Deittimies möläytti: Sorry sulla on liikaa tatskoja ja nenäkoru, ei sytytä, hyvää jatkoa!
Kommentit (215)
Siis mitääh! Törkeä deittimies!
KUIN MINUN SUUSTA EN MINÄKÄÄN HALUA KOSKEA MÄDÄKSI LEIMATTUUN LIHAAN. ETSI VAAN JÄNNÄ MIES JOKA YMMÄRTÄÄ ENNEN TAPPOASI.
mies sanoi niinkuin joka mies ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitääh! Törkeä deittimies!
No huh
Baarissa tapasin kerran mukavan nuoren naisen jolla oli paljon lävistyksiä. Se kutsui sen luokse yöksi ja pantiin. Sillä oli pimpissäkin lävistys. En yleensä edes tykkää naisista jolla on lävistyksiä tai tatuointeja. Tällä naisella oli mutta oli kyllä kaunis nainen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä saa tykätä tai olla tykkäämättä mistä haluaa. Vai koskeeko se vain naisia?
Mieheltä valikointi on törkeää
Sehän juuri on tinderin ja vastaavien koko idea.
Nii mut vaan naiset saa valikoida t. nainen
Jos saa valikoida niin ei pidä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitääh! Törkeä deittimies!
Ai jaa, äijä on ihan kuutamolla. Itse palvon läväreillä ja tatskoilla koristeltuja naisia, todellakin viehätyn heistä 💯
Tj50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitääh! Törkeä deittimies!
Ai jaa, äijä on ihan kuutamolla. Itse palvon läväreillä ja tatskoilla koristeltuja naisia, todellakin viehätyn heistä 💯
Tj50
Oletkin työvöenluokkainen yksinkertainen elukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitääh! Törkeä deittimies!
Ai jaa, äijä on ihan kuutamolla. Itse palvon läväreillä ja tatskoilla koristeltuja naisia, todellakin viehätyn heistä 💯
Tj50
Oletkin työvöenluokkainen yksinkertainen elukka
Meneppäs tollo luuseri töihin. Minä sentään olen toimari sekä pitkä, sporttinen ja komea.
Tj50
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et sitten menettänyt mitään kovin kummoista. Eteenpäin vain! Kyllä löytyy joku, joka arvostaa sinua sellaisenaan.
Tämäkin mies olisi arvostanut AP:tä mutta hän on pilannut tatuoinneilla ulkonäkönsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenäkorunhan voi ottaa pois
Tatskat voi poistattaa
Arvostelukyvyttömyyttä ja huonoa makua ei voi.
Hieno mies, arvot kohdallaan. On syntiä koristella itseään. On paholaisen palvontaa ottaa lävistyksiä ("puhkoa ihoa"). Harmi ettet ole enää kelvollinen, tuollainen mies on kullan arvoinen, pitäkää kiinni, jos miehellä on arvot kohdallaan, hulluja on nykyään maailma täynnä.
Näistä nenäkoruista tulee aina väkisin mieleen et mitenkä ne pelaa syksyllä ja nuhassa. Niistää niistää ja sitten pitäisi pusutella ja kattoo kun nuhatippa siinä renkaassa heijaa. Sitten joillain on 20mm piikkejä leuassa! Mitenkä pusuttelet kun rouvalla piikit leuassa? Mitenkä lapsi toimii kun piikki silmässä?