Avovaimo halusi eron, paras uutinen aikoihin
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Reilun vuoden ajan on alkanut ärsyttää koko nainen tapoineen ja kilahtamisineen. En ole enää jaksanut panostaa suhteeseen ja olen odottanut, että hän saa tarpeekseen. Itse en halunnut olla se, joka suhteen päätöksestä sanoo. Nyt kuitenkin onneksi hän ilmoitti, että tämä oli tässä.
Olen helpottunut ja nyt on vapaa olo. Sain elämäni takaisin. Varasin saman tien syksyksi kuukauden reissun Meksikoon. Myös tuleva kesä on nyt sellainen, jonka itse haluan. Reissuja ja festareita on kesällekin tiedossa. En voi sille mitään, mutta nyt vain on sellainen hyvä olo, että hymyilyttää koko ajan.
Kommentit (185)
Semmoista se on. Kun kyllästyt
ään,erotaan ja uutta etsimään. Kertakäyttösuhteita.
Ai että, sulle on tulossa täysin holtiton kesä. Toivottavasti olet hyvässä kunnossa, että jaksat.
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea!
M42
Pitäisikö häiden sijaan järjestää erojuhlia, kun se tuntuu nykyään olevan vielä suurempi onni ja ilouutinen!?
Olisit päässyt jo viime vuonna, jos olisit ottanut vähän vastuuta itsestäsi.
Teit oikein. Jos toinen alkaa ärsyttää, niin siitä ei yli pääse. Olisit kyllä voinut itse panna poikki myös.
Älä ota toista naista riesaksesi, kuten moni vastaavassa tilanteessa tekee. Yksin on mukavampaa.
Tällaisia ne nyhverömiehet ovat. Ei saada edes eroa aikaiseksi itse, vaikka on paha olla suhteessa. Osaatko ap ihan varmasti pyyhkiä perseesi itse, vai joko olet katselemassa uutta tyttistä siihen tehtävään?
Tequila pullo toiseen kainaloon ja Esmeralda toiseen ja viva la Mehico!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea!
M42Pitäisikö häiden sijaan järjestää erojuhlia, kun se tuntuu nykyään olevan vielä suurempi onni ja ilouutinen!?
Naisista en tiedä, mutta kyllä ainakin miehet on jo pitkään pitäneet erobileitä.
Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.
Saamaton mies, jos ei saa itse aikaiseksi erota huonosta suhteesta.
Ihme vässykkä mieheksi sä olet. Keulit vielä sillä, että avovaimolla on enemmän munaa kuin sulla.
Aika vätys mieheksi kun voi suhteessa huonosti, mutta ei kykene itse siitä lähtemään, vaan odottaa naisen päätöstä, vaikka maailman tappiin saakka.
Heittäydytkö nyt marttyyriksi ja kerjäät säpiä lähiräkälässä? Kyllä sä sieltä tuolla yaktiikalla äidin taas löydät asioitasi hoitamaan ja niistä päättämään.
Vierailija kirjoitti:
Eli itse et narttu uskaltanut ottaa eroa, piti naisen sekin hoitaa? Kasvata selkäranka.
Eihän ap maininnut uskaltamisesta mitään, vaan että ei halunnut olla se, joka sen ääneen sanoo. Tässä on vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap maininnut uskaltamisesta mitään, vaan että ei halunnut olla se, joka sen ääneen sanoo. Tässä on vissi ero.
Ei sanonut äänee=odotti vaimon hoitavan= ei uskaltanut. MIssä ero?
Miehet tekee kyllä ihan mitä tahansa muuta, kuin kertoo totuuden 😂
Vierailija kirjoitti:
Ai että, sulle on tulossa täysin holtiton kesä. Toivottavasti olet hyvässä kunnossa, että jaksat.
Kaikki illat lähimmän baarin vertaistukiryhmässä itkemässä. Kyllä siinä olutta menee ja kuntoa vaaditaan.
Vaikuttaa siltä, että joku viettää seuraavat puoli vuotta railakasta elämää.
Toihan on unelma tilanne, jos on vielä pinkka kunnossa. Vapaa tekemään mitä mieleen juolahtaa.