Avovaimo halusi eron, paras uutinen aikoihin
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Reilun vuoden ajan on alkanut ärsyttää koko nainen tapoineen ja kilahtamisineen. En ole enää jaksanut panostaa suhteeseen ja olen odottanut, että hän saa tarpeekseen. Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo. Nyt kuitenkin onneksi hän ilmoitti, että tämä oli tässä.
Olen helpottunut ja nyt on vapaa olo. Sain elämäni takaisin. Varasin saman tien syksyksi kuukauden reissun Meksikoon. Myös tuleva kesä on nyt sellainen, jonka itse haluan. Reissuja ja festareita on kesällekin tiedossa. En voi sille mitään, mutta nyt vain on sellainen hyvä olo, että hymyilyttää koko ajan.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo."
Miksi tämä on juuri miehille niin vaikeaa? Ihan munatonta touhua että ei uskalla tehdä aloitetta eroon vaan pitää odotella että nainen tajuaa lukea miehen ajatuksia ja käytöstä ja siitä vuosien myötä tajuta että miestä ei kiinnosta suhde ollenkaan...
Koska eropäätös on parempi tulla naiselta, muuten katkerat naiset paskovat joka paikan ja myös mustamaalaavat miehen. Toki sen tekevät näin päinkin, mutta vähemmän.
Tälle ajalle on tyypillistä, että kaikki totuudet tulevat ilmi. Ei tarvita mitään katkeraa naista, kun jutut alkavat levitä. Jokaisesta pettämisestä tietää aina useampi ihminen. Jotkut miehet jopa kertovat niistä ystävilleen, ja odottavat jotain solidaarisuutta.
Ja sitten on tietysti aina tämä pettämiskumppani, joka ei itsekään ole mitään naisten aatelia.
Mutta syytä toki "katkeraa naista". Mieshän ei ole koskaan vastuussa yhtään mistään.
Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l HHais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.ais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.ta v i t tu l äs ki huo ra. ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.vHais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.vHais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.Hais ta v i t tu l äs ki huo ra.vHais ta v i t tu l äs ki huo ra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista, miehen ei kannata ikinä olla aloitteellinen erossa. On aika suuri riski, että nainen alkaa hankalaksi. Varsinkin jos on yhteisiä lapsia.
Kyllä, Ap toimi oikein.
Eron haluava lähtee, hoitaa omat asiansa, pakkaa omat tavaransa.
Tralalalalaa, ap:lla koittavat huolettomat päivät! Lähtisin itsekin vaikka matkalle vastaavassa tilanteessa.
Avoliitosta pääsee helposti irti, jos ei ole yhteistä omaisuutta (asuntoa) tai yhteisiä alaikäisiä lapsia. Oletan tässä, että kumpikin osapuoli on täysissä järjissään eikä väkivaltainen.
Kuo le pois tyhmä e makko. Kuo le pKuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.vKuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.vKuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.vKuo le pois tyhmä e makko.vois tyhmä e makko.
Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat. Limav itut Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vLimav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vLimav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vitut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vLimav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vLimav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.kuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.
Vierailija kirjoitti:
Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat. Limav itut Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vLimav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vLimav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vitut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vLimav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.vLimav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.kuu. Säälittävät h u o rat.Limav itut vinkuu. Säälittävät h u o rat.
Hyvää kesää AP :) Vaikutatkin todella iloiselta ja helpottuneelta. Voi vaan kuvitella millaiset ex-avovaimosi "kilahtelut" oli, kun sinun hyvä ja helpottunut fiiliksesi tulee näin esille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on avovaimo?
Sana "avioliitto" tarkoittaa, että kaksi ihmistä on virallisesti naimisissa. Heidät on vihitty avioliittoon. He ovat aviopuolisoita, aviovaimo/vaimo tai aviomies/mies. Kun Suomessa yleistyi tapa asua yhdessä samassa osoitteessa (molemmilla on sama osoite väestötiedoissa), joku keksi kutsua sitä avoliitoksi. Vähän sellainen suomen kielen sanaleikki. Se on "avoin liitto", josta on helpompi lähteä, kun tarvitse anoa avioeroa viranomaisilta. Niinpä avoliitossa elävää sanotaan avopuolisokso tai avovaimoksi tai avomieheksi. -Kysymys voi tietysti olla pelleilyä, mutta maahanmuuttajat eivät aina tiedä,mikä tarkoittaa mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota toista naista riesaksesi, kuten moni vastaavassa tilanteessa tekee. Yksin on mukavampaa.
Se riippuu siitä onko yksin oleminen oma valinta vai onko pakko olla yksin, koska ei löydä ketään sopivaa. Vapaaehtoisena mukavaa, pakollisena kurjaa.
No joo, kun ukoille kelpaa näköjään kuka vain, kunhan ei tarvitse olla yksin. Luuserit eivät ilman naista selviä, ei osata omaa persettä edes pyyhkiä jos ei nainen ole opettamassa.
Aina paras tapa "hommata kenkää", eli se toinen osapuoli jättämään,niin eipähän se tule itkemään takas heti ainakaan.
Säälittävä munateline ei uskalla itse ottaa eroa...On siinäkin "mies"
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea!
M42
Siellä taas yksi keski-ikäinen kaljuuntunut bönde joka kuvittelee itsestään liikoja.
Mikä esti itseäsi ottamasta eroa? Olisiko korkea aika kasvattaa selkäranka?
Seitsemän vuoden kohdalla moni eroaa. Parisuhteeseen tulee silloin kriisivaihe useille.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota toista naista riesaksesi, kuten moni vastaavassa tilanteessa tekee. Yksin on mukavampaa.
Niin, homostelkaa karvaperseet keskenänne, ei ole naisilta pois😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on avovaimo?
Sana "avioliitto" tarkoittaa, että kaksi ihmistä on virallisesti naimisissa. Heidät on vihitty avioliittoon. He ovat aviopuolisoita, aviovaimo/vaimo tai aviomies/mies. Kun Suomessa yleistyi tapa asua yhdessä samassa osoitteessa (molemmilla on sama osoite väestötiedoissa), joku keksi kutsua sitä avoliitoksi. Vähän sellainen suomen kielen sanaleikki. Se on "avoin liitto", josta on helpompi lähteä, kun tarvitse anoa avioeroa viranomaisilta. Niinpä avoliitossa elävää sanotaan avopuolisokso tai avovaimoksi tai avomieheksi. -Kysymys voi tietysti olla pelleilyä, mutta maahanmuuttajat eivät aina tiedä,mikä tarkoittaa mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu siitä onko yksin oleminen oma valinta vai onko pakko olla yksin, koska ei löydä ketään sopivaa. Vapaaehtoisena mukavaa, pakollisena kurjaa.
No joo, kun ukoille kelpaa näköjään kuka vain, kunhan ei tarvitse olla yksin. Luuserit eivät ilman naista selviä, ei osata omaa persettä edes pyyhkiä jos ei nainen ole opettamassa.
Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan. Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.RRuma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.uma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.Ruma leh mä am mmuu mu nan puu tettaan.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän vuoden kohdalla moni eroaa. Parisuhteeseen tulee silloin kriisivaihe useille.
Kuo le pois tyhmä e makko. Kuo le pKuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.vKuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.vKuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.Kuo le pois tyhmä e makko.vKuo le pois tyhmä e makko.vois tyhmä e makko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, onpa säälittävä huomiohu0ra incel taas vauhdissa. Kannattaisiko ottaa lääkkeet?
Ap on selkärangaton vätys, avovaimo voi pitää myös kunnon pippalot että pääsi moisesta kivireestä eroon. Ei ole mies eikä mikään joka ei uskalla suutaan avata.
Lämpimät onnittelut ex-avovaimollesi.
Vierailija kirjoitti:
Ap on selkärangaton vätys, avovaimo voi pitää myös kunnon pippalot että pääsi moisesta kivireestä eroon. Ei ole mies eikä mikään joka ei uskalla suutaan avata.
Lämpimät onnittelut ex-avovaimollesi.
Juuri näin. Ihme että noinkin pitkään jaksoi munatonta luuseria katsella.
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea!
M42
Vieläkö itkettää kun ex-vaimo jätti ja et saa enää lapsiasi tavata? Koska he vihaavat sinua
Sellainen, joka ei ole kelpuuttanut miestä aviopuolisoksi. Tai miehellä ei ole ollut munaa kosia.