Avovaimo halusi eron, paras uutinen aikoihin
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Reilun vuoden ajan on alkanut ärsyttää koko nainen tapoineen ja kilahtamisineen. En ole enää jaksanut panostaa suhteeseen ja olen odottanut, että hän saa tarpeekseen. Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo. Nyt kuitenkin onneksi hän ilmoitti, että tämä oli tässä.
Olen helpottunut ja nyt on vapaa olo. Sain elämäni takaisin. Varasin saman tien syksyksi kuukauden reissun Meksikoon. Myös tuleva kesä on nyt sellainen, jonka itse haluan. Reissuja ja festareita on kesällekin tiedossa. En voi sille mitään, mutta nyt vain on sellainen hyvä olo, että hymyilyttää koko ajan.
Kommentit (185)
Tässä taisi nyt käydä niin, että tulit jätetyksi ja uskottelet itsellesi ja muille että sitä halusitkin, juuri olit aikeissa jättää itse. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.
Eihän ap maininnut uskaltamisesta mitään, vaan että ei halunnut olla se, joka sen ääneen sanoo. Tässä on vissi ero.
Ai mikä ero siinä muka on? Vätys mikä vätys, odottelee sormi perseessä että nainen eroaa kun ei itsessä ole miestä sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, sulle on tulossa täysin holtiton kesä. Toivottavasti olet hyvässä kunnossa, että jaksat.
Kaikki illat lähimmän baarin vertaistukiryhmässä itkemässä. Kyllä siinä olutta menee ja kuntoa vaaditaan.
No tuskinpa. Esimerkiksi kuukauden reissu Meksikoon ei ole persaukisten miesten reissu. Lähibaareissa notkuu yleensä vähän heikomman tulotason miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.
Eihän ap maininnut uskaltamisesta mitään, vaan että ei halunnut olla se, joka sen ääneen sanoo. Tässä on vissi ero.
No, onneksi avovaimolle tuli ämpäri täyteen ja otti eron. Hauska kesä hänellekin on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Narttu on naaraspuolinen, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä ero siinä muka on? Vätys mikä vätys, odottelee sormi perseessä että nainen eroaa kun ei itsessä ole miestä sitä tehdä.
Joo kiinnostaisi tietää selitys, että mikä ero? Uskalluksen puute vai saamattomuus? Samaan koriin nuo ominaisuudet menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietyissä tilanteissa myös munallinen, sorry.
Muistan tunteen, kuinka helpottunut oli, kun pääsi huonosta suhteesta pois. Silloin itsekin teki vain mieli hymyillä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että joku viettää seuraavat puoli vuotta railakasta elämää.
Jep, se ex-avovaimo.
Taisi samanlaista minunkin eksä itselleen uskotella, iloisena vihelteli kun pakkailin tavaroitani. Mutta viikko poismuuton jälkeen alkoi perään itkeminen ja lähetteli kuvia hirttosilmukoista että nyt on hänen elämänsä ohi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajille tiedoksi : Narttu tarkoittaa naaraspuolista koiraa tai muuta koiraeläintä. Sanaa käytetään myös haukkumasanana naisesta, viitaten voimakastahtoiseen, riitelevään tai normeja rikkovaan henkilöön.
Ap on miesoletettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietyissä tilanteissa myös munallinen, sorry.
Ei ole, lue 33.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taisi nyt käydä niin, että tulit jätetyksi ja uskottelet itsellesi ja muille että sitä halusitkin, juuri olit aikeissa jättää itse. :D
Mua kummastuttaa tämä naisten yleinen voimafantasia, että mies voisi aina pahoin, kun nainen jättää. Taatusti on myös miehiä, joille se on helpotus ja tie uuteen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Taisi samanlaista minunkin eksä itselleen uskotella, iloisena vihelteli kun pakkailin tavaroitani. Mutta viikko poismuuton jälkeen alkoi perään itkeminen ja lähetteli kuvia hirttosilmukoista että nyt on hänen elämänsä ohi 🙄
Mulla oli nuorena poikaystävä josta halusin erota. Jantteri ei peitellyt riemuaan että vihdoin pääsee harrastamaan irtosuhteita ja viettämään villiä sinkkukesää.
Meni kuukausi ja se oli kirjaimellisesti oven takana itkemässä että ei voi olla ilman minua.
Ei tainnut se sinkkukesä olla ihan niin railakas kuin mitä kuvitteli etukäteen. :D
Antaa miehen nyt iloita, kun on sen aika. Jos nyt vanhana ei tarvii olla yksin. Se olis sitten liian rankkaa. Terkuin mies 56-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kummastuttaa tämä naisten yleinen voimafantasia, että mies voisi aina pahoin, kun nainen jättää. Taatusti on myös miehiä, joille se on helpotus ja tie uuteen elämään.
En minä tiedä onko tuollaista fantasiaa olemassa. Kuulostaa vain niin vammaiselta lussuttaa eron koitettua että KYLLÄ MUN PITI, KYLLÄ MÄKIN HALUSIN EROTA MUTTA EN VAAN ERONNUT KUN HALUSIN ETTÄ MUT JÄTETÄÄN.
:D :D
Uskoo ken tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitten mies lopeta suhdetta, jos voi suhteessa pahoin? Osaatko selittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanalla kuvataan myös sinun kaltaisiasi miehiä. Synonyymejäkin löytyy.
No onhan tuo kummallista, että mies mieluummin kituu vuosikausia huonossa suhteessa, kun ei uskalla sanoa muutamaa sanaa. Kaikenlaisia masokisteja sitä onkin. Avoliitosta vielä pääsee hyvin helposti eroon.