Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimies möläytti: Sorry sulla on liikaa tatskoja ja nenäkoru, ei sytytä, hyvää jatkoa!

Vierailija
02.05.2026 |

Loukkaantuisitko?

Kommentit (207)

Vierailija
161/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan validi syy. Samalla lailla ne lävistetyt ja tatuoidut ovat rakentaneet identeettiään sen varaan ja pitävät sellaisia ihmisiä joilla kyseisiä turhakkeita ole, jotenkin "vähemmän cooleina".

Etenkin sellaiset suuret nenäkorut (keskellä) on todella kurjan näköisiä, näyttää joltain härältä enemmän.

Minustakin nenäkorut näyttää vain tyhmiltä, enkä ole ainoa. Jos joku sellaisen laittaa, niin tekee sen siksi, että haluaa näyttää erilaiselta ja olla normeja vastaan. Ihminen saa tällaisen valinnan halutessaan tehdä. Mutta hämmentävän usein normeja vastaan menevät ihmiset ovat ihan yhtä lapsellisia kuin muutkin ihmiset, ja loukkaantuvat kuin heihin sitten reagoidaan heidän valintansa mukaisesti. 

Vierailija
162/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan validi syy. Samalla lailla ne lävistetyt ja tatuoidut ovat rakentaneet identeettiään sen varaan ja pitävät sellaisia ihmisiä joilla kyseisiä turhakkeita ole, jotenkin "vähemmän cooleina".

Etenkin sellaiset suuret nenäkorut (keskellä) on todella kurjan näköisiä, näyttää joltain härältä enemmän.

Minustakin nenäkorut näyttää vain tyhmiltä, enkä ole ainoa. Jos joku sellaisen laittaa, niin tekee sen siksi, että haluaa näyttää erilaiselta ja olla normeja vastaan. Ihminen saa tällaisen valinnan halutessaan tehdä. Mutta hämmentävän usein normeja vastaan menevät ihmiset ovat ihan yhtä lapsellisia kuin muutkin ihmiset, ja loukkaantuvat kuin heihin sitten reagoidaan heidän valintansa mukaisesti. 

Kyllä. Haetaan huomiota ja halutaan näyttää erilaiselta. Mutta sitten kun kaikki huomio ei olekaan ihailua, loukkaannutaan.

Alkaa tosin kohta (ellei jo nyt) olla enemmän erikoisuus se, ettei ole ainuttakaan tatuointia tai lävistystä. Mutta se ei ole erikoisuuden hakemista, vaan luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistyksissä ja tatuoinneissahan on juuri se hyvä puoli, että väistää juuri tällaiset luodit. Kuten nyt vaikka joutuminen parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka lähtee treffeille vain päästäkseen huomauttelemaan toisen ulkonäöstä. 

Vierailija
164/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lävistyksissä ja tatuoinneissahan on juuri se hyvä puoli, että väistää juuri tällaiset luodit. Kuten nyt vaikka joutuminen parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka lähtee treffeille vain päästäkseen huomauttelemaan toisen ulkonäöstä. 

Suomessahan ei "jouduta" parisuhteeseen, toisin kuin teidän töherrettyjen rautanaama-vassarifemakoiden lähi-idän unelmavaltioissa.

Vierailija
165/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies suojautui. Nenäkorut ja tatuoinnit viittaavat usein feminismiin, vihervasemmistolaisuuteen ja muihin mielenterveysongelmiin.

Tämähän se on. Erittäin suurella todennäköisyydellä vakavia mielenterveysongelmia ja poliittisia harhoja noilla naisilla.

Vierailija
166/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sosiaalisesti kömpelöltä töksäyttelijältä. Ja vähän yksinkertaiselta tapaukselta myös, jos kerran nenäkoru ja tatuoinnit ovat turn off, mutta on silti päätynyt treffeille ihmisen kanssa, jolla tällaisia on.

Vierailija
167/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan on omia valintoja, mielestäni niistä voi huomauttaa jos kokee häiritseväksi.

Minulla ei tule mieleenkään kertoa toiselle, mikä hänen ulkonäössään on epämiellyttävää. Miksi pitäisi?

Tatuoinnin ja nenäkorut ovat oma valinta ja asiaan voi vaikuttaa, yksinkertaisesti rumiin kasvoihin tai pituuteen ei. Eri asia. 

Vierailija
168/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan tuossa kuitenkin kaverin suoraa puhetta. Tuon kuultuaan ei asiaa tarvitse enempää pyöritellä mielessään. Verrattuna, että selittää jotakin tyyliin " Tää ei mitenkään johdu susta, mulla vaan on elämässäni jotenkin etsikkoaika, ja mä oon sillee itseni kanssa jarrut päällä, jos ymmärrät? Sä oot ihan ihana ihminen ja oot ansainnut parempaa, enkä mä tunne että pystyisin antamaan sitä juuri nyt, kun mulla on elämässä tää vaihe".

Vierailija
169/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli oikeassa. Tatuoinnit ovat ok jos ovat pieniä ja vaatteiden alla, muuten ovat rumia.  Nenäkorut  ovat typerännäköisiä suomalaisessa pottunokassa. 

Vierailija
170/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sokkotreffit kun ei kuvasta ollut noita luotaantyöntäviä elementtejä havainnut ?

Nykyään käytännössä kaikki treffit ovat sokkotreffejä.  Naiset muokkaavat kuviaan niin paljon, että mahdoton tunnistaa livenä kuvan naista.

Someasiantuntija

Vierailija
171/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan tuossa kuitenkin kaverin suoraa puhetta. Tuon kuultuaan ei asiaa tarvitse enempää pyöritellä mielessään. Verrattuna, että selittää jotakin tyyliin " Tää ei mitenkään johdu susta, mulla vaan on elämässäni jotenkin etsikkoaika, ja mä oon sillee itseni kanssa jarrut päällä, jos ymmärrät? Sä oot ihan ihana ihminen ja oot ansainnut parempaa, enkä mä tunne että pystyisin antamaan sitä juuri nyt, kun mulla on elämässä tää vaihe".

Vaihe on sellainen ettei tykkää lihavasta, tatuoidusta nenäkorumirmelistä LOL

Vierailija
172/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe esim. nenärenkaassa muuta hyvää kuin sen, että joku palkattu henkilö kävisi aamuisin kytkemässä sinitukkaiset mätisäkit kettingillä patteriin, etteivät pääse järkyttämään pieniä lapsia ulkomaailmaan.

Vierailija
173/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäkorunhan voi ottaa pois 

Jos ihminen on nenäkorun hankkinut, niin miksi hän ottaisi sen pois?

Vierailija
174/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten te ette vain olleet yhteensopivia. Tuo on aika simppeli tapaus, tatuoitu tyyppi ja tyyppi, joka ei tykkää tatuoinneista. Molempien kannattaa etsiä joku sopivampi.

Ihme vaan, että mies oli halunnut treffeille, kai ne tatskat ja korut oli näkyvissä jo treffejä sopiessa. Ei se nenäkoru ainakaan vaatteiden alla ollut piilossa, ellet kävele normaalielämässä ympäriinsä joku koko kasvot peittävä karnevaalinaamari päässä. Ilmeisesti mies ei oikein tiedä mitä haluaa, mikä on jo toinen hyvä syy olla tapailematta häntä.

Vierailija
175/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan on omia valintoja, mielestäni niistä voi huomauttaa jos kokee häiritseväksi.

Minulla ei tule mieleenkään kertoa toiselle, mikä hänen ulkonäössään on epämiellyttävää. Miksi pitäisi?

Tatuoinnit, nenäkorut sun muut lävistykset eivät ole kenenkään ulkonäköä, vaan valintoja. Kukaan ei synny tatuointien ja lävistysten kanssa.

Ulkonäköön ei kovin paljon pysty vaikuttamaan, mutta valintoihin voi. Valinnat kertovat arvomaailmasta, jota on lupa arvostella.

Kyllä ulkonäköön kuuluu ihan kaikki, mikä näkyy, myös valitut asiat, esim. vaatteet.

Vierailija
176/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sokkotreffit kun ei kuvasta ollut noita luotaantyöntäviä elementtejä havainnut ?

Nykyään käytännössä kaikki treffit ovat sokkotreffejä.  Naiset muokkaavat kuviaan niin paljon, että mahdoton tunnistaa livenä kuvan naista.

Someasiantuntija

Tämähän se on

Vierailija
177/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä.oletkin ihan variksenpelättimen näköinen.

Vierailija
178/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun oli rehellinen ja kertoi heti.

Vierailija
179/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en myös tykkää.

Vierailija
180/207 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä se sittenkin on parempi tehdä se kieltäytyminen jollain ympäripyöreillä korulauseilla kuin kertoa oikeaa syytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi