Avovaimo halusi eron, paras uutinen aikoihin
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Reilun vuoden ajan on alkanut ärsyttää koko nainen tapoineen ja kilahtamisineen. En ole enää jaksanut panostaa suhteeseen ja olen odottanut, että hän saa tarpeekseen. Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo. Nyt kuitenkin onneksi hän ilmoitti, että tämä oli tässä.
Olen helpottunut ja nyt on vapaa olo. Sain elämäni takaisin. Varasin saman tien syksyksi kuukauden reissun Meksikoon. Myös tuleva kesä on nyt sellainen, jonka itse haluan. Reissuja ja festareita on kesällekin tiedossa. En voi sille mitään, mutta nyt vain on sellainen hyvä olo, että hymyilyttää koko ajan.
Kommentit (185)
Siis jätkä keulii sillä että ei itse uskaltanut erota, piti odottaa että avovaimo sen tekee? Nyt on kaikki nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo.
Olet = tyh_mä, jos haluat eron niin miksi tuhladösit aikaasi etkä lopettanut suhdetta. Olisit varmaan roikkunut vuosia suhteessa, jos toinen ei olisi halunnut erota. Tyh_määä.
En ole ap mutta vastaan miehen näkökulmasta. Se on yleisesti miehelle todella paljon parempi tehdä juuri noin kuin ap teki, että nainen saa tuntea jättävänsä, koska katkeroitunut jätetty nainen voi olla todella häijy ja kostaa pitkään ja pitkäjänteisesti.
Ihme fantasioita te ainakin osaatte kehittää. Jumalauta, menee jo ihan vainoharhaiseksi. On varmasti vaikeaa elää kun on koko ajan moinen psykoosi päällä
Se on elämänkokemus. Ei psykoosi. Kaverini on sairastunut ja on välillä psykoottinen ja en pidä siitä että jotkut leikkivät sillä sanalla, mutta ymmärrän että kun elää omassa pikku laatikossa niin luulee että saa sanoa mitä vaan kun vähän kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on. Kun kyllästyt
ään,erotaan ja uutta etsimään. Kertakäyttösuhteita.
Ei Ap nyt tuollaiselta kuulostanut! 8 vuoden jälkeen on tultu tien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Teit oikein. Jos toinen alkaa ärsyttää, niin siitä ei yli pääse. Olisit kyllä voinut itse panna poikki myös.
Mitä oikein? Eihän se nyhverö tehnyt mitään.
Onhan ne jo olemassa ne erojuhlat.