Mies sanoi, että haluaa "tasavertaisen" eli 50/50 suhteen
Ja minä sanon, että jos mies sellaisen haluaa niin joutuu juoksemaan minut kiinni ja tainnuttamaan, riskinä kuolemanvaara. Se on aitoa tasa-arvoa, sillä mies on naiselle aina suuri riski :) Onnea jahtiin pojat
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 50/50 on ollut vain muutaman vuosikymmenen vaihe.. nykymiehet hemmoteltu piloille kun naiset pöljät suostuneet maksamaan ja tekemään liikaa!
Onneksi tähän on herätty kollektiivisesti ja suunta on se että mies on laskuista ja taloudesta suurimmassa vastuussa!
Pakko sanoa tähän, että ihmettelen minkälaiset naiset näitä 50/50 miehiä on kasvattaneet. Itsellä on sekä tyttäriä että poikia ja en ikipäivänä halua nähdä, että oma poika käyttää naisia hyväksi. Jotkut naiset näitäkin poikia kasvattaa..
Minun vanhempani esim. Äiti lainasi isälle rahaa jo seurusteluaikana ja lopulta burnoutin ja eron jälkeen isä hankki toisen naisen ketä hyväksikäyttää ja riistää. Veli sanoo ettei halua naista, joka ei käy työssä. Minä sanon, että en halua miestä ollenkaan ellei tämä ole niin varakas että elättämiseni on hänelle kevyttä. Ei kiinnosta olla mikään köyhän miehen kiukun ja himonpurkukohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt, että ns naisasianaiset on kasvattaneet pojistaan 50-50 miehiä. Kuka menestyvä nainen haluaa tällaisen miehen? Ei kukaan. Nämäkin poikien äidit jää nuolemaan näppejään, kun eivät saa lapsenlapsia
En oikein ymmärrä. Eikö menestyvä nainen pysty itse maksamaan kahvinsa ja ruokansa ja puolet pariskunnan menoista? Ei kai kukaan menestyvä nainen halua olla pikku elätti.
Juu ja varmaan naapurinkin, mutta miksi maksaisi? Maksaisi siitä, että tulee r aiskatuksi ja hyväksikäytetyksi? Ei näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko tosiaan olla ns. pidetty nainen vai mikä se nimitys on? Jos molemmat ovat töissä, maksut menevät tietysti tasan. Miksi naisen pitäisi olla elätettävä prinsessa? Ja jos haluat sellainen olla, älä ainakaan kerro olevasi vahva ja itsenäinen.
Olen sinkkuna vahva ja itsenäinen ja suhteessa prinsessa. Deal with it
Eli et ole vahva ja itsenäinen, sori :)
Olen kyllä, en ole parisuhteessa nyt enkä ollut vuosiin. Pakkeja on tullut annettua elämän aikana varmaan vähintään kolmatta tuhatta. Enkä ole edes mikään super erityinen
Vierailija kirjoitti:
No huh huh mitä kitinää tässäkin keskustelussa. Onneksi en ole mies. N=H kyllä välillä valitettavasti, ei ole ihan tuulesta temmattu.
Tosiasiassa olen elänyt selibaatissa jo vaikka kuinka kauan. Mutta jos antaisin niin ehdottomasti en ilmaiseksi. Ilmaishu oruus on sisäistettyä naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt, että ns naisasianaiset on kasvattaneet pojistaan 50-50 miehiä. Kuka menestyvä nainen haluaa tällaisen miehen? Ei kukaan. Nämäkin poikien äidit jää nuolemaan näppejään, kun eivät saa lapsenlapsia
En oikein ymmärrä. Eikö menestyvä nainen pysty itse maksamaan kahvinsa ja ruokansa ja puolet pariskunnan menoista? Ei kai kukaan menestyvä nainen halua olla pikku elätti.
Juu ja varmaan naapurinkin, mutta miksi maksaisi? Maksaisi siitä, että tulee r aiskatuksi ja hyväksikäytetyksi? Ei näin
Eli jos antaa miehen maksaa, silloin ei tule r aiskatuksi tai hyväksikäytetyksi? Just näin
Naarasvauva on sitten tyytyväinen sinkkuna.
Tosin, miksi ihmeessä naarasvauva on tehnyt tämänkin aloituksen? Joku voisi luulla että naarasvauva haluaa vain levittää miesvihaa.
Hyvää settiä. TÄällä taas näkee millaisia naiset ovat.
Toivottavasti tämä löytyy printattuna jokaisesta peruskoulusta pojille jaettuna.
Tasavertainen suhde on ainut, jossa on aitoa rakkautta. Kumpikin maksaa omat kulunsa, vaatteensa jne... Tekee puolet kotitöistä.
Asia on eri, jos toinen sairastuu. Sillon toinen huolehtii ja maksaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 50/50 on ollut vain muutaman vuosikymmenen vaihe.. nykymiehet hemmoteltu piloille kun naiset pöljät suostuneet maksamaan ja tekemään liikaa!
Onneksi tähän on herätty kollektiivisesti ja suunta on se että mies on laskuista ja taloudesta suurimmassa vastuussa!
Pakko sanoa tähän, että ihmettelen minkälaiset naiset näitä 50/50 miehiä on kasvattaneet. Itsellä on sekä tyttäriä että poikia ja en ikipäivänä halua nähdä, että oma poika käyttää naisia hyväksi. Jotkut naiset näitäkin poikia kasvattaa..
Minun vanhempani esim. Äiti lainasi isälle rahaa jo seurusteluaikana ja lopulta burnoutin ja eron jälkeen isä hankki toisen naisen ketä hyväksikäyttää ja riistää. Veli sanoo ettei halua naista, joka ei käy työssä. Minä sanon, että en halua miestä ollenkaan ellei tämä ole niin varakas että elättämiseni on hänelle kevyttä. Ei kiinnosta olla mikään köyhän miehen kiukun ja himonpurkukohde.
Ehkä tuossa on juurisyy siihen, että olet vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostu maksamaan puolia ruokakuluista, koska mies syö 4/5 kaikesta ruuasta.
Ja minä en maksa sinun nenälinoja, kun vessapaperiin voi niistää. Enkä maksa myöskään käsisapppuaa, ei käsiä tarvitse kotona pestä. Enkä myöskään maksa niitä kaikkia pesuaineita, joita kodin siivoukseen tarvitaan. Enkä myöskään maksa sähköstä sitä osuutta joka menee hiusten suoristamiseen, yms.
Mies maksaa 100% sähköstä tai sitten asutaan erillään. :D
Mutta kun pildeä pitäisi olla koko ajan tarjolla niin ei käy.
Voi voi, sitten pitää mennä varmaan huoruleihin
Mahtaako niille riittää 50-50 vai olisko ehkä 500€/puoli tuntia.
Halvemmaksi se tulee kuin tyttöystävä
Hyvä valinta. Sulla voi jo vuodessa jäädä säästöön tuon verran jos olet tavoitteellinen.
Onko joku mies yrittänyt juosta sinut kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Naarasvauva on sitten tyytyväinen sinkkuna.
Tosin, miksi ihmeessä naarasvauva on tehnyt tämänkin aloituksen? Joku voisi luulla että naarasvauva haluaa vain levittää miesvihaa.
Nyt siis jo se, että miehen tulee maksaa siitä mitä kuluttaa ja saa, on miesvihaa? Otatko sä kaupassakin tavaroita maksamatta ja väität vartijalle, että se ottaa sut kiinni miesvihan takia :DDD
Vierailija kirjoitti:
Tasavertainen suhde on ainut, jossa on aitoa rakkautta. Kumpikin maksaa omat kulunsa, vaatteensa jne... Tekee puolet kotitöistä.
Vaan kun tuo ei ole tasavertaista. Mies on naiselle terveys- ja hengenvaaran riski. Ja syö enemmän kuin puolet ruuista, kuluttaa enemmän vettä, haisee pahemmalta ja vie enemmän tilaa.
Ole ilman, on sanottu monta kertaa. Niin me naisetkin olemme eikä tee tiukkaakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia ei siitä muutu nimittelemällä, että sua ottaa aivoon ja menee tunteisiin, kun näet että naiset eivät sun perääsi itke. MGTYMCA, vai mikä se nyt olikaan. Juokse jo.
Ja tuo nimittelemään ryhtyminenhän paljasti, että sua sattuu ja ärsyttää, haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun tuo ei ole tasavertaista. Mies on naiselle terveys- ja hengenvaaran riski. Ja syö enemmän kuin puolet ruuista, kuluttaa enemmän vettä, haisee pahemmalta ja vie enemmän tilaa.
Ole ilman, on sanottu monta kertaa. Niin me naisetkin olemme eikä tee tiukkaakaan :D
Nyt puhut asiaa. Se on juuri noin. Tuota me feministit ollaan toitotettu jo pidemmän aikaan, mutta kun ei viesti vaan mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi! Voi harmin harmi, etten pääse kassientyhjennysalustaksi sinulle, joka et osaa tyydyttää naista etkä pysty maksamaan edes omia, saati minun elinkustannuksiani vastineeksi siitä, että annan sinulle sitä, mitä sydämesi kipeimmin halajaa.
Kylläpä nyt masennun, haha!
Hei, on pienten incelien nukkumaanmenoaika! Pus pus ja öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia ei siitä muutu nimittelemällä, että sua ottaa aivoon ja menee tunteisiin, kun näet että naiset eivät sun perääsi itke. MGTYMCA, vai mikä se nyt olikaan. Juokse jo.
Ja tuo nimittelemään ryhtyminenhän paljasti, että sua sattuu ja ärsyttää, haha.
Arvioni osui näköjään oikeaan.
Miehen mukaan suhteisiin missä mies elättää on paljon jonoa. Mutta ei ilmeisesti tajunnut, että 50/50 suhteisiin on varmaan triplaten naisilla
Halvemmaksi se tulee kuin tyttöystävä