Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nähnyt koulukiusaajiani viimeksi 1989 ja nyt pitäisi mennä heidän kutsumana luokkakokoukseen

Vierailija
02.05.2026 |

On into aika vähissä. Jostain onnistuivat onkimaan puhelinnumeroni joka ei ole yleisessä jaossa.

Kommentit (195)

Vierailija
121/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän yhteyttä osaan. Jos en ole pitänyt yhteyttä muihin kolmeenkymmeneen vuoteen, niin enpä osaa kaivata heitä nytkään. En näe mitään syytä käydä katsomassa ihmisiä joita ei tunne.

Vierailija
122/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi? Miksi pitäisi? En mä vaan ole käynyt yhdessäkään luokkakokouksessa kun ei vähempää voisi kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista nähdä minkä ikäisiä kommentoijat ovat. Positiivisesti asiaan suhtauvien viestit ovat saaneet useita alapeukkuja. Positiiviset kommentit eivät ole hyväksyttyjä, eivätkä saa kannatusta. Sen sijaan peukku nousee herkästi kannatuksena negatiivisesti suhtautuvien kommentteihin. Se kertoo tarinaa meidän suomalaisten luonteen laadusta. Ja siitä, kuinka herkästi se kiusaaminen ja alistaminen meistä irtoaa, jos joku poikkeaa valtavirrasta.

- n. 67

Vierailija
124/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista nähdä minkä ikäisiä kommentoijat ovat. Positiivisesti asiaan suhtauvien viestit ovat saaneet useita alapeukkuja. Positiiviset kommentit eivät ole hyväksyttyjä, eivätkä saa kannatusta. Sen sijaan peukku nousee herkästi kannatuksena negatiivisesti suhtautuvien kommentteihin. Se kertoo tarinaa meidän suomalaisten luonteen laadusta. Ja siitä, kuinka herkästi se kiusaaminen ja alistaminen meistä irtoaa, jos joku poikkeaa valtavirrasta.

- n. 67

Olen 46 vuotta ja kirjoitin tuon "Pitäisi? Miksi pitäisi? En mä vaan ole käynyt yhdessäkään luokkakokouksessa kun ei vähempää voisi kiinnostaa." En tosin tiedä mitä tekemistä iälläni on tämän kanssa, kun en ole halunnut millään vuosikymmenelläni viettää yhtään ylimääräistä aikaa entisten, minulle täysin merkityksettömien luokkakavereiden kanssa. Ei heidän elämänsä kiinnostanut minua silloin, eikä ole kiinnostanut nykyäänkään ja väliin mahtuu aika monta eri ikää. 

Vierailija
125/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- n. 67

Ehkäpä siksi ettei kaikkien kouluaika ollut onnellista.

Toisekseen vaikka olisi ollutkin, niin se aika on jo mennyttä. Miksi muistella jotain vanhoja asioita ihmisten kanssa joiden kanssa ei ole ollu tekemisissä vuosikausiin. Jopa vuosikymmeniin.

Vierailija
126/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla menee nyt elämässä hyvin ja pärjäät töiden puolesta, olet myös ulkonäöltäsi kuosissa, mene ja näytä niille!  Parasta päälle ja asenne kohdalleen, niitä vituttaa ku eivät onnistuneet sun elämää pilaamaan!

Vierailija
127/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- n. 67

Täällä on nyt ehkä tavallista useampi kirjoittaja, jolla on kokemusta kiusatun tunteista.

Saa olla melkoinen fakiiri, jos ehdoin tahdoin haluaa mennä viettämään iltaa kiusaajiensa kanssa, vaikka he ehkä olisivat niin mukavia nykyisin.

Kiusatuksi joutuminen on inhottavaa kaikissa ikäluokissa, eikä omiaan herättämään myöhemminkään halua tavata ihmisiä, jotka ovat saattaneet tehdä kasvavan lapsen ja nuoren elämästä helvettiä vuosien ajan, kun olisi pitänyt saada rauhassa kasvaa ja nauttia teinielämästään.

Vierailija
128/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla menee nyt elämässä hyvin ja pärjäät töiden puolesta, olet myös ulkonäöltäsi kuosissa, mene ja näytä niille!  Parasta päälle ja asenne kohdalleen, niitä vituttaa ku eivät onnistuneet sun elämää pilaamaan!

Mä olisin laittanut yläpeukun kommenttiisi, jos siitä olisi jäänyt viimeinen lause pois 😊.

Vierailija
129/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa luokkatapaamisessa muutamia olikin pois. Niitä kiusattuja juuri.

En yhtään ihmettele.

Vierailija
130/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka olisit antanut yläpeukun mulle: "eivät onnistuneet pilaamaan sun elämää"= onnistuihan ne, mutta feikkaan, ettette onnistuneet!

Vierailija
131/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Peruskoulu aika on minulle jo kaukaista historiaa. En minua kiinnosta mitä entiset kiusaajat tai ei kiusaajat. Ovat tehneet tai jättäneet tekemättä.

Vierailija
132/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuihan ne pilaamaan, nimittäin koko sen koulun ajan ja se kesti monta vuotta. Ei ne kiusaajat muuksi muutu vaikka kuinka muka katuisivat, anteeksipyyntöä ei ole kuulunut koskaan.

Vierailija
133/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkonen paketti auko gang pystyyn pesari ja balacava päälle ja viettämään kiusaaja pinjatojen pieksäjäisiä.

Vierailija
134/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuihan ne pilaamaan, nimittäin koko sen koulun ajan ja se kesti monta vuotta. Ei ne kiusaajat muuksi muutu vaikka kuinka muka katuisivat, anteeksipyyntöä ei ole kuulunut koskaan.

Viimeisin eks kiusaaja jonka tapasin (ei minun kiusaaja) oli narkkari. Pihalla kun talipallo. Ikää semmoset 30+

Vierailija
135/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi? Miksi pitäisi? En mä vaan ole käynyt yhdessäkään luokkakokouksessa kun ei vähempää voisi kiinnostaa. 

Sama. Ei tosin ole tullut kutsujakaan kun siivosin kaikki henkilötietoni pois julkisista lähteistä. Ja alunperinkin muutin mahdollisimman kauas koulupaikkakunnasta, koska en viihtynyt siellä.

Ei tosiaan ole mikään pakko mennä luokkakokoukseen tai tavata kiusaajiaan tms.

Ap vaikuttaa olevan kiinnostunut menemään. Utelias näkemään muut ja kuulemaan motiivit. Itse pidän parempana ajatuksena jatkaa omaa elämää ja unohtaa kiusaajat. MIettikööt poissaolostani mitä haluavat tai olkoot miettimättä, se ei mua haittaa.

Vierailija
136/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken pointtina on huijata että hyvin menee! Että kiusaajien touhut ovat yks kärpäsen paska mun elämässä!  (Oikeesti itkettää vieläkin, terapiat käyty)

Vierailija
137/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mennyt kun soittelivat perään.

Mulla on mun elämä, ei kiinnosta niiden touhut tippaakaan. 

Kerran törmäsin mökkipaikkakunnalla vanhaan luokkakaveriin jonkun kaupan kassalla. Kyseli miten menee. Asuin ulkomailla coolissa kaupungissa coolissa työpaikassa perheen kanssa joten kyllä kerroin tämän. 

Vierailija
138/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin eks kiusaaja jonka tapasin (ei minun kiusaaja) oli narkkari. Pihalla kun talipallo. Ikää semmoset 30+

Mä tiedän että yksi on vankilassa ja ainakin yksi oli alkoholisti (kuoli jo).

Karma? Vai olivat vain typeriä ihmisiä?

Vierailija
139/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka olisit antanut yläpeukun mulle: "eivät onnistuneet pilaamaan sun elämää"= onnistuihan ne, mutta feikkaan, ettette onnistuneet!

No mulla eivät onnistuneet. Kesti hetken toeta mutta nyt mulla menee kaikilla tasoilla hyvin. Ja tosiaan ajattelen noita asioita harvoin.

Tiedän että olen onnekas kun siitä selvisin. Monille muille ei käynyt näin ja siitä olen heidän puolestaan pahoillani.

Vierailija
140/195 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän että yksi on vankilassa ja ainakin yksi oli alkoholisti (kuoli jo).

Karma? Vai olivat vain typeriä ihmisiä?

Oletettavasti sekä että.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi