Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita
Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.
Kommentit (412)
Miksei minun lapsenlapset mene töihin? Jostain vuokrafirman (mikä se semmonen on) ryhmävideohaastattelusta vain höpisivät, ovat tainneet keksiä omasta päästään.
Näin kadulla sellaisen Afrikan ihmeen tänään, ihan pikimusta naama. Suomi on pilalla. Ei minun nuoruudessani mitään lakupekkoja kaupungilla näkynyt!
No - nythän on, eh, niin, että kyllä tämä tasa-arvo-hömppä on mennynnä liian pitkälle, nimittäin. Kyllä on nainen ja mies ja naisten ja miesten hommat, eikä tämä tästä muutu, vaikka veministit kiljuu sielä Manskula kuinka - jämpti o näin, nimittäin.
Lähetin tänään rahaa komealle amerikkalaiselle upseerille joka on viestitellyt minulle Facebookissa, ihanan kohtelias leskimies joka tarvitsei tilapäistä apua. Taidan olla rakastunut häneen, hän lupasi tulla käymään Suomessa pian heti kun saa yrityksensä asiat kuntoon.
Tämä on törkeää,,,,, minä en esitä mitään. Teetä keitän,,,, nyt. Sinikka Pihtiputaalta,,,, oletko täällää,,,, veisbuukissa voitaisiin tavata,,,, kävimme yhteiskouua samaan aikaan yhdessä?
Kävin tänään maksamassa Seura-lehden tilauksen verkkopankissa jonne kirjauduin pankkitunnustaulukolla.
Miksen minä saa sanoa nee keri, kun se minulle koulukirjassa opetettiin?
Ajoin tänään alinopeutta pitkän matkan ja kun tuli aika kääntyä risteyksestä niin jarrutin hyvissä ajoin todella voimakkaasti.
Et heitä pois sitä leipää, voit käyttää sitä vaikka kaksi kuukautta. Ei se mitään hometta ole. Hmhh.
Asun 250m2 talossa ja meillä on mökki ja vene ja kaksi autoa eikä lainaa. 5 telkkaria ja harrastetaan gofmatkailua maailmalla miehen kanssa.
Ei tuhlata mihinkään "ylimääräiseen" ja itse ollaan rahamme työllänansainneet
Köyhät on laiskoja
Haluatko lahjaksi ET lehden? Kodin Pellervo? Eikö sinulle käy mikään? Luet vain kirjaa?!
Lapsenlapsi sanoi, ettei nykyään voi kävellen lähteä kysymään töitä suoraan työpaikalta. Puppua, kyllä se minullakin toimi loistavasti silloin joskus vuonna -73. Taitaa vaan kelan tuet maistua..
Vierailija kirjoitti:
Näin kadulla sellaisen Afrikan ihmeen tänään, ihan pikimusta naama. Suomi on pilalla. Ei minun nuoruudessani mitään lakupekkoja kaupungilla näkynyt!
Höpsistä, sillä oikea boomer käyttää vielä Aapisen nimitystä. 👴🏼👵🏼👍🏼
Kaikilla noilla menee 100 kertaa paremmin kuin teillä ikuisilla luusereilla.
😀
Kuka teistä töihin muka pystyy? Samaa kurjuutta teillä on hautaan asti. Elämä jää elämättä.
Tehkää vielä lapsi ilman isää tuohon kurjuuteen, niin voi narista ja ruikuttaa 20v päästäkin.
Otin tänään valokuvia kukkasista läppäkotelopuhelimellani