Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putella vetelät housuissa. Tšetšeenijohtaja: Muslimit ottavat vallan Moskovassa

Vierailija
03.05.2026 |

Moskovassa asuvat miljoonat muslimit ovat valmiita ottamaan vallan omiin käsiinsä, sanoo Tšetšenian entinen varapääministeri Ruslan Kutajev.

Riippumattoman venäläismedian The Moscow Timesin mukaan Kutajev perustelee, että tavoitteena on vallanvaihto Kremlissä, jotta Venäjä ei enää voisi aiheuttaa vahinkoa naapurimailleen.

Kutajevin mukaan Moskovassa on noin 3,5-4 miljoonaa islamia tunnustavia kaukasialaisia ja aasialaisten kansojen edustajia, jotka ovat valmiita toimimaan.

- Hetkellä x, kun Venäjällä on toimittava, me toimimme.

Tšetšeenipoliitikon mukaan hänen tukijansa ovat valmiita käyttämään kovia keinoja tavoitteidensa saavuttamiseksi.

- Mitä meidän takanamme on? Ihmisiä, jotka tarvittaessa irrottavat pään, murskaavat kallon, menevät barrikadeille ja rakentavat barrikadin.

- Me tulemme kontrolloimaan Moskovaa, Kutajev uhoaa.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c6e580a5-de46-4cb8-b24a-340ef742334a

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskovasta tulee Vuosaari.

Vierailija
2/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa enää mihinkään Venäjä-uutiseen. Tilanteet muuttuvat laidasta laitaan päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani Anosta.

Vierailija
4/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojasta allikkoon... 

Vierailija
5/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin jotain järjen ääntä! Ei homma venäjällä muutu, ennen kuin kansa nousee barrikadeille! Pari miljoona moskovalaista Kremlin torilla saa sen muutoksen aikaiseksi, että Putin lähtee!

Vierailija
6/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme.Moskovassa asui jo vuosikymmen siiten 1 miljoona muslimia. Sinne ne afrikkalaiset ovat menneet opiskelemaan jo vuosikaupalla. 

Vierailija
7/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän suistuminen sisällissotaan on vain ja ainoastaan meidän etumme.

Vierailija
8/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti luvassa on yhtä hyvää viihdettä kuin Wagnerin juhannuskapinan aikaan. 🍿

Vierailija
9/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sisällissota idän rottakansan paratiisissa olisi aivan mahtava asia! Silkkaa voittoa kaikille ihmisille. 

Vierailija
10/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin jotain järjen ääntä! Ei homma venäjällä muutu, ennen kuin kansa nousee barrikadeille! Pari miljoona moskovalaista Kremlin torilla saa sen muutoksen aikaiseksi, että Putin lähtee!

Venäjällä on muslimeita ihan omasta takaa ja sitten entisistä osavaltioista, kuten Usbekistanista. 

Vierailija
11/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi, putttiinin kolmen päivän erikoisoperaatiosta on tullut paljon harmia.

Vielä tämäkin.

Vierailija
12/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani Anosta.

Ano kääntää sujuvasti takkia. Kohta voidaan nähdä Ano youtubessa maastopuvussa turbaani päässä ja on kasvattanut pitkän parran itselleen. Ehkä toinen vaimokin on tilauksessa.

Vierailija
13/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moskovasta tulee Vuosaari.

Ei saatana, spontaani tyrskähdys vaikka vakava asia.

Vierailija
14/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän suistuminen sisällissotaan on vain ja ainoastaan meidän etumme.

No ei kyllä ole!

Vierailija
15/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vasemmistoliittolaisena yhä kannatan presidentti Putinia.

Olen SDP:n äänestäjä ja tykkään Putinin johtajuudesta, mutta myös muslimit sopii. Olisi ihanaa saada komeita mustapartoja tännekin lisää.

Siinä pari persua taas laittaa omia sanojaan muiden suuhun.

Vierailija
16/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa nähdä sen patrushevin hirttäjäiset. Toki putininikin, mutta ekana tuo. Minkä kellon putin mahtaa laittaa omaan teloitukseensa? Jonkun sähkökellon varmaan. Löytyykö vaikka patek philippeltä malli, joka kestää parikymmentätuhatta volttia?

Vierailija
17/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani Anosta.

Se on mennyt sinne sydänmummien "helmojen" suojaan Moskovaa lähellä olevan Sydänkäpy-kutlin maatilalle. Telegramissa oli juttua, että maatilan lehmä oli syönyt pikkulapsen - ilmeisesti nälkäänsä.

Vierailija
18/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen SDP:n äänestäjä ja tykkään Putinin johtajuudesta, mutta myös muslimit sopii. Olisi ihanaa saada komeita mustapartoja tännekin lisää.

Totuus on että persuilla on Ano Venäjällä luomassa yhteyksiä kuka sitten siellä johtaakaan.

Vierailija
19/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voivoi, putttiinin kolmen päivän erikoisoperaatiosta on tullut paljon harmia.

Vielä tämäkin.

Putin halusi historiaan Stalinin kaveriksi. Ja historiaan hän jääkin. Maailman paskimman operaation toteuttajana.

Vierailija
20/103 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on että persuilla on Ano Venäjällä luomassa yhteyksiä kuka sitten siellä johtaakaan.

Ano on tärähtänyt kaveri, joka on milloin minkäkin puolueen jäsen tai luulee olevansa. Ei edes tiedä, minkä maalainen hän on. Toivottavasti saa hyvät lääkkeet siellä itänaapurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä