Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita
Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.
Kommentit (416)
Miniä on sitä mieltä ettei mattoja sovi mökkirannassa enää pestä mäntysuovalla,,,sanoo että rehevöittää,,,miten ajattelee että puhdasta saadaan,,,en kyllä mistään matonpesusta maksa ulkopuolisille,,,taitaa miniä olla vaan laiska,,,enhän pyytänyt kun että pesee tuvan ja porstuan ja kammarin ja köökin matot,,,yhteensä niitä on vain kuusi tai seitsemän,,,
Juuri tomutin ilmapuntarin ja kaappikellon, huomenna laitan raanun tuulettumaan.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko tuon jäätelörasian heittää roskiin? Hyvän muovirasian? Kuule pesen sen ja sitten sitä voi käyttää vaikka ja mihin. Minulla kuule on koko kaappi täynnä tuollaisia hyviä rasioita, melkein kaikissa on jopa kannet tallella.
Minulla muuten on edelleen suuri määrä muovisia jäätelörasioita, joihin olen laittanut C-kasetteja 80-luvulla. Ei vaan ole tällä hetkellä mitään laitetta, jolla voisin kokeilla, kuuluuko nauhoilta jotain. Varmasti ainakin joiltakin kuuluisi.
Kuule, kuule. Ei se raha puussa kasva. Kalevi takasi naapurin 3000 markan vekselin vuonna 1984 ja melkein joutui itse maksumieheksi. Eli älä sinä osamaksulla osta sitä Nissania. Säästät sen verran että käteisellä on varaa ostaa. Voit vaikka jonkun Opelin sitten hankkia.
Miksi nykyään kaikki on beessin väristä? Nuorison kotona beessi sohva ja beessit verhot?? Meillä oli Kaukon kanssa hyvä ruskea nahkasohva, mutta kissa kynsi sen pilalle.
Lapsenlapsi haluaa kuulemma tulla roud mäniksi. Onko sama kuin polkkatukkainen Hii-Män? Voisin laittaa ensi jouluna vaikka pukinkonttiin.
Miksei neiti aika enää vastaa?!? Kaikki mennyt aivan hulluksi sen jälkeen, kun lopettivat lankapuhelinlinjat. Vastaakohan etes ampulanssi tai sepe, jos joutuu joskus soittamaan, epäilen!
Hirveätä, kun lakritsa tarttuu tekareihin ja nostaa verenpainetta, niin ei voi syödä.
Aivan mahtava ketju. Poimin parhaat vinkit ja rääkkään jälkipolvea, kun poikkeavat kahville.
Meneppä nukkumaan siitä. Huomenna 4 aikaa aamusta lypsyle ja peltotöihin.
Kyllä tämä Loma-elokuva on sitten mainio ja nopeatempoinen komedia. Minullekin kävi noin kuin Litjan Antille tässä. Akka oli pakannut pipon simmareiden sijaan - eihän se sitäkään osannut hoitaa. Istuin sitten juuri noin Kallen baarissa koko loppuloman juomassa kossuvissyä toppatakki päällä muiden finskien kanssa.
Nämä jutut eivät täsmää boomereihin. Tulee mieleen 1910-luvulla syntyneet.
Taas meni puoli iltaa, kun täytyi kylvettää orkideat. Huomenna jatkan puutarhassa, nythän on jo aika laitella kukkasipuleita kasvamaan. Täytyy myös muistaa mankeloida lakanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko tuon jäätelörasian heittää roskiin? Hyvän muovirasian? Kuule pesen sen ja sitten sitä voi käyttää vaikka ja mihin. Minulla kuule on koko kaappi täynnä tuollaisia hyviä rasioita, melkein kaikissa on jopa kannet tallella.
Minulla muuten on edelleen suuri määrä muovisia jäätelörasioita, joihin olen laittanut C-kasetteja 80-luvulla. Ei vaan ole tällä hetkellä mitään laitetta, jolla voisin kokeilla, kuuluuko nauhoilta jotain. Varmasti ainakin joiltakin kuuluisi.
Löysin kerran jätelavalta Philipsin radiokasettisoittimen joka oli vain vähän likainen mutta osoittautui toimivaksi. Sillä olen voinut kuunnella opiskeluaikoina äänitettyjä kasetteja mökillä kun saunon. Äänenlaatu on vähän vouvaavaa mutta se on vain nostalgista. Kuunnellessa tulee mieleen kaikki sussut joita huomasin discon tanssilattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin kerran jätelavalta Philipsin radiokasettisoittimen joka oli vain vähän likainen mutta osoittautui toimivaksi. Sillä olen voinut kuunnella opiskeluaikoina äänitettyjä kasetteja mökillä kun saunon. Äänenlaatu on vähän vouvaavaa mutta se on vain nostalgista. Kuunnellessa tulee mieleen kaikki sussut joita huomasin discon tanssilattialla.
Piti lukea hurmasin, ei huomasin.
Kaipaan aikoja jolloin kaikkialla sai polttaa tupakkaa. Lentomatkat sujuivat mukavasti kun koneissa oli ilmainen alkoholitarjoilu ja röökiosastolla sai polttaa. Lomakohteissa juotiin ja poltettiin ja kotiin tuotiin litra väkevää, litra mietoa ja röökikartonki. Töissä voi juoda jos ei ollut näkyvästi humalassa ja useimmissa tehtävissä voi polttaa työpisteellään tai vaihtoehtoisesti pitää kerran tunnissa tupakkatauon. Nuoret ovat pilanneet maailman terveysintoilullaan. Ei ihme että nuorilla on niin paljon mielenterveysongelmia kun heiltä puuttuu keinot rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti lukea hurmasin, ei huomasin.
Eikä ollunna silloin akkoja tiskijukkina, eikä ne ainakaan tullunna motkottamaan, jos vähän peräsintä vilkaisi, kun tyttelit jortsuili parketilla. Tämäkin oli ennen paremmin - nehän oikein tykkäsivät, kun uroot vähä vahtasvat hytkyilyä.
Vierailija kirjoitti:
Miniä on sitä mieltä ettei mattoja sovi mökkirannassa enää pestä mäntysuovalla,,,sanoo että rehevöittää,,,miten ajattelee että puhdasta saadaan,,,en kyllä mistään matonpesusta maksa ulkopuolisille,,,taitaa miniä olla vaan laiska,,,enhän pyytänyt kun että pesee tuvan ja porstuan ja kammarin ja köökin matot,,,yhteensä niitä on vain kuusi tai seitsemän,,,
Sinun esitys meni vähän väärin, eihän buumerit ole mitään pilkunnussijoita. ,,,, ,,,,, Missähän kiertokoulussa olet opiskellut?
Mikä siinä on, että työpaikoissa ei pysytä. Uusi kaupunginjohtajakin tehnyt ainakin viidessä paikassa töitä ennen kaupunginjohtajuutta. Minusta ei ole hyvä asia, kyllä pitäisi olla pitkä ura yhdellä työnantajalla niinkuin meillä.
vuonna 1942 syntyneet eivät olleetkaan buumereita, vaan vanhempaa sukupolvea (hiljainen sukupolvi, 1926 > 1945).