Isännöitsijä eikä poliisi saa kannabiksen polttoa kerrostalossa loppumaan
Ongelma on jatkunut jo kuukausien ajan. Hajuhaitta on toistuva ja todella paha.
Mitä tässä oikein pitää tehdä? Pitääkö minun polttaa se kannabiksen polttaja? Kun mitään ratkaisua ongelmaan ei tunnu missään järjellisessä ajassa tulevan.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan se joku päivä sallitaan tai laillistetaan niin sitten on yksi ongelma vähemmän. On se helppoa jossain hesassa missä poliisit ei välitä pelkästä polttelusta.
Ei ne välitä missään muuallakaan
Kielsittekö parvekepolton ja nyt sitten sisällä haisee, kun talossa puuttellinen ja väärin säädetty ilmastointi asunnoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois. Omakotitalo maalla kaukana naapureista niin ei häiritse, vaikka naapuri tupruttelee.
Millä rahalla? Olen perse auki. En kai muuten täällä rottien keskellä asuisi.
Haha! Toivottavasti nistinaapurisi tappaa sinut. 😊
Tyypillinen suomalainen joka toivoo toisen ihmisen kuolemaa ja Ilkka toisen vahingolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sekuntiakaan, että poliisi edes vaivautuisi paikalle koska rappukäytävässä haisee 😂
Oletteko oikeasti ikinä kokeillut?
Olen kiinteistöhuollossa töissä ja voin kertoa ettei poliisi tee yhtään mitään kannabiksen hajulle. Eikä juuri muutenkaan. Se on niin yleistä nykyään ettei siihen resursseja tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois. Omakotitalo maalla kaukana naapureista niin ei häiritse, vaikka naapuri tupruttelee.
Millä rahalla? Olen perse auki. En kai muuten täällä rottien keskellä asuisi.
Haha! Toivottavasti nistinaapurisi tappaa sinut. 😊
Kannabiksen käyttäjät syyllistyvät hyvin harvoin henkirikoksiin. Kun se kannabis joku päivä sallitaan tai laillistetaan niin kokeiletko vai ulisetko?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut keskustelua polttajan kanssa? Meidän rapun kannabiksen käryttelijä polttaa nykyään ulkosalla, kun kävimme kohteliaasti kertomassa, että haju häiritsee.
Missähän harhaluulossa tämäkin elää? Kerrostaloissa on niin paljon vaikka millasia minä minä häiriköitä, joille on turha sanoa yhtään mitään. Ratkasu on sama kun koulukiusaamisessa, eli muuta itse pois.
Eräässä kodissani narkkinaapuri kärytteli niin, että märät pyykkini haisivat kuin itse polttelisin.
Oli tainnut pilata aivonsa niin pahasti ettei ymmärtänyt vanhassa talossa olevan yhteinen ilmanvaihtokanava keittiössä.
Oli muutenkin varsinainen pillerikauppiaan perikuva. Antoi koiriensa kusta ja paskantaa asuntoonsa ja haju oli siitäkin melkoinen.
Pistä polttajan kämppä tuleen niin loppuu ainakin vähäksi aikaa. Voit sitten sanoa että kyseinen asukki käytti varomattomasti tulta. Poliisejahan huumeidenkäyttö ei kiinnosta pätkän vertaa ainakin sen tiedon mukaan mitä ole hätäkeskukseen satoja kertoja soittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvinistit yrittää vaan omaa polttamista puolustaa ja kannustaa että ihmiset ei ilmottelis niitä :D
Kun laittomuus on kannabiksen suurin haitallisuus niin mitä pitäisi tehdä?
Laittaa kaikki marinarkit vankilaan...
Väkivalta auttaa ratkaisemaan ongelmat tällaisissa tapauksissa. Mikää heippalappu ei auta vaan pössyttelijää pidää lyödä niin että tuntuu kuten vaikka puukolla kylkeen. Narkoelukka saattaa ottaa siitä opikseen. Mitään ilmoitusta nämä eivät koskaan tee joten antaa palaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvinistit yrittää vaan omaa polttamista puolustaa ja kannustaa että ihmiset ei ilmottelis niitä :D
Kun laittomuus on kannabiksen suurin haitallisuus niin mitä pitäisi tehdä?
Laittaa kaikki marinarkit vankilaan...
Kuukausittaisen käytön myöntää yli satatuhatta suomalaista. Vuosittain käytön myöntää yli 200 000 suomalaista. Siihen on lisäksi ne jotka eivät myönnä käyttöään kyselyissä. Mahdottomuus laittaa noin paljon porukkaa vankoloihin. Nyt vankeja on noin 4000 ja vankipaikat ovat ihan täynnä. Pössyttely on huono syy tuomita ollenkaan. Itseensä kohdistuva teko joka ei ole oikea rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteys poliisiin niin tulee ratsaamaan asunnon ja hakemaan huumeet pois ja huumeiden käyttö on rikos.
Olen jutellut pilvipäittenkin kanssa jotka ovat kironneet kun poliisit ovat käyneet ratsaamassa heidän pilvet pois ja ilta mennyt pilalle.
Sitten joutuu ostamaan uutta jos viedään ne mitä on. Onhan se tuokin tapa tukea diilereitä.
Kaupungissa elämä ei pyöri minun ympärilläni.
Siellä on muitakin ihmisiä. Heistä lähtee erilaisia ärsykkeitä aisteilleni.
Toivoisin kovasti, että kannabiksen laillistamista kannattavat siirtyisivät vaporisaattoriin, jonka hajuhaitta on murto-osa tavanomaisesta polttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin kovasti, että kannabiksen laillistamista kannattavat siirtyisivät vaporisaattoriin, jonka hajuhaitta on murto-osa tavanomaisesta polttamisesta.
Sen voi tehdä sitten kun käyttö sallitaan. Kallista vapoa ei raski ostaa jos on vaara että se takavarikoidaan käyttövälineenä.
Eiköhän kannabiksen käyttäjiä ole tässä maassa vainottu jo riittävästi.
Alkoholi aiheuttaa vuosittain valtavasti kuolemaa sekä miljardikustannukset veronmaksajille mutta sen käyttöä laki suojelee.
Kun ostaa asunnon sellaisesta taloyhtiöstä missä ei ole kaupungin vuokra asuntoja niin ei häiritse itämaiset mausteet, puolenyön aikaa rapussa meluavat lapset eikä se kannabiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun ostaa asunnon sellaisesta taloyhtiöstä missä ei ole kaupungin vuokra asuntoja niin ei häiritse itämaiset mausteet, puolenyön aikaa rapussa meluavat lapset eikä se kannabiskaan.
Eivät ne minuakaan häiritse, vaikka niitä täällä onkin.
Huutista. Toivottavasti muuttaa somppuperhe naapuriin niin opit mitä on todellinen hajuhaitta.