Deittimies möläytti: Sorry sulla on liikaa tatskoja ja nenäkoru, ei sytytä, hyvää jatkoa!
Kommentit (207)
Epävakaat ovat usein myös epärehellisiä ja valheellisia.
Sukupolvesta toiseen.
Joten miksi käyttää sekuntiakaan liikaa ainutkertaisesta elämästään sellaisiin.
Mulla ei ole tatskoja ja lävistykset vain korvissa korvakoruja varten (yksi per korva), eikä lisää ole tulossa.
Mua ei taskat muilla haittaa, eikä lävistyksetkään, mutta jos tyyppi, jonka tapaisin eka kertaa, alkaisi selittää, että hyvä kun sulla ei ole tatskoja/lävistyksiä, jäisi ensimmäinen tapaaminen viimeiseksi.
Tuollainen ehdottomuus luo ikävän vaikutelman johonkin hihhuliuskovaisuuteen liittyvästä kapeakaiseisuudesta ja ahdasmielisyydestä.
Joskus 60-luvulla oli entinen merimies näyttänyt työpaikallaan poikasille leimojaan ja sanonut. "Näitä tehdään vangeille, h..rille ja merimiehille."
Vierailija kirjoitti:
Rikollisjengiläisillä on tatuointeja ja eläinkunnassa lehmillä on nenärengas. Jos et kuulu kumpaankaan edellä mainittuun viiteryhmään, et tarvi tatuointeja etkä nenäkoruja. Ne on karmean näköisiä, mutta ihmiset ottavat niitä juovuksissa ja katuvat jälkeenpäin.
Vai sonneilla aggressiivisuuden takia. Ei lehmillä.
Nenäkoru indikoi pahoja mielenterveysongelmia, oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Nykyään ei saa edes ääneen sanoa, jos ei tykkää tatuoinneista eikä naamalävistyksistä. Noista on oikeus olla tykkäämättä! Esimerkiksi mun ex ei tykännyt tatuoinneista missään kehon osassa. Ja mä en tykkää naamalävistyksistä. Mun mielestä ne on rumia. En lähtisi treffeillä ihmisen kanssa jolla on joku nenärengas ja naamassa tatuointi. En vain pidä tuollaista viehättävänä, en tunne vetoa. Mutta jostain syystä jotkut tuomitsevat tuon. Onko niin vaikea ymmärtää, että makuja on erilaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monellakin tosiaan on.
Miksi lähteä treffeille tatskatun ja lävistetyn kanssa, jos nämä asiat ovat nou-nou? En ymmärrä.
Edelleen, kaikki ei pidä niitä renkaita lärvissään tinderkuvissa.
Eiköhän se ollut ihan hyvä, että jo tutustumisen alkuvaiheessa tuli selväksi erilaiset maailmankatsomukset!
Hieman vastuuta naiselle; jos hän haluaa kamalia tatuointeja, hän kantaa myös vastuun asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Nenäkoru indikoi pahoja mielenterveysongelmia, oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Kyllä. Ja joskus myös tietynlaiset tautoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ollut ihan hyvä, että jo tutustumisen alkuvaiheessa tuli selväksi erilaiset maailmankatsomukset!
Hieman vastuuta naiselle; jos hän haluaa kamalia tatuointeja, hän kantaa myös vastuun asiasta.
Tatskat toimii hyvin miesten karkottimena
No ei tietenkään tuollainen nainen kiinnosta miestä. Miksi ihmeessä edes yrittää miestä jos on ensin pilannut itsensä tatuoinneilla? Kait nyt jokainen tietää että näyttää sen jälkeen rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tatskoja ja lävistykset vain korvissa korvakoruja varten (yksi per korva), eikä lisää ole tulossa.
Mua ei taskat muilla haittaa, eikä lävistyksetkään, mutta jos tyyppi, jonka tapaisin eka kertaa, alkaisi selittää, että hyvä kun sulla ei ole tatskoja/lävistyksiä, jäisi ensimmäinen tapaaminen viimeiseksi.
Tuollainen ehdottomuus luo ikävän vaikutelman johonkin hihhuliuskovaisuuteen liittyvästä kapeakaiseisuudesta ja ahdasmielisyydestä.
Sä olet kyllä enemmän ahdasmielinen kun tuollaisen mielipiteen sanominen on niin iso kynnys ettet voisi kuvitella jatkoa vaikka olisi miten hyvä tyyppi. Eihän tuon sanominen ole sen kummempaa kuin sen ilmaisu mistä tykkää. Kai jokaisella on mielipiteitä? Sulle käy vain sellainen joka tykkää kaikesta eli ei mistään?
Mä ajattelisin, että jopas on mäntti. Eikä todellakaan ansaitse mua.
Tiedäs, tuollainen mies on avoin kirja. Näkee, ettei sen sisällä ole mitään.
Pieni koru nenässä tms. ei häiritse, mutta kokovartalotatskat ja kilo rautaa naamassa on eri juttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskat toimii hyvin miesten karkottimena
Ovathan ne järkyttävän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollisjengiläisillä on tatuointeja ja eläinkunnassa lehmillä on nenärengas. Jos et kuulu kumpaankaan edellä mainittuun viiteryhmään, et tarvi tatuointeja etkä nenäkoruja. Ne on karmean näköisiä, mutta ihmiset ottavat niitä juovuksissa ja katuvat jälkeenpäin.
Vai sonneilla aggressiivisuuden takia. Ei lehmillä.
Mt lehmän viesti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 60-luvulla oli entinen merimies näyttänyt työpaikallaan poikasille leimojaan ja sanonut. "Näitä tehdään vangeille, h..rille ja merimiehille."
Kaikki kai tuo on kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin siltä, että miksi se sitten laittoi mulle tykkäyksen ja pyysi treffeille?
Koska se on epätoivoinen lukutaidoton luuseri. Älä kysy.
Enintään voit sania että sulla on hänestä samat fiilikset ja huonot hampaatkin haittaa.
Jos töhrii ihonsa piirtämällä siihen jotain sekavaa tussilla, kenen mielestä se on hienoa? Sehän on vielä pahempaa että tussin sijaan on tehty pysyvä sotku neulalla.
En minäkään tykkäisi. Nenäkoru on monilla epätasapainoisilla ihmisillä joilla on raskaita aatteellisia vihvas mielipiteitä. Tatskat vahvistaa kuvaa siitä. Miksi nainen haluaa näyttää joltakin merimieheltä? Lesboksi vaan jos haluaa olla mies.