityä...
ILMIANNETTU TÖRKYTURPA AP:N KETJU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sulle missään vaiheessa mieleen jutella sen avopuolison kanssa ja vaikka kysyä, että mikä mättää? Helpompi vissiin vaan odotella toisen päätöstä, eikä itsessään ole edes sen vertaa miestä, että saisi lähdettyä liitosta.
Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella.
YLISJONNEN AAMUSPÄMMI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.
Ja tietyissä tilanteissa myös munallinen, sorry.
Ei ole, lue 33.
Akkamainen mies, narttu. Englannissa bitch. Kyllä sitä tässä mielessä myös miehestä käytetään.
Enpä ole kuullut käytettävän kuin naisesta.
Miten niin? Tässäkin ketjussa sitä käytetään miehestä. Tosin ei kannattaisi, sillä jokaisella naispuolisella bitchillä on enemmän munaa kuin ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, kylläpä tämä aloitukseni aiheutti palstan katkerissa äm missä paljon vihaa. Ei voi taas kuin säälien nauraa teille.
Ap
Oliko se yli vuoden kärsimys sen arvoista? Olisit voinut viettää sinkkuelämää senkin ajan, nyt kärvistelit huonossa suhteessa.
Tämä teidän kiimaisen raivonne näkeminen on kaiken tämän arvoista :D
Ap
"Roikuin vuoden huonossa suhteessa päästäkseni pätemään jossain nettipalstalla" ei juma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, lue 33.
Akkamainen mies, narttu. Englannissa bitch. Kyllä sitä tässä mielessä myös miehestä käytetään.
Ja sellaista, mistä et ole kuullut, ei ole olemassa 🤣 Sammakko kaivosta osallistuu keskusteluun.
Kyllä mies kestää ärsyttävää naista kilahtamisineen vaikka vuosikausia kunhan vaan seksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, lue 33.
Ja sellaista, mistä et ole kuullut, ei ole olemassa 🤣 Sammakko kaivosta osallistuu keskusteluun.
Sanoinko niin? En.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies kestää ärsyttävää naista kilahtamisineen vaikka vuosikausia kunhan vaan seksiä saa.
Niinpä. Ukot on niin kyrpänsä vietävissä, s**tana miten yksinkertaista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista, miehen ei kannata ikinä olla aloitteellinen erossa. On aika suuri riski, että nainen alkaa hankalaksi. Varsinkin jos on yhteisiä lapsia.
Juu, kannattaa kärsiä vaikka vuosikymmeniä, jottei vaan missään nimessä joudu kohtaamaan hankaluuksia elämässään. Mieslogiikkaa parhaimmillaan.😄
Ei kukaan puhunut vuosikymmenistä. Toisin kuin naiset, miehet voivat kärsiä hetkellisesti jos siitä on hyötyä jatkossa.
Mitäs hyötyä siitä oli? Lasketaanko hyödyksi tässä se, että yksi vuosi elämästä meni hukkaan, vai se, että pääsit riitelemään vauvapalstalla? Protip: vauvapalstalla voi riidellä paljon pienemmälläkin panostuksella.
Kuulemma aloitteen eroon tekee useammin nainen kuin mies. Tämä taitaa kertoa siitä, mitä siinä on taustalla - naisten ylimäärä johtuu niistä tapauksista, joissa mies ei vain osaa vaikka olisi halunnut eron.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma aloitteen eroon tekee useammin nainen kuin mies. Tämä taitaa kertoa siitä, mitä siinä on taustalla - naisten ylimäärä johtuu niistä tapauksista, joissa mies ei vain osaa vaikka olisi halunnut eron.
Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. vSut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella. Sut pitäis per se r ais kata har jan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista, miehen ei kannata ikinä olla aloitteellinen erossa. On aika suuri riski, että nainen alkaa hankalaksi. Varsinkin jos on yhteisiä lapsia.
Vai että hankala nainen 😄 Pelkäättekö te nöhveröt naisia?
Vierailija kirjoitti:
Oho, kylläpä tämä aloitukseni aiheutti palstan katkerissa äm missä paljon vihaa. Ei voi taas kuin säälien nauraa teille.
Ap
Ei kyllä herätä mitään vihaa, vaan naurattaa millainen nyhverö olet 😄 Lol. Olisit päässyt erojuhlaan jo aiemmin jos sulla olis munaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyyneleet sulle 🥲 Ehkä opit tästä sen, että seuraavalla kerralla ihan rohkeasti voit itse ottaa eron puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanalla kuvataan myös sinun kaltaisiasi miehiä. Synonyymejäkin löytyy.
Olen kylläkin nainen. Sinusta en ole varma mikä olet.
No, ap väitti olevansa mies, joka odotti, että nainen lopulta jättäisi hänet. Sinä voit hyvinkin olla nainen, joka ei tiennyt, että narttu sanaa käytetään myös miehestä, tosin harvemmin kuin naisista. Omaa sukupuoltani voit arvailla miksi haluat.
Olen nainen ja teen näitä provoja nauraakseni teidän vähän alemman älykkyysosamäärän naisille. Mikään ei triggeröi teitä niin pahasti kuin ajatus miehen negatiivisesta mielipiteestä teistä itsestänne. Olette noloja miesten miellyttäjiä, vaikka yritätte muuta väittää :D
Ap
Ei minua haittaa kenenkään mielipide itsestäni, mutta tuollainen aloituksen kaltainen nössöys on vain niin säälittävää. Kaikista pahimpia miehiä on sellaiset miehet, ketkä ei uskalla tehdä tai sanoa mitään, mitä mieltä oikeasti ovat. Ovat perässävedettäviä nahjuksia.
Ei väliä sillä onko tämä naisen vai miehen provo.
Niinpä.
Nuorena tulin naisen jättämäksi. En itkenyt perään. Ja nainen oli jotenkin hämmästynyt, kun parin-kolmen vuoden päästä en kirjaimellisesti enää edes tuntenut. Hän oli muuttunut (ei edukseen), ja tuli ainoastaan sellainen olo, että tämän naisen olen joskus tavannut, mutta en muista missä.