Mies sanoi, että haluaa "tasavertaisen" eli 50/50 suhteen
Ja minä sanon, että jos mies sellaisen haluaa niin joutuu juoksemaan minut kiinni ja tainnuttamaan, riskinä kuolemanvaara. Se on aitoa tasa-arvoa, sillä mies on naiselle aina suuri riski :) Onnea jahtiin pojat
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 50/50 on ollut vain muutaman vuosikymmenen vaihe.. nykymiehet hemmoteltu piloille kun naiset pöljät suostuneet maksamaan ja tekemään liikaa!
Onneksi tähän on herätty kollektiivisesti ja suunta on se että mies on laskuista ja taloudesta suurimmassa vastuussa!
Pakko sanoa tähän, että ihmettelen minkälaiset naiset näitä 50/50 miehiä on kasvattaneet. Itsellä on sekä tyttäriä että poikia ja en ikipäivänä halua nähdä, että oma poika käyttää naisia hyväksi. Jotkut naiset näitäkin poikia kasvattaa..
Minun vanhempani esim. Äiti lainasi isälle rahaa jo seurusteluaikana ja lopulta burnoutin ja eron jälkeen isä hankki toisen naisen ketä hyväksikäyttää ja riistää. Veli sanoo ettei halua naista, joka ei käy työssä. Minä sanon, että en halua miestä ollenkaan ellei tämä ole niin varakas että elättämiseni on hänelle kevyttä. Ei kiinnosta olla mikään köyhän miehen kiukun ja himonpurkukohde.
Ehkä tuossa on juurisyy siihen, että olet vanhapiika.
Varmasti. Äiri pariutui aikana kun pidettiin itsestäänselvänä, että mennään naimisiin. Minun aikanani se ei ole ollut enää pakollista ja siksi en ole sitä tehnytkään. Joskus 25-vuotiaana lopetin seurustelun, kun oli tarpeeksi monta "ei varmaan kaikki miehet" kokemusta alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 50/50 on ollut vain muutaman vuosikymmenen vaihe.. nykymiehet hemmoteltu piloille kun naiset pöljät suostuneet maksamaan ja tekemään liikaa!
Onneksi tähän on herätty kollektiivisesti ja suunta on se että mies on laskuista ja taloudesta suurimmassa vastuussa!
Pakko sanoa tähän, että ihmettelen minkälaiset naiset näitä 50/50 miehiä on kasvattaneet. Itsellä on sekä tyttäriä että poikia ja en ikipäivänä halua nähdä, että oma poika käyttää naisia hyväksi. Jotkut naiset näitäkin poikia kasvattaa..
Minun vanhempani esim. Äiti lainasi isälle rahaa jo seurusteluaikana ja lopulta burnoutin ja eron jälkeen isä hankki toisen naisen ketä hyväksikäyttää ja riistää. Veli sanoo ettei halua naista, joka ei käy työssä. Minä sanon, että en halua miestä ollenkaan ellei tämä ole niin varakas että elättämiseni on hänelle kevyttä. Ei kiinnosta olla mikään köyhän miehen kiukun ja himonpurkukohde.
Ehkä tuossa on juurisyy siihen, että olet vanhapiika.
Voi harmi! Voi harmin harmi, etten pääse kassientyhjennysalustaksi sinulle, joka et osaa tyydyttää naista etkä pysty maksamaan edes omia, saati minun elinkustannuksiani vastineeksi siitä, että annan sinulle sitä, mitä sydämesi kipeimmin halajaa.
Kylläpä nyt masennun, haha!
En tiedä mitä tarkoitit, mutta roskakassit vien jätepisteelle. Jos veisin ne naiselleni, hän voisi suuttua.
Kyllä sellainen 100/50 suhde on se mitä me miehet halutaan. Eli nainen tekee 100% kotitöistä ja maksaa 50% menoista :). Saa suorittaa mammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt, että ns naisasianaiset on kasvattaneet pojistaan 50-50 miehiä. Kuka menestyvä nainen haluaa tällaisen miehen? Ei kukaan. Nämäkin poikien äidit jää nuolemaan näppejään, kun eivät saa lapsenlapsia
En oikein ymmärrä. Eikö menestyvä nainen pysty itse maksamaan kahvinsa ja ruokansa ja puolet pariskunnan menoista? Ei kai kukaan menestyvä nainen halua olla pikku elätti.
Juu ja varmaan naapurinkin, mutta miksi maksaisi? Maksaisi siitä, että tulee r aiskatuksi ja hyväksikäytetyksi? Ei näin
Eli jos antaa miehen maksaa, silloin ei tule r aiskatuksi tai hyväksikäytetyksi? Just näin
Silloin terveyshaitasta saa korvauksen. 50/50 suhteessa ei saa, vaan maksaa siitä että toinen tekee sinulle pahaa
Toki voisin harkita seurustelua miehen kanssa joka vain nuolee minua ja ruikkii spermansa viemäriin. Ja on hitsin hyvää seuraa sekä lojaali. Sitten siemen jos tehdään lapsi, muuten ei tarvitse kehoani tärvätä
Eli onko tämä joku eliittiseuralaisjuttu, jos on kalliit taksat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt, että ns naisasianaiset on kasvattaneet pojistaan 50-50 miehiä. Kuka menestyvä nainen haluaa tällaisen miehen? Ei kukaan. Nämäkin poikien äidit jää nuolemaan näppejään, kun eivät saa lapsenlapsia
En oikein ymmärrä. Eikö menestyvä nainen pysty itse maksamaan kahvinsa ja ruokansa ja puolet pariskunnan menoista? Ei kai kukaan menestyvä nainen halua olla pikku elätti.
Juu ja varmaan naapurinkin, mutta miksi maksaisi? Maksaisi siitä, että tulee r aiskatuksi ja hyväksikäytetyksi? Ei näin
Eli jos antaa miehen maksaa, silloin ei tule r aiskatuksi tai hyväksikäytetyksi? Just näin
Silloin terveyshaitasta saa korvauksen. 50/50 suhteessa ei saa, vaan maksaa siitä että toinen tekee sinulle pahaa
Toki voisin harkita seurustelua miehen kanssa joka vain nuolee minua ja ruikkii spermansa viemäriin. Ja on hitsin hyvää seuraa sekä lojaali. Sitten siemen jos tehdään lapsi, muuten ei tarvitse kehoani tärvätä
Lapsen tekoon kannattaa käyttää spruuttaa.
Mitä leuhkimista siinä on, että vihaa miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä leuhkimista siinä on, että vihaa miehiä?
Se että on oppinut arvostamaan itseään ja kehoaan. Miehen kanssa oleminen on naisvihaa. Seksi miehen kanssa on invaaiivista ja tuhoavaa, r aiskaavaa toimintaa, siksi miehet eivät salli sitä tehtävän itselleen
Me ei olla sovittu tasaveroisesta suhteesta, mutta sellainen meillä käytännössä on. Tienataan saman verran eli maksetaan aika lailla puoliksi. Myös kotityöt ja lastenhoito jakautuu ilman sopimuksia aikalailla tasan. Olen tyytyväinen. Mitä huonoa tällaisessa suhteessa muka on?
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla sovittu tasaveroisesta suhteesta, mutta sellainen meillä käytännössä on. Tienataan saman verran eli maksetaan aika lailla puoliksi. Myös kotityöt ja lastenhoito jakautuu ilman sopimuksia aikalailla tasan. Olen tyytyväinen. Mitä huonoa tällaisessa suhteessa muka on?
Vaikka se että sinun kehoasi myrkytetään ja tuskinpa mies raskauksiakaan sinulle mitenkään korvasi, otti vaan omistajuuden lapsista. Yleensä mies myös lähtee kun nainen lopettaa h uoruuden, aika harva nainen haluaa läpi elämänsä sellaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se että sinun kehoasi myrkytetään ja tuskinpa mies raskauksiakaan sinulle mitenkään korvasi, otti vaan omistajuuden lapsista. Yleensä mies myös lähtee kun nainen lopettaa h uoruuden, aika harva nainen haluaa läpi elämänsä sellaista
Itse asiassa korvasi raskaudet. Enkä myrkytmyrkytä kehoani.
T. Tasaveroisessa suhteessa oleva
Nainen käyttää sellaista ehkäisyä kun haluaa.
Tämmöiset 50/50 miehet tai naisetkin voivat alkaa kämppis suhteeseen samankin sukupuolen kanssa. 😂 Helppoa hommata omat jääkaapit ja pakastin jaettuna kahteen ruokakuntaan, laatikonreunaan nimi ja kuivakaappeuihin munalukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostu maksamaan puolia ruokakuluista, koska mies syö 4/5 kaikesta ruuasta.
Ja minä en maksa sinun nenälinoja, kun vessapaperiin voi niistää. Enkä maksa myöskään käsisapppuaa, ei käsiä tarvitse kotona pestä. Enkä myöskään maksa niitä kaikkia pesuaineita, joita kodin siivoukseen tarvitaan. Enkä myöskään maksa sähköstä sitä osuutta joka menee hiusten suoristamiseen, yms.
Kuinka kerron, että elän paskaisessa kodissa, sanomatta sitä suoraan😂
Tyttökulta, kodin siisteyden ylläpitoon riittää ihan vaan vesi.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiset 50/50 miehet tai naisetkin voivat alkaa kämppis suhteeseen samankin sukupuolen kanssa. 😂 Helppoa hommata omat jääkaapit ja pakastin jaettuna kahteen ruokakuntaan, laatikonreunaan nimi ja kuivakaappeuihin munalukot.
Juuri näin. Syy miksi he haluavat 50/50 suhteen naiseen on se että tietävät, etteivät mies ja nainen ole tasaveroisia vaan nainen antaa enemmän ja he hyötyvät. 50/50 suhde on sitten mieskämppiksen tai ytiökumppanin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa korvasi raskaudet. Enkä myrkytmyrkytä kehoani.
T. Tasaveroisessa suhteessa oleva
Ai et anna spermoittaa itseäsi ja mies ei jätä? Mielenkiintoista, missä tällaisia miehiä on?
Se on hyvä juttu että korvaai raskaudet, raskaushaitan uralle ja terveydelle, ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Syy miksi he haluavat 50/50 suhteen naiseen on se että tietävät, etteivät mies ja nainen ole tasaveroisia vaan nainen antaa enemmän ja he hyötyvät. 50/50 suhde on sitten mieskämppiksen tai ytiökumppanin kanssa
Millä tavalla nainen antaa enemmän? Meillä kyllä kaikki ihan niista metatöistä lähtien tehdään yhdessä ja/tai puoliksi. N36
Miehille tää 5050 tarkoittaa että sinä maksat 100 oman kakaransa menoista. Tai kulkee risoissa. En alkaisi. Miehet on myös tunnettuja siitä etttä jättävät vakavasti sairaan vaimonsa tuosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla nainen antaa enemmän? Meillä kyllä kaikki ihan niista metatöistä lähtien tehdään yhdessä ja/tai puoliksi. N36
Miehesi synnytti?
No nyt sinulla on 100/0 suhde missä maksat kaiken itse ja elintasosi on silti pienempi.
Mutta hyvä valinta, pidä linjasi.
Onko liikaa pyydetty, että jätettäisiin nimittelyt pois? Kaikki osapuolet.