Psykoterapeuteilla on yllättäen lähes kaikilla kalenterit tyhjinä ja haluavat asiakkaita
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Saivat ennen julkiselta puolelta maksusitoumuksella asiakkaita. Naiset kävivät märisemässä, kun ovat traumatisoineet itsensä. Parisuhde on myös uusi trendi naisten keskuudessa, siinä kusetetaan avioliiton oikeudet ilman vastuita, että mies mahdollistaa kaiken.
Naiset: märistään terapeutille
Miehet: vedetään viinaa ja pahimmassa tapauksessa niin paljon, että henki lähtee.
Kumpi on fiksumpi vaihtoehto?
Kertoisitko vielä esimerkin vastuusta, jonka nainen jättää kantamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonolle terapeutille ei kannata mennä turhia jorisemaan ja se menee kantaan Suomessa, ulkomailla ei mene kai. Pitää olla edistystä tai ymmärtävä.
Ei mene, jos ei ole päätoiminen terapeutti. Minun terapeuttini on kevytyrittäjä, eikä laita Kantaan mitään. Kirjoittaa käynneistä tiivistelmän ainoastaan ruutuvihkoonsa.
Onko hän PSYKOterapeutti vai terapeutti?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Psykoterapiakentällä alkoi olla niin raskas hyväksikäytön ja rahastuksen mentaliteetti, että olen jo vuosia toivonut sille tulevan stopin. Tulokset ovat sekä hitaita - jos niitä ylipäätään saadaan - että kustannustehottomia. Ihmisiä käytetään ongelmineen loputtomina lypsylehminä.
Ja hyvätuloiset terapeutit eivät ymmärrä yhtään esim köyhien ongelmia. Että se köyhyys voi aiheuttaa masennusta ja epätoivoa. Heillä ei ole siihen kosketuspintaa ja syntyy ristiriita. Harva köyhä noissa käykään, ne on kaikki keskiluokkaisia ja maksukykyisiä, terapeutin omaa viiteryhmää. Minä kävin duunarina sen läpi ja kyllähän se vähän oudolle tuntui katsella terapeutin Audia siinä pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonolle terapeutille ei kannata mennä turhia jorisemaan ja se menee kantaan Suomessa, ulkomailla ei mene kai. Pitää olla edistystä tai ymmärtävä.
Ei mene, jos ei ole päätoiminen terapeutti. Minun terapeuttini on kevytyrittäjä, eikä laita Kantaan mitään. Kirjoittaa käynneistä tiivistelmän ainoastaan ruutuvihkoonsa.
Onko hän PSYKOterapeutti vai terapeutti?
Psykoterapeutti, Kela-korvattava.
Ei säälitä yhtään. Jos rakastavat ja haluavat sydämestään auttaa niin paljon kuin väittävät, vähentäkööt tuntitaksansa 1/10:aan nykyisestä. Lähes kaikilla korkeakoulutetuilla palkkio on pitkästi yli 100 euroa tunnista.
Sydämestään jos tahtoo auttaa ja rikas on, niin varmaan kymppikin riittää jollekin traumapotilaalle, jolta elämä on vienyt kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Psykoterapiakentällä alkoi olla niin raskas hyväksikäytön ja rahastuksen mentaliteetti, että olen jo vuosia toivonut sille tulevan stopin. Tulokset ovat sekä hitaita - jos niitä ylipäätään saadaan - että kustannustehottomia. Ihmisiä käytetään ongelmineen loputtomina lypsylehminä.
Jep. Minunkin terapeutti selvästi rahasti. Tyyppi ei edes kuunnellut. Oli ihan omissa ajatuksissaan koko ajan ja ei muistanut mitä on puhuttu. Kun lopetin koko terapian, niin lähetti vain laskuja perään käyttämättömistä ajoista vuoden verran.
Nyt vietetään älä mene terapeutille viikkoa, selvitä pääsi itse.
Mistäs tämä tieto? Lähes kaikilla?
Vierailija kirjoitti:
Ei säälitä yhtään. Jos rakastavat ja haluavat sydämestään auttaa niin paljon kuin väittävät, vähentäkööt tuntitaksansa 1/10:aan nykyisestä. Lähes kaikilla korkeakoulutetuilla palkkio on pitkästi yli 100 euroa tunnista.
Sydämestään jos tahtoo auttaa ja rikas on, niin varmaan kymppikin riittää jollekin traumapotilaalle, jolta elämä on vienyt kaiken?
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan hintoja alas. Minä voisin mennä terapiaan, jos omavastuu olisi vitosen eikä 30 euroa.
15 e tunti voisin maksaa korkeintaan, jos terapeutti on tosi hyvä. 30 e on ihan nsurettavaa
Alkaa ahdistaa jo rahan meno= ei terapeuttista.
Älkää jauhako paskaa. Itse kontaktoin ainakin 20 psykoterapeuttia ja 2 oli mahdollista ottaa asiakkaita
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tämä tieto? Lähes kaikilla?
Vapaat terapeutit voi käydä katsomassa sivustolta. Vapaiden määrä on räjähtänyt kahden vuoden aikana. Aikaisemmin ei meinannut löytyä millään. Jostakin tämä johtuu ja se on AI.
Vierailija kirjoitti:
Millä heidän pitäisi sitten maksaa omat laskunsa?
Mitä psykoterapeutti ansaitsee kuukaudessa?
Ajattelen, että monet terapeutit ovat osaamattomia ja osa terapiassa käyvistä käy turhaan tai elämä menee enemmän solmuun…
Minä kannatan rauhoittumista luonnossa, kirjojen lukemista, kaunista musiikkia ja sitä, että antaa ajan ja ajattelun tehdä työnsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä heidän pitäisi sitten maksaa omat laskunsa?
Ehkä jollakin muulla kuin ihmisten manipuloinnilla ja vuosien mukakuuntelulla ja -ymmärtämisellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivat ennen julkiselta puolelta maksusitoumuksella asiakkaita. Naiset kävivät märisemässä, kun ovat traumatisoineet itsensä. Parisuhde on myös uusi trendi naisten keskuudessa, siinä kusetetaan avioliiton oikeudet ilman vastuita, että mies mahdollistaa kaiken.
En ymmärrä viimeisestä virkkeestä mitään.
Koko tuossa viestissä ei ole muuta ymmärrettävää, kuin että joku hysteerinen misogynisti julistaa vakaumustaan haukkumalla naiset pipipäiksi ja hyväksikäyttäjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskukin menettää terapiahommansa AI:lle. Mutta se tuksin iso menetys on.
Terapeutin pohjakoulutus tulisi olla lääkäri tai psykologi, joissakin harvoissa tapauksissa kokenut sairaanhoitaja joka on käynyt kaikki vaiheet terapiakoulutuksista ja jolla on kokemusta. Muut on turhia.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä psykoterapeutti ansaitsee kuukaudessa?
Minun terapiakertani maksoi noin 100 euroa/45 min.
Älykkäät tajuaa ettei se ole mitään aitoa kohdatuksi tulemista, kun siitä maksetaan suuri summa per 45 min ja terapeuttia juuri ja juuri kiinnostaa. Ei tosin silti meinaa muistaa yhtään mitä edes aiemmin puhuttiin. Heti kun on minuutikin yli ajan, niin terapeuttia ei kiinnosta enää tippakaan.