Isännöitsijä eikä poliisi saa kannabiksen polttoa kerrostalossa loppumaan
Ongelma on jatkunut jo kuukausien ajan. Hajuhaitta on toistuva ja todella paha.
Mitä tässä oikein pitää tehdä? Pitääkö minun polttaa se kannabiksen polttaja? Kun mitään ratkaisua ongelmaan ei tunnu missään järjellisessä ajassa tulevan.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sekuntiakaan, että poliisi edes vaivautuisi paikalle koska rappukäytävässä haisee 😂
Oletteko oikeasti ikinä kokeillut?
No en tietenkään ole. Miksi mä häiritsisin poliisia jollain hajuhaitalla tai alkaisin nartsimaan naapureitani? Ei mua kiinnosta mitä joku toinen omassa kodissaan vetää.
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin rappukäytävässä haisee hatsi jatkuvasti. Ei haittaa elämääni millään tavalla, en mä siellä käytävässä aikaani vietä.
Ei tarvitse käytävässä päivystää, haju tulee sisälle vaikka on sisäovi. Tupakkarapun haistaa heti kun avaa alaoven ja astuu rappuun🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sekuntiakaan, että poliisi edes vaivautuisi paikalle koska rappukäytävässä haisee 😂
No en tietenkään ole. Miksi mä häiritsisin poliisia jollain hajuhaitalla tai alkaisin nartsimaan naapureitani? Ei mua kiinnosta mitä joku toinen omassa kodissaan vetää.
Siksi että poliisi voi suunnata omat partionsa oikeaan suuntaan. Ja löytää lopulta ne kasvattamot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ainakin siinä tilanteessa isännöitsijä voisi tehdä asialle jotain jos vuokrasopimuksessa lukee että sisällä ei saa polttaa.
Juurihan joku taloyhtiö lisäsi järjestyssääntöihinsä pykälän: kannabiksen polttaminen kielletty. Ja silloin se on oikeasti virallisesti ja laillisesti kielletty taloyhtiön alueella ja piste.
Virallisesti ja laillisesti? Juupa juu. Kiviäkin varmasti kiinnostaa. Saahan sitä laittaa vaikka mitä lappusia, eri asia sitten onko niillä mitään merkitystä. Entäs jos taloyhtiö kieltäisi alkoholin käytön? Luuletko tosiaan, että sekin olisi "virallista ja laillista"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että poliisi voi suunnata omat partionsa oikeaan suuntaan. Ja löytää lopulta ne kasvattamot.
Paitsi että mun naapurit eivät kasvata. Eli hyöty olisi mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka poliisi ei käviskään ratssamassa ne saa sen ilmoituksen ja alueen tietoon missä. Ja tämä aiheuttaa kuvion että missä porukka polttelee ja saa yhdistettyä kuka niille jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut keskustelua polttajan kanssa? Meidän rapun kannabiksen käryttelijä polttaa nykyään ulkosalla, kun kävimme kohteliaasti kertomassa, että haju häiritsee.
Vanhan viisauden mukaan järjettömän kanssa keskustelu on järjetöntä. Niin on asia tässäkin tapauksessa. Valitettavasti.
Pistät jotain haisevaa pössyttelijän postiluukusta. Tämä onnistuu jos pössyttelijä ei tiedä kuka hajusta ärsyyntyy. Pössyttelijä ei voi asialle mitään koska jos soittaisi poliisit paikalle niin kämpässä haisee kukka sen verran että poliisi kiinnostuu myös siitä.
Vierailija kirjoitti:
Pistät jotain haisevaa pössyttelijän postiluukusta. Tämä onnistuu jos pössyttelijä ei tiedä kuka hajusta ärsyyntyy. Pössyttelijä ei voi asialle mitään koska jos soittaisi poliisit paikalle niin kämpässä haisee kukka sen verran että poliisi kiinnostuu myös siitä.
Koitan paskat käy puottamassa postiluukusta
Kannabiksen hajuilmoituksista on monet kasvattamot ja muut löydetty. Sekun antaa edes vähän suuntaa mistä aloittaa. Tai tukee vanhaa jo tiedossa olevaa tietoa.
Tarpeeksi hajuhaitta ilmoituksia kun tulee eri tahoilta poliisit rupeaa seuraamaan mitä siellä tapahtuu.
Tapauksissa, joissa käryttäjä vetelee vain 1-3 kertaa päivässä budia, mutta ei kuitenkaan ole mikään nikotinisti ketjupolttaja, ei esim. kunnan asumisterveyden terveystarkastajistakaan ole käytännössä mitään apua, kun eivät he voi tulla asuntoon päiväkausiksi kyttäämään, että milloin se pössyttelijä vaivautuu väsämään, etenkin kun se tapahtuu usein klo 1-3 aikaan yöllä.
Jos yksi ilmoittaa hajusta ei varmaan mitään tapahdukkaan mutta jos 10 ilmoittaa. Mitäs sitten? Ei kannata jättää ilmoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka poliisi ei käviskään ratssamassa ne saa sen ilmoituksen ja alueen tietoon missä. Ja tämä aiheuttaa kuvion että missä porukka polttelee ja saa yhdistettyä kuka niille jakaa.
Hahahahahaha. Sä olet niin kujalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteys poliisiin niin tulee ratsaamaan asunnon ja hakemaan huumeet pois ja huumeiden käyttö on rikos.
Olen jutellut pilvipäittenkin kanssa jotka ovat kironneet kun poliisit ovat käyneet ratsaamassa heidän pilvet pois ja ilta mennyt pilalle.
Joo, mutta 10 minuutissa ei saa kotietsintälupaa saatikka, että vielä sen lisäksi ehtisi johonkin tuppukylään ajelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos yksi ilmoittaa hajusta ei varmaan mitään tapahdukkaan mutta jos 10 ilmoittaa. Mitäs sitten? Ei kannata jättää ilmoittamatta.
Ai mitä sitten? No kytät saattavat vääntäytyä paikalle. Mitään muuta siitä soittelusta ei seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä sitten? No kytät saattavat vääntäytyä paikalle. Mitään muuta siitä soittelusta ei seuraa.
Käy koputtamassa ovelle vaikka sisään ei saisi mennäkkään ja sitten haistavat että jahas. Voivat järjestää sen etsintäluvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahaha. Sä olet niin kujalla.
Mitäs luulet miten osa on jäänyt kiinni?
Poliisille vinkataan usein erilaisista kannabiskasvattamoista - Poliisi https://share.google/CpQqZduG7uZ47Gg1g
Vihjeillä on väliä älkää lopettako ilmoittamasta.