Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo halusi eron, paras uutinen aikoihin

Vierailija
05.05.2026 |

Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Reilun vuoden ajan on alkanut ärsyttää koko nainen tapoineen ja kilahtamisineen. En ole enää jaksanut panostaa suhteeseen ja olen odottanut, että hän saa tarpeekseen. Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo. Nyt kuitenkin onneksi hän ilmoitti, että tämä oli tässä.

Olen helpottunut ja nyt on vapaa olo. Sain elämäni takaisin. Varasin saman tien syksyksi kuukauden reissun Meksikoon. Myös tuleva kesä on nyt sellainen, jonka itse haluan. Reissuja ja festareita on kesällekin tiedossa. En voi sille mitään, mutta nyt vain on sellainen hyvä olo, että hymyilyttää koko ajan. 

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.

Narttu on naaraspuolinen, sorry.

Ja tietyissä tilanteissa myös munallinen, sorry.

Ei ole, lue 33.

No voi että kävi nartulla koville. Narttu sinä olet ja ap on myös.

Vierailija
42/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että joku viettää seuraavat puoli vuotta railakasta elämää. 

Tosiaan ehkä vain korkeintaan sen puoli vuotta ja sen jälkeen makaa ehkä teho-osastolla deliriumissa. Itse aiheutettu tila, joka rasittaa terveydenhuoltoa. Menetystä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Elämä kutsuu, ja saat olla oma itsesi.

Vierailija
44/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.

Eihän ap maininnut uskaltamisesta mitään, vaan että ei halunnut olla se, joka sen ääneen sanoo. Tässä on vissi ero. 

Ap:lla "ei halunnut" tarkoittaa samaa kuin "ei uskaltanut". Äijä on pelkkä surkea runkkari

Vierailija
45/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen nössö mieheksi. Roikkui suhteessa vaikka voi pahoin. 

Vierailija
46/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, miehen ei kannata ikinä olla aloitteellinen erossa. On aika suuri riski, että nainen alkaa hankalaksi. Varsinkin jos on yhteisiä lapsia.

Vierailija
47/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanalla kuvataan myös sinun kaltaisiasi miehiä. Synonyymejäkin löytyy.

Olen kylläkin nainen. Sinusta en ole varma mikä olet.

Vierailija
48/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, lue 33.

No voi että kävi nartulla koville. Narttu sinä olet ja ap on myös.

Tietysti olen narttu koska olen nainen.

Vierailija
49/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mahdollista, miehen ei kannata ikinä olla aloitteellinen erossa. On aika suuri riski, että nainen alkaa hankalaksi. Varsinkin jos on yhteisiä lapsia.

Juu, kannattaa kärsiä vaikka vuosikymmeniä, jottei vaan missään nimessä joudu kohtaamaan hankaluuksia elämässään. Mieslogiikkaa parhaimmillaan.😄

Vierailija
50/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kylläpä tämä aloitukseni aiheutti palstan katkerissa äm missä paljon vihaa. Ei voi taas kuin säälien nauraa teille.

Ap

Vierailija
51/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, lue 33.

Akkamainen mies, narttu. Englannissa bitch. Kyllä sitä tässä mielessä myös miehestä käytetään. 

Vierailija
52/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sille naiselle, ylimääräinen vuosi huonon suhteen vankina yrittämässä yksin jotakin pelastaa. Ja tuommoisen pataitsekkään ukon ilmaisena piikana. Ei ole liikaa munaa tälläkään mieslapsella.  

Vierailija
53/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kylläpä tämä aloitukseni aiheutti palstan katkerissa äm missä paljon vihaa. Ei voi taas kuin säälien nauraa teille.

Ap

Sääli vain itseäsi, luuseripaska.

Vierailija
54/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuikkusi vain alleviivaa triggeröitymistäsi. Säälittävyytesi on sellaisella tasolla, etten voisi vajota niin alas koskaan.

Ap

Vierailija
55/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On ketjussa miestenkin kommentteja. Sellaisia, jotka päättävät itse omasta elämästään. Me nauramme halveksuen sinulle. Valitettavasti kaltaisiasi on miehissä paljon.

Vierailija
56/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, lue 33.

Akkamainen mies, narttu. Englannissa bitch. Kyllä sitä tässä mielessä myös miehestä käytetään. 

Enpä ole kuullut käytettävän kuin naisesta.

Vierailija
57/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajallahan ei ole lapsia avovaimonsa kanssa. Mikäs siinä miestä estää?

Kun erossa mies alkaa hankalaksi, niin se voi tietää naiselle hengenmenoa. Erot on aina naisille vaarallisempia mitä miehille.

Vierailija
58/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On ketjussa miestenkin kommentteja. Sellaisia, jotka päättävät itse omasta elämästään. Me nauramme halveksuen sinulle. Valitettavasti kaltaisiasi on miehissä paljon.

Lähinnä te paljastatte oman säälittävyytenne lähtiessänne tälläisiin provoihin.

Vierailija
59/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuikkusi vain alleviivaa triggeröitymistäsi. Säälittävyytesi on sellaisella tasolla, etten voisi vajota niin alas koskaan.

Ap

Johan sä luuseri toiminnallasi niin teit.

Vierailija
60/185 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oliko se yli vuoden kärsimys sen arvoista? Olisit voinut viettää sinkkuelämää senkin ajan, nyt kärvistelit huonossa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän