Jaahas, taidanpa muuttaa Irlantiin
Se alkaa näyttää paremmalta maalta asua kuin Suomi. Onneksi passi löytyy jo valmiiksi.
Kommentit (40)
Mene jo! Oikeesti, kukaan ei jää kaipaamaan! Oikein toivon että olisit jo poissa!
Mikä ettei. Asuin aikoinaan pohjois-irlannissa.
Hyvä. Tosta asenteesta näkee just täydellisesti sen että vasemman reunan äänestäjät on epäkypsiä kakaroita jotka ei kunnioita demokratiassa vastapuolta lainkaan.
Sä mihinkään mene, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei. Asuin aikoinaan pohjois-irlannissa.
Ulster on osa Pikku-Britannian imperiumia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siellä on paremmin? Kyökkikieli on marginalisoitu ja kaikki puhuvat paikallista pakkoruotsia?
En kyllä tunne ketään iiriä puhuvaa.
Siitä bon vojaas-tunteet tulille. Ei tule ikävä. Suomi on yhtä vihervassaria parempi paikka elää sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siellä on paremmin? Kyökkikieli on marginalisoitu ja kaikki puhuvat paikallista pakkoruotsia?
En kyllä tunne ketään iiriä puhuvaa.
Niinpä. Suomesta löytyy suomen puhujia helpommin. Iiriä puhutaan vain Aransaarilla oikeasti.
Bob Geldof on kotoisin irlannista. Oletteko sukua?
Roomalaiset kutsuivat Irlantia Hiberniaksi eli talven maaksi tai kotoisamlin talvelaksi. Liekö sitten pohjoinen sijainti vaikuttanut asiaan.
Irlannissa on pienemmät verot ja talous huippuiskussa. Lisäksi lämpimämpää kuin täällä.
Minäkin muuttaisin, jos ei olisi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Roomalaiset kutsuivat Irlantia Hiberniaksi eli talven maaksi tai kotoisamlin talvelaksi. Liekö sitten pohjoinen sijainti vaikuttanut asiaan.
Ja Sveitsiä Helvetiaksi. Ei ilmeisesti järin mukava paikka Rooman vallan aikaan.
Irlanti on ihana paikka.itse muuttaisin länsirannikolle. Ehkä jonkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Irlannissa on pienemmät verot ja talous huippuiskussa. Lisäksi lämpimämpää kuin täällä.
Itse asiassa Irlanti ja Iso-Britannia ovat molemmat kriisissä.
Oi, Irlannissa alkaa olla jo täysi kevät. Lumikellot kukkii ja ekat krookukset voi näkyä päivänä minä hyvänsä. Ensi viikolla yli 10 astetta lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Irlanti ja Iso-Britannia ovat molemmat kriisissä.
höpöä. Irlanti vetää maailman kovimmalla bkt:lla juuri nyt