Deittimies möläytti: Sorry sulla on liikaa tatskoja ja nenäkoru, ei sytytä, hyvää jatkoa!
Kommentit (207)
Miten tuo on möläytys?
"Möläytys" tarkoittaa ajattelematonta, harkitsematonta tai hölmöä lausuntoa, joka pääsee suusta usein yllättäen.
Tuo vaikuttaa harkitulta mielipiteen antamiselta. Se ettet pidä siitä ei ole palautteen antajan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään vaimoni tatuoinneista ja lävistyksistä. Ei niitä montaa ole, mutta ovat näkyvällä paikalla ja mielestäni kyllä kauniita.
Mutta sama nainen ilman niitä olisi vielä parempi
No ei mun mielestä olisi parempi eikä huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti keksiä jotain ko sillä ei seiso. Yksikään alfa ei jätä kaunista naista panetatta tatuointien tai läväreiden takia. Ei. Sillä tuppimunalla ei kuule vaan seiso. Se on ongelma.
Läväri ja tarskat voi viedä halut
Onko tarska sukua terskalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti keksiä jotain ko sillä ei seiso. Yksikään alfa ei jätä kaunista naista panetatta tatuointien tai läväreiden takia. Ei. Sillä tuppimunalla ei kuule vaan seiso. Se on ongelma.
Läväri ja tarskat voi viedä halut
Onko tarska sukua terskalle?
Terskakin vie halut
Mä olen nainen, tosin jo keski-ikäinen. Tuo kommentti oli kieltämättä suora, mutta ei liittynyt luonnon muovaamaan ulkomuotoon, vaan sun itsesi tekemiin ulkonäöllisiin valintoihin, eli tyyliseikkoihin. Tatuoinnit ja nenäkorut saattavat ihan oikeasti olla jollekin turnoff. Näin naisena en pysty viehättymään miehistä, joilla on paljon tatuointeja, vaikka ne jonkun mielestä kai sopivat paremmin miehille. Samaten en pysty viehättymään kovin sliipatuista pukumiehistä, vaikka ne jonkun mielestä ovat kuuminta hottia. Sellainen tuulen muovaama partamies mulle, kiitos!
Eli vastauksena kysymykseesi: ottaisin tuon kommentin alkuhämmennyksen jälkeen tyytyväisenä vastaan. Ainakin mies oli rehellinen.
Mun mielestäni otsasta nilkkoihin asti tatuoidut ihmiset on rumia. Lävistykset siedetäviä, toki riippuen missä kohden kehoa ovat ja onko niitä kaksi vai 20. Ei jatkoon.
Ketään ei ole kiinnostunut tatuoidusta valkoroskasta
Naiset ovat aika pitkään eläneet täydellistä vapautta. Liian suurta vapautta. Koska maailma ei toimi niin että naisille annetaan vapaat kädet tehdä mitä tahansa. Se ei toimi, koska heidän teoilla on vaikutuksia siihen miten täällä kaikki toimii.
Nyt naisille taas sanotaan että jokin näyttää rumalta ja halvalta. Se on oikein. Miehillekin annetaan negatiivista palautetta. Tämä on paluu tasa-arvoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen, tosin jo keski-ikäinen. Tuo kommentti oli kieltämättä suora, mutta ei liittynyt luonnon muovaamaan ulkomuotoon, vaan sun itsesi tekemiin ulkonäöllisiin valintoihin, eli tyyliseikkoihin. Tatuoinnit ja nenäkorut saattavat ihan oikeasti olla jollekin turnoff. Näin naisena en pysty viehättymään miehistä, joilla on paljon tatuointeja, vaikka ne jonkun mielestä kai sopivat paremmin miehille. Samaten en pysty viehättymään kovin sliipatuista pukumiehistä, vaikka ne jonkun mielestä ovat kuuminta hottia. Sellainen tuulen muovaama partamies mulle, kiitos!
Eli vastauksena kysymykseesi: ottaisin tuon kommentin alkuhämmennyksen jälkeen tyytyväisenä vastaan. Ainakin mies oli rehellinen.
Miehenä täytyy kyllä sanoa, että jos olisin nainen, nykymiehillä hyvin usein leuasta roikkuvat, vanhan naisen vitunkarvoituksen näköinen parta aiheuttaisi oksennusreaktion suudellessa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aika pitkään eläneet täydellistä vapautta. Liian suurta vapautta. Koska maailma ei toimi niin että naisille annetaan vapaat kädet tehdä mitä tahansa. Se ei toimi, koska heidän teoilla on vaikutuksia siihen miten täällä kaikki toimii.
Nyt naisille taas sanotaan että jokin näyttää rumalta ja halvalta. Se on oikein. Miehillekin annetaan negatiivista palautetta. Tämä on paluu tasa-arvoon.
Jos halua nopean baneskelun kannattaa tatskoja ja nenäkorua kehua
Lapsuuden kaveri valittaa kanssa kun normaalit miehet syrjii häntä ja eivätkä suostu suhteeseen tatskojen ja korurjen takia. Kaiken lisäksi hän tekee tuuletinsivuja ja koko kylä tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä, että "annetaan vapaat kädet tehdä mitä tahansa"? Mitä vapauksia nyt on annettu, jotka mielestäsi pitäisi poistaa?
Ole vain tyytyväinen, että sinulle oltiin rehellisiä. En minäkään kelpuuttaisi sinua ulkonäkösi tähden riippumatta luonteestasi.
Jossain kohtaa raudan määrä ja ihokuvien alkaa todistaa enemmänkin päänsisäisistä ongelmista kuin siitä että yritetään koristautua.
Sitä tuo vaan on, eli ihmisen luontainen "liian oudon" välttämisreaktio. Ehkä nainenkin voi katsoa peiliin ja miettiä että kannattaisiko mennä sittenkin terapiaan eikä vaan ottaa sitä viidettäkymmenettä lävistystä tai uutta tatuointia edellisen sadan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ole vain tyytyväinen, että sinulle oltiin rehellisiä. En minäkään kelpuuttaisi sinua ulkonäkösi tähden riippumatta luonteestasi.
Valtaosa miehistä on sellaisia, joita mä en ulkonäkönsä vuoksi kelpuuttaisi, mutta ei sitä tarvitse kuitenkaan suoraan niille möläyttää. Voihan sitä keksiä miljoona eri tekosyytä torjumiselle, jotka ei loukkaa yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oikein toimittu kun deitistä kyse. Minä en ota mitään palveluja vastaan tatska, nenäkoru naiselta. Esim. tarjoilija, hammashoitaja, hieroja, parturi, taksikuski, myyjä, grillimyyjä jne. Sanon vaan, "en tarvitse palveluasi, sori siitä"
Ruokakaupassa jota käytän on yksi hirviökassa, tatuoitu, rautaa naamassa, ja rumatukkainen violetti. Olen vältellyt tätä kassahirviötä jo vuosia, tänä vuonna päätin ottaa käyttöön sellaisen koreografian että menen siihen hihnan alkuun, otan kärrystä ostoksen jonka melkein asetan hihnalle, jolloin havahdun siihen että kassalla onkin hirviö, panen ostoksen takaisin kärryyn ja siirryn toiselle kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden kaveri valittaa kanssa kun normaalit miehet syrjii häntä ja eivätkä suostu suhteeseen tatskojen ja korurjen takia. Kaiken lisäksi hän tekee tuuletinsivuja ja koko kylä tietää sen.
Tuuletinsivuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuletinsivuja?
Googleta jos et tiedä mitä sillä tarkoitetaan. Näitä naisia tuntus olevan aika paljon jotka luulee ettei tämä heidän "työ" vaikuttas tavallisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä on sellaisia, joita mä en ulkonäkönsä vuoksi kelpuuttaisi, mutta ei sitä tarvitse kuitenkaan suoraan niille möläyttää. Voihan sitä keksiä miljoona eri tekosyytä torjumiselle, jotka ei loukkaa yhtä paljon.
Loukkaannutki jos otat tatskoja ja joku ei tykkää niistä?
Mutta sama nainen ilman niitä olisi vielä parempi