Deittimies möläytti: Sorry sulla on liikaa tatskoja ja nenäkoru, ei sytytä, hyvää jatkoa!
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä saa tykätä tai olla tykkäämättä mistä haluaa. Vai koskeeko se vain naisia?
Miksi sitten mies menee treffeille, jos nenäkoru häiritsee jo kuvissa?
Eräällä naisella oli tinderissä kuvia joissa hän oli töissä. Ei lävistyksiä naamassa, joko ei meikkiä tai joissakin tosi kevyt meikki. Treffeille saapuessaan oli silmät meikattu kuin alienilla ja naamassa 3 kiloa rautaa. Näinkin voi katsos käydä. No, hän oli kuitennin kiva niin tapasin pari kertaa kunnes sain pantua. Sitten heipat. Harmi ettei ollut avoin rautanaamaisuudestaan, olisi vältytty kaikelta.
Eli rautanaama on vastenmielinen, mutta kuitenkin kelpasi panemiseen?
Onko sinulla ihan kaikki kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on omia valintoja, mielestäni niistä voi huomauttaa jos kokee häiritseväksi.
Minulla ei tule mieleenkään kertoa toiselle, mikä hänen ulkonäössään on epämiellyttävää. Miksi pitäisi?
No jos tatskat ja lävärit ovat se syy, miksi treffihenkilö ei mene jatkoon.
Eikö se ole hyvä sanoa kuten asia on.
Vierailija kirjoitti:
Nenäkorunhan voi ottaa pois
Punavihervassarius voikin olla sitten tiukemmassa.
No onhan ne nyt rumia. Ei voi mitään. Mutta varmasti löytyy vielä sellainen henkilö joka tykkää, ehkä itsekin tatskattu ja lävistyksiä.
Soittakaa ne videopuhelut ennen treffejä, niin säästytte monelta pettymykseltä. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Läskit, tatskat ja lävärit panevat naisen kaikkein alimmaiseen kastiin. Ei kelpaa minulle vaikka tarjoaisi rahaa, ja on tarjottukin.
Ihmettelisin, että miten se ei etukäteen tienny, miltä näytän 😅
Toki mulla ei noita kumpaakaan oo, mutta mulle vois sanoa että wanha ja kierot silmät 😂
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne nyt rumia. Ei voi mitään. Mutta varmasti löytyy vielä sellainen henkilö joka tykkää, ehkä itsekin tatskattu ja lävistyksiä.
Tarskattu mies harvoin haluaa tarskatun naisen
Oikein toimittu kun deitistä kyse. Minä en ota mitään palveluja vastaan tatska, nenäkoru naiselta. Esim. tarjoilija, hammashoitaja, hieroja, parturi, taksikuski, myyjä, grillimyyjä jne. Sanon vaan, "en tarvitse palveluasi, sori siitä"
Vierailija kirjoitti:
Onko lävärit ja tatskat jokin maailmankatsomus, kuten väitetään. Millainen maailmankatsomus niillä symboloidaan?
Usein äärivassaria wokettajaa
Toivottavasti nautit palautteesta😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelisin, että jopas on mäntti. Eikä todellakaan ansaitse mua.
Tiedäs, tuollainen mies on avoin kirja. Näkee, ettei sen sisällä ole mitään.
Oletko jonkilainen aarteenomainen ansaittava kiertopalkinto?
Taidat olla siltikin ihan tavanomaisen tylsä persjalkainen Pirjo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu, että tietämäni eniten tatuoitu ja lävistetyin nainen on aatteiltaan uusnassukka?
Piti keksiä jotain ko sillä ei seiso. Yksikään alfa ei jätä kaunista naista panetatta tatuointien tai läväreiden takia. Ei. Sillä tuppimunalla ei kuule vaan seiso. Se on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu, että tietämäni eniten tatuoitu ja lävistetyin nainen on aatteiltaan uusnassukka?
Pari vaihtoehtoa:
- olet itse uusvassukka
- hän on uusvassukkamyyrä
Vierailija kirjoitti:
Piti keksiä jotain ko sillä ei seiso. Yksikään alfa ei jätä kaunista naista panetatta tatuointien tai läväreiden takia. Ei. Sillä tuppimunalla ei kuule vaan seiso. Se on ongelma.
Läväri ja tarskat voi viedä halut
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en yhtään ihmettele, jos ei seiso tuollaisten kanssa. Ei minullakaan varmaan seisoisi, kun olen tottunut puhdasihoisiin, lävistämättömiin ja aidosti kauniisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunne eikä ole
Mä kyllä tykkään vaimoni tatuoinneista ja lävistyksistä. Ei niitä montaa ole, mutta ovat näkyvällä paikalla ja mielestäni kyllä kauniita.
Tatuoinnit, nenäkorut sun muut lävistykset eivät ole kenenkään ulkonäköä, vaan valintoja. Kukaan ei synny tatuointien ja lävistysten kanssa.
Ulkonäköön ei kovin paljon pysty vaikuttamaan, mutta valintoihin voi. Valinnat kertovat arvomaailmasta, jota on lupa arvostella.