Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että haluaa "tasavertaisen" eli 50/50 suhteen

Vierailija
02.05.2026 |

Ja minä sanon, että jos mies sellaisen haluaa niin joutuu juoksemaan minut kiinni ja tainnuttamaan, riskinä kuolemanvaara. Se on aitoa tasa-arvoa, sillä mies on naiselle aina suuri riski :) Onnea jahtiin pojat

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs naisseurasta joutuu maksamaan niin kyseinen neito ei taida itse huomata olevansa maailman vanhimman ammatin edustaja...

Vierailija
142/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti alkoi rahaa jäämään säästöön kun pudotin miekkosen pois matkasta. Luulin että yksin asuminen olisi kallista, mutta uskottava se on että mieheen uppoaa tosi paljon rahaa. Aikaakin jää omiin mielenkiinnonkohteisiin kun ei tarvitse siivota kuin omat sotkut ja pestä vain omat pyykit. Pienempi asunto on niin helppo pitää asuttavassa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti alkoi rahaa jäämään säästöön kun pudotin miekkosen pois matkasta. Luulin että yksin asuminen olisi kallista, mutta uskottava se on että mieheen uppoaa tosi paljon rahaa. Aikaakin jää omiin mielenkiinnonkohteisiin kun ei tarvitse siivota kuin omat sotkut ja pestä vain omat pyykit. Pienempi asunto on niin helppo pitää asuttavassa kunnossa.

Eli muutit johonkin pieneen murjuun ja nyt uskottelet itsellesi elintasosi nousseen :D

Vierailija
144/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu maksamaan puolia ruokakuluista, koska mies syö 4/5 kaikesta ruuasta. 

Ja minä en maksa sinun nenälinoja, kun vessapaperiin voi niistää. Enkä maksa myöskään käsisapppuaa, ei käsiä tarvitse kotona pestä. Enkä myöskään maksa niitä kaikkia pesuaineita, joita kodin siivoukseen tarvitaan. Enkä myöskään maksa sähköstä sitä osuutta joka menee hiusten suoristamiseen, yms. 

Kuinka kerron, että elän paskaisessa kodissa, sanomatta sitä suoraan😂 

Tyttökulta, kodin siisteyden ylläpitoon riittää ihan vaan vesi. 

Jos löytyy painepesuri.

Vierailija
145/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli muutit johonkin pieneen murjuun ja nyt uskottelet itsellesi elintasosi nousseen :D

En suinkaan murjuun. Uudesta rivitalosta viihtyisä kaksio.

Vierailija
146/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sinulla on 100/0 suhde missä maksat kaiken itse ja elintasosi on silti pienempi.

Mutta hyvä valinta, pidä linjasi.

Pidän. Miehen kanssa se miehen panostus menisi miinusmerkkiseksi. Ei päästäisi edes nollaan, joten joutuisin sitäkin kompensoimaan. 

Vierailija
147/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii oikein hyvin.

Vierailija
148/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 50/50 on suuri huijaus. Nainen siivoaa lähes aina enemmän, koska haluaa että on puhtaampaa, tekee ruokaa josta mies syö enemmän mutta maksaa puolet, nainen synnyttää lapset ja kärsii uran ja tulojen menetykset sekä uhraa vartalonsa, naisen eläke jää pienemmäksi vaikka maksaa kaikesta puolet. Juuh elikkäs ei.

Vierailija
149/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en maksa sinun nenälinoja, kun vessapaperiin voi niistää. Enkä maksa myöskään käsisapppuaa, ei käsiä tarvitse kotona pestä. Enkä myöskään maksa niitä kaikkia pesuaineita, joita kodin siivoukseen tarvitaan. Enkä myöskään maksa sähköstä sitä osuutta joka menee hiusten suoristamiseen, yms. 

Jos löytyy painepesuri.

Peset vessan vedellä ja painepesurilla? Ja varmaan ikkunatkin. Ehana, tuoksuva koti!

Vierailija
150/160 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy painepesuri.

Peset vessan vedellä ja painepesurilla? Ja varmaan ikkunatkin. Ehana, tuoksuva koti!

Samoin sohvan, vaatteet, astiat ja parketit..

Vierailija
151/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 50/50 on suuri huijaus. Nainen siivoaa lähes aina enemmän, koska haluaa että on puhtaampaa, tekee ruokaa josta mies syö enemmän mutta maksaa puolet, nainen synnyttää lapset ja kärsii uran ja tulojen menetykset sekä uhraa vartalonsa, naisen eläke jää pienemmäksi vaikka maksaa kaikesta puolet. Juuh elikkäs ei.

Jeps. Mutta sitä "tarjotaan" systemaattisesti naisille jotka ovat taidokkaampia liike-elämässä kuin miehet, sillä mies on gold JA pussy digger! 

Vierailija
152/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOs naisseurasta joutuu maksamaan niin kyseinen neito ei taida itse huomata olevansa maailman vanhimman ammatin edustaja...

Mitäs sitten? Onko mielestäsi viisasta antaa ilmaiseksi rahan arvoista etua? Tantrumien määrästä päätellen kaikkien naisten kannattaisi olla h uoria, niin oppisivat miehet olemaan

Sitä paitsi, koska miehet yrittävät jallittaa naiselta seksiä, niin on yksinkertaisesti reilua, että naiset jallittavat miehiltä rahaa. Voitte näyttää esimerkkiä paremmista pelisäännöistä omalla käytöksellänne, jos sellaista haluatte. Muuten ei auta itkeä

Ps. älä ole köyhä jos h uorat ovat sinulle liian kalliita

Vierailija
153/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan yksinkertainen. Mutta mistä tässä on kyse? 

Eli et halua suhdetta? 

Eihän nyt kukaan täyspäinen kenenkään perässä ala juoksemaan. 

Vierailija
154/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et halua suhdetta? 

En halua suhdetta missä minua käytetään seksuaalisesti ja emotionaalisesti hyväksi, kun mies pitää lompakkonsa nyörit kiinni. Jos mies haluaa emotionaalista tai fyysistä läheisyyttä niin hänen on tarjottava sitä enemmän, kuin mitä minulla on antaa, jotta suhde voisi olla lähellekään tasavertainen. Todellisuudessa näin ei ole koskaan. Mistään lasten pyöräyttelystä puhumattakaan, missä nainen tekee kaiken työn ja mies korjaa tulokset. Jotenkin ihmettelen, että miten miehet edes kehtaavat ehdottaa tällaisia diilejä, osoittaen samalla naisvihansa suoraan päin naamaa

Vierailija
155/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et halua suhdetta? 

En halua suhdetta missä minua käytetään seksuaalisesti ja emotionaalisesti hyväksi, kun mies pitää lompakkonsa nyörit kiinni. Jos mies haluaa emotionaalista tai fyysistä läheisyyttä niin hänen on tarjottava sitä enemmän, kuin mitä minulla on antaa, jotta suhde voisi olla lähellekään tasavertainen. Todellisuudessa näin ei ole koskaan. Mistään lasten pyöräyttelystä puhumattakaan, missä nainen tekee kaiken työn ja mies korjaa tulokset. Jotenkin ihmettelen, että miten miehet edes kehtaavat ehdottaa tällaisia diilejä, osoittaen samalla naisvihansa suoraan päin naamaa

Jaa...

Ja ymmärrän yhä vähemmän... :D 

Ei siinä. Jatkakaa... 

Vierailija
156/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan tyhmä kun en tajunnut mikä tän aloituksen pointti on?

Vierailija
157/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä leuhkimista siinä on, että vihaa miehiä?

Se että on oppinut arvostamaan itseään ja kehoaan. Miehen kanssa oleminen on naisvihaa. Seksi miehen kanssa on invaaiivista ja tuhoavaa, r aiskaavaa toimintaa, siksi miehet eivät salli sitä tehtävän itselleen 

Jos seksi miehen kanssa on naisvihaa ja kaikinpuolin sanoinkuvaamattoman hirveää, oletko kokeillut seksiä naisen kanssa? 

Voin suositella. Seksi naisen kanssa on aivan ihanaa. 

M35

Aijaa. Olen eri mutta musta seksi miehen kansssa on aivan ihanaa. Voin suositella sitä sinulle.

Vierailija
158/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mies sanoo. Meillä sanon minä. Tosin en enää huolisi yhtäkään sääntöjä sanelevaa ukkoa kotiini.

No minä en ainakaan huoli naista jonka elämäntehtävä on pistää mies tossunalle. Toki niitäkin hölmöjä miehiä löytyy joten onnea etsintään.

M48

Jotkut miehet voivat nimenomaan haluta  tossun alle, ja mikä sinä jumala sä luulet olevasi kun kutsut heitä hölmöiksi?

Vierailija
159/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan tyhmä kun en tajunnut mikä tän aloituksen pointti on?

Huomion saaminen.

Vierailija
160/160 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan ilman muuta puolet kuluista enkä laske juustosiivuja. Voin myös tehdä vaikka enemmänkin kotitöitä, ne on mulle kivaa vastapainoa työlle eikä ne mua rasita. Mutta yhtä asiaa vaadin vastapainoksi: mut on pidettävä tyytyväisenä sängyssä. Haluan orgasmeja paljon ja usein. 

Jos mies pitää mut tyytyväisenä seksin saralla, mä pidän kyllä miehen tyytyväisenä muuten.