Deittimies möläytti: Sorry sulla on liikaa tatskoja ja nenäkoru, ei sytytä, hyvää jatkoa!
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin siltä, että miksi se sitten laittoi mulle tykkäyksen ja pyysi treffeille?
Halusi ja sai pillua, joten kiertopalkinto jakoon.
Miksi tuhlata aikaa treffeihin jos ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin siltä, että miksi se sitten laittoi mulle tykkäyksen ja pyysi treffeille?
Ööö. Ehkä kaikki ei näkynyt kuvissa. Deiteille mennään tutustumaan. Jos ei nappaa, ei jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä saa tykätä tai olla tykkäämättä mistä haluaa. Vai koskeeko se vain naisia?
Miksi sitten mies menee treffeille, jos nenäkoru häiritsee jo kuvissa?
Eräällä naisella oli tinderissä kuvia joissa hän oli töissä. Ei lävistyksiä naamassa, joko ei meikkiä tai joissakin tosi kevyt meikki. Treffeille saapuessaan oli silmät meikattu kuin alienilla ja naamassa 3 kiloa rautaa. Näinkin voi katsos käydä. No, hän oli kuitennin kiva niin tapasin pari kertaa kunnes sain pantua. Sitten heipat. Harmi ettei ollut avoin rautanaamaisuudestaan, olisi vältytty kaikelta.
Eli rautanaama on vastenmielinen, mutta kuitenkin kelpasi panemiseen?
Onko sinulla ihan kaikki kotona?
Ja sä palikka uskot kaiken mitä netissä luet.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin se nainen jolla on profiili tuommoisissa näyttää todellisuudessa siltä miltä ne kuvat näyttää. Naisilla kun on se valehtelevat tapa että muokkaa ja filtteri kuviaan noissa että ei näytä samalta miltä todellisuudessa näyttää
Nainen ei kestä pakeeja vol. 998855559
Yhyy, jos tykkää Tinderissä, pitää sitoutua.
Mies suojautui. Nenäkorut ja tatuoinnit viittaavat usein feminismiin, vihervasemmistolaisuuteen ja muihin mielenterveysongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et sitten menettänyt mitään kovin kummoista. Eteenpäin vain! Kyllä löytyy joku, joka arvostaa sinua sellaisenaan.
Tai poistaa aknakin lävärit treffeille mennessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Ehkä kaikki ei näkynyt kuvissa. Deiteille mennään tutustumaan. Jos ei nappaa, ei jatketa.
Jos minulla olisi noin ehdoton kanta mihinkään, kysyisin asiasta ennen tapaamista.
Mutta trollihan tämän ketjun aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein toimittu kun deitistä kyse. Minä en ota mitään palveluja vastaan tatska, nenäkoru naiselta. Esim. tarjoilija, hammashoitaja, hieroja, parturi, taksikuski, myyjä, grillimyyjä jne. Sanon vaan, "en tarvitse palveluasi, sori siitä"
Ruokakaupassa jota käytän on yksi hirviökassa, tatuoitu, rautaa naamassa, ja rumatukkainen violetti. Olen vältellyt tätä kassahirviötä jo vuosia, tänä vuonna päätin ottaa käyttöön sellaisen koreografian että menen siihen hihnan alkuun, otan kärrystä ostoksen jonka melkein asetan hihnalle, jolloin havahdun siihen että kassalla onkin hirviö, panen ostoksen takaisin kärryyn ja siirryn toiselle kassalla.
:DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole vain tyytyväinen, että sinulle oltiin rehellisiä. En minäkään kelpuuttaisi sinua ulkonäkösi tähden riippumatta luonteestasi.
Valtaosa miehistä on sellaisia, joita mä en ulkonäkönsä vuoksi kelpuuttaisi, mutta ei sitä tarvitse kuitenkaan suoraan niille möläyttää. Voihan sitä keksiä miljoona eri tekosyytä torjumiselle, jotka ei loukkaa yhtä paljon.
Asenteesi vaikuttaa sellaiselta että tuo on vaan win-win niille valtaosalle miehistä joita et kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä saa tykätä tai olla tykkäämättä mistä haluaa. Vai koskeeko se vain naisia?
Miksi sitten mies menee treffeille, jos nenäkoru häiritsee jo kuvissa?
Eräällä naisella oli tinderissä kuvia joissa hän oli töissä. Ei lävistyksiä naamassa, joko ei meikkiä tai joissakin tosi kevyt meikki. Treffeille saapuessaan oli silmät meikattu kuin alienilla ja naamassa 3 kiloa rautaa. Näinkin voi katsos käydä. No, hän oli kuitennin kiva niin tapasin pari kertaa kunnes sain pantua. Sitten heipat. Harmi ettei ollut avoin rautanaamaisuudestaan, olisi vältytty kaikelta.
Eli rautanaama on vastenmielinen, mutta kuitenkin kelpasi panemiseen?
Onko sinulla ihan kaikki kotona?
Kuka puhui VASTENMIELISYYDESTÄ?
Tuohan on kävelevä mainostaulu joka mainostaa mielenterveys ongelmia. Septum lävistys ja useat tatuoinnit mainostaa vasemmistolaisuudesta ja mielenterveys ongelmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollisjengiläisillä on tatuointeja ja eläinkunnassa lehmillä on nenärengas. Jos et kuulu kumpaankaan edellä mainittuun viiteryhmään, et tarvi tatuointeja etkä nenäkoruja. Ne on karmean näköisiä, mutta ihmiset ottavat niitä juovuksissa ja katuvat jälkeenpäin.
Vai sonneilla aggressiivisuuden takia. Ei lehmillä.
Mt lehmän viesti.
Tai muuten vaan kasvanut maatilalla, joten osaa erottaa lehmän ja lehmän miehen toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei möläyttänyt, sanoi vain ääneen tosiasian.
Tuollaiset akat on oksettavia ja vastenmielisiä.
Laitatko silti heille tykkäyksen?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kävelevä mainostaulu joka mainostaa mielenterveys ongelmia. Septum lävistys ja useat tatuoinnit mainostaa vasemmistolaisuudesta ja mielenterveys ongelmista
Äärivasemmiston ja seksuaalimielisairaiden marsseissa ja mielenosoituksissa tosiaan septum on todella vahvasti läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole vain tyytyväinen, että sinulle oltiin rehellisiä. En minäkään kelpuuttaisi sinua ulkonäkösi tähden riippumatta luonteestasi.
Valtaosa miehistä on sellaisia, joita mä en ulkonäkönsä vuoksi kelpuuttaisi, mutta ei sitä tarvitse kuitenkaan suoraan niille möläyttää. Voihan sitä keksiä miljoona eri tekosyytä torjumiselle, jotka ei loukkaa yhtä paljon.
Asenteesi vaikuttaa sellaiselta että tuo on vaan win-win niille valtaosalle miehistä joita et kelpuuta.
Win-win sille naiselle myös.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies.
Weetee muijiin ei kannata sotkeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko silti heille tykkäyksen?
Kas kun ne helyt ei välttämättä ole lärvissä niissä kuvissa. Vaikeaa ymmärtää? -eri