Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita

Vierailija
03.05.2026 |

Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.

Kommentit (416)

Vierailija
241/416 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se Hannu Taanila myös sellainen radioääni, jota malttoi kuunnella. Ei vouhottanut saati narissut.

Eikä tule enää sellaista radiojuontajaa mitä Jommi Öunap oli. Autoista ja urheilusta tiesi kaiken. Ja miksi se Alivaltiosihteerikin piti lopettaa? Pahoittiko feministit mielensä?

Vierailija
242/416 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosivat muoviset kertakäyttövälineet???? Ei ole tarjolla enää kuin pelkkää puukuitua. Muovi takaisin! Hammastikut ovat erikseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/416 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty mitä tehty, viisitoista vuotta tuli.

Vierailija
244/416 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi Markku Veijalainen? Minä vaan kysyn.

Vierailija
245/416 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se Tammerkosken sillallakin piti lopettaa?

Vierailija
246/416 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen minä saa sanoa nee keri, kun se minulle koulukirjassa opetettiin?

opetettiin se boomereiden lapsillekin, x-sukupolvelle vielä

90-luvulla tanssittiin vielä Saarijärven kisasuojassa tämän nykyään niin paheksutun kappaleen tahtiin. Miksi halutaan olla xxxx? 

Vierailija
247/416 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se Antti Tuiskukin luulee olevansa?

Vierailija
248/416 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi Sipuliteemakkara? Pelkkiä ohujen ohuita siivuja nykyjään tarjolla.

Vierailija
249/416 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuule krookukset jo puhjenneet tuohon pihamaalle.

Mutta mihin katosivat heinäsirkat? Eivät siritä enää kuten ennen.

Korvat soi senkin edestä.

Vierailija
250/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla myös ketju jossa esitetään olevamme autisteja. 

Vierailija
251/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli toista ennen, ei oltu ahdistuneita, mentiin vaan ja tehtiin työtä, haluttiin tai ei. Ja jos ei pää kestänyt, kuten Peralla, niin siiten vedettiin kiikkuun. Suorat sävelet. EI tarvinnut terapiaa.

Vierailija
252/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi aloitit tämän keskustelun lainkaan? Tämä aloitus loukkaa monia vanhoja ihmisiä ja onko mielestäsi oikein naureskella vanhoille? 

Vierailija
253/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen just Metrotyttöjä radiosta. 

Nyt tarkkuutta vuosikymmeniin kiitos. Metrotyttöjä kuunteli boomereiden vanhemmat.

Vierailija
254/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikamatkustaja tulevaisuudesta, elän nyt vuotta 2066 ja olen 73 vuotias. Tulin aikaikkunan kautta katsomaan millainen olin nuorena, mitä naureskelin ja ajattelin vanhoista ihmisistä silloin. Hämmästyin kun kaikki tämän palstan kommentit ovat toteutuneet nyt minun ja kavereitteni kohdalla.

Vanhus ei ole sama kuin boomeri. Boomerit ovat syntyneet tiettynä ajankohtana (kohortti). Boomeriksi ei siten muututa ajan kuluessa, vaan jotkut ovat boomereita jo syntyessään. Menikö vaikeaksi? Boomeri olisi 2066 reilusti satavuotias.

Vierailija
255/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ansainnut alle 15% eläkemaksuilla olla jo 20v eläkkeellä, vaikka olen vielä nuorempi kuin pullamössön eläkeikä. Joten ole hiljaa pullamössö, mene töihin ja maksaa mulle sitä 25% eläkemaksua, muuten en saa autoa vaihdettua, kun takuu päättyy.

Vierailija
256/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kaupoissa aivan liian iso valikoima, mihin niitä kaikkia nuudeleita ja härkiksiä tarvitaan? Ostan aina: punaista maitoa, ruispaloja, lauantaimakkaraa, meijerivoita, kahvia ja sokeripaloja.

Vierailija
257/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Heikki ja Kaija oli niin hyvä ohjelma,,, Laitoin Yleisradiolle kirjeen, jossa toivoin sitä toiveuusintana,,, Kesällä olisi mukava sitä katsella,,, Ei niin hötkyillä kuin nykymaailmassa muuten,,,

Vierailija
258/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meijän tyttö että se kehtaa haukkua omia vanhempiaan (puolustaa rajojaan jatkuvilta loukkauksilta) vaikka on  meiltä niin paljon saanut (koskaan eivät ole kysyneet oman lapsensa tunteista tai tarpeista vaan ovat lapsesta saakka tehneet lapsella mihin ovat tätä kulloinkin tarvinneetkin). Järkyttävää käytöstä (lapsi on terapiassa oppinut että hänellä on ihmisarvo)! Ei edes töitä löyvä vaikka minä oon sanonu että kävelet johonki markettiin sissään vaan ja tervehit kohteliaasti sitä johtajaa, kyllä se töihin ottaa kun reipas oot, vaan ei se ossaa sitäkään, lapseksi jääny (ei ehkä lapseksi mutta henkisesti tallatuksi kyllä).

Vierailija
259/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen just Metrotyttöjä radiosta. 

Nyt tarkkuutta vuosikymmeniin kiitos. Metrotyttöjä kuunteli boomereiden vanhemmat.

Olen aamulla lueskellut tätä ketjua ja minusta tässä ei puhuta suurista ikäluokista vaan paljon vanhemmista ihmisistä. Mun vanhemmat ovat syntyneet v.1949 ja v.1950, eivätkä ole ollenkaan täällä kuvattujen metrotyttöjä kuuntelevien kaltaisia. Vanhemmathan ovat nuorempia kuin  Mick Jagger tai Paul McCartney, ovat matkustelleet jo nuoresta saakka, olivat kesätöissä Saksassa jo lukioaikoinaan. 

Vierailija
260/416 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyneiden pilkkaaminen on näemmä fiksua. Nehän on jätettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän