Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että haluaa "tasavertaisen" eli 50/50 suhteen

Vierailija
02.05.2026 |

Ja minä sanon, että jos mies sellaisen haluaa niin joutuu juoksemaan minut kiinni ja tainnuttamaan, riskinä kuolemanvaara. Se on aitoa tasa-arvoa, sillä mies on naiselle aina suuri riski :) Onnea jahtiin pojat

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee menot 60-40 koska nainen tienaa viisi tonnia/kk ja minä kolme. 

Vierailija
62/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 50/50 on ollut vain muutaman vuosikymmenen vaihe.. nykymiehet hemmoteltu piloille kun naiset pöljät suostuneet maksamaan ja tekemään liikaa!

Onneksi tähän on herätty kollektiivisesti ja suunta on se että mies on laskuista ja taloudesta suurimmassa vastuussa!

Pakko sanoa tähän, että ihmettelen minkälaiset naiset näitä 50/50 miehiä on kasvattaneet. Itsellä on sekä tyttäriä että poikia ja en ikipäivänä halua nähdä, että oma poika käyttää naisia hyväksi. Jotkut naiset näitäkin poikia kasvattaa..

Miehen malli tulee isältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt, että ns naisasianaiset on kasvattaneet pojistaan 50-50 miehiä. Kuka menestyvä nainen haluaa tällaisen miehen? Ei kukaan. Nämäkin poikien äidit jää nuolemaan näppejään, kun eivät saa lapsenlapsia

En oikein ymmärrä. Eikö menestyvä nainen pysty itse maksamaan kahvinsa ja ruokansa ja puolet pariskunnan menoista? Ei kai kukaan menestyvä nainen halua olla pikku elätti.

Vierailija
64/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyvä nainen säästää omat tulot itselleen kun mies maksaa kaiken mahdollisen 🙂

Vierailija
65/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-50-suhteessa kostetaan kaikki. Mies ei vie roskia,  mä kannan ne hänen autoonsa. 

Ei ole pitkä suhde tuommoinen. Tai voihan olla joku masokistilapanen, joka tykkää tuommoisesta.

Miksi sen pitäisi olla yhtään pitempi kuin tarvitaan, että mies joko oppii hoitamaan asiat 50-50 tai painuu helvettiin haisevalla autollaan :D En minä sen munaa ja passaamista vailla ole vaan yleensä mies vailla naisen tuottamaa palvelua ja hyvinvointia.

Vierailija
66/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 50/50 on ollut vain muutaman vuosikymmenen vaihe.. nykymiehet hemmoteltu piloille kun naiset pöljät suostuneet maksamaan ja tekemään liikaa!

Onneksi tähän on herätty kollektiivisesti ja suunta on se että mies on laskuista ja taloudesta suurimmassa vastuussa!

Pakko sanoa tähän, että ihmettelen minkälaiset naiset näitä 50/50 miehiä on kasvattaneet. Itsellä on sekä tyttäriä että poikia ja en ikipäivänä halua nähdä, että oma poika käyttää naisia hyväksi. Jotkut naiset näitäkin poikia kasvattaa..

Miehet jättää poikansa kasvattamatta, joten näistä kasvaa laiskapaskojen isiensä kuvia. 

Vierailija
67/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt, että ns naisasianaiset on kasvattaneet pojistaan 50-50 miehiä. Kuka menestyvä nainen haluaa tällaisen miehen? Ei kukaan. Nämäkin poikien äidit jää nuolemaan näppejään, kun eivät saa lapsenlapsia

On sulla taas epäloogiset harhat. Naisasianaisten lapset on tasapainoisia ja fiksuja, eikä feministeillä ole pakkomiellettä lapsenlapsista, ei ylipäätäänkään mitään hinkua sotkeutua muiden yksityisasioihin. Lapset, niiden hankinta tai hankkimatta jättäminen, ovat asianomaisten mitä yksityisin asia, johon pyrkii sotkeutumaan vain se sukupuoli, joka ei tule raskaaksi eikä synnytä, eikä myöskään hoida ja kasvata lapsiaan vaan syyttelee näiden perimistä omista virheistään näiden äitiä, jonka jätti yksin hoitamaan koko paskasirkuksen.

Vierailija
68/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä. Eikö menestyvä nainen pysty itse maksamaan kahvinsa ja ruokansa ja puolet pariskunnan menoista? Ei kai kukaan menestyvä nainen halua olla pikku elätti.

Niin, sulta jäi miehenä ja vajaaälyisenä aloitus lukematta ja sisäistämättä. Kokeilepa uudestaan.

Vierailija
69/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on elättejä ja haluaa ollakin. Vapaamatkustajia, joten se 50-50 ei tule koskaan toteutumaan ja siitä tässä on kysymys. 

Alkaen vaikkapa seksistä, jota miehet ovat aina vonkumassa ja heille se tarkoittaa itsensä runkkaamista orgasmiin, unohtaen antaa nautintoa naiselle. Kuten sanottu, asiat eivät ole sitä miltä ne miehestä näyttävät vaan ne ovat näin: sinä et pärjää ilman naista, mutta naisella on paljon paremmin asiat ilman sinua. Mies on miinus ja naisen resurssien haaskaaja.

Vierailija
70/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku parikymppinen vajaaälyinen tyttö tekemässä aloituksia.

Veikkaan kyllä vajaaälyistä miestrollia

Vierailija
71/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tosiaan olla ns. pidetty nainen vai mikä se nimitys on? Jos molemmat ovat töissä, maksut menevät tietysti tasan. Miksi naisen pitäisi olla elätettävä prinsessa? Ja jos haluat sellainen olla, älä ainakaan kerro olevasi vahva ja itsenäinen. 

Olen sinkkuna vahva ja itsenäinen ja suhteessa prinsessa. Deal with it

#QueenSlay #WomanPower #Pegging

Vierailija
72/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tosiaan olla ns. pidetty nainen vai mikä se nimitys on? Jos molemmat ovat töissä, maksut menevät tietysti tasan. Miksi naisen pitäisi olla elätettävä prinsessa? Ja jos haluat sellainen olla, älä ainakaan kerro olevasi vahva ja itsenäinen. 

Olen sinkkuna vahva ja itsenäinen ja suhteessa prinsessa. Deal with it

Eli et ole vahva ja itsenäinen, sori :)

Vierailija
73/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sulta jäi miehenä ja vajaaälyisenä aloitus lukematta ja sisäistämättä. Kokeilepa uudestaan.

Sekavaa tajunnanvirtaa. Mutta onpahan melkoinen keskustelu. Ilmeisesti naiset haluavat palata 50-luvulle, nyt vain hillittömän miesvihan kanssa. Pitäisi olla samaan aikaan elätettävä pikku bimbo ja girlboss.

Vierailija
74/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma aiheuttaa naiselle tulehdusreaktion ja solumuutoksia. Siksi ei kannata koskaan harrastaa miehen kanssa seksiä ilman kondomia ja hedelmöitys tehdään petrimaljassa pajalla.

Tämäkin yksi niitä juttuja, jotka menee yli 50%:n, joten vastaavasti miehen suoritteita muilla elämän alueilla pitää olla enemmän.

Vierailija
75/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kotityöt ( aika mikä niihin menee) 50/50 ja jos lapsia tulee lastenhoito myös 50/50. 

Kulutusta on seurattava, naisen ei tarvi maksaa ruuasta 50/50 jos mies syö 70/30. Jne

Vierailija
76/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies puolison haluaa, kannattaa nämä suominaiset jättää voimaantumaan ja jakamaan tavaraansa ulkkareille, ja haet mies kunnon naisen kauko-idästä. Solakka, nätti, pitää kodin kunnossa ja peiton heilumassa.

Ja maksaa kaikesta puolet?  Vai onko Kaukoidän naisille eri säännöt?

Vierailija
77/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu maksamaan puolia ruokakuluista, koska mies syö 4/5 kaikesta ruuasta. 

Ja minä en maksa sinun nenälinoja, kun vessapaperiin voi niistää. Enkä maksa myöskään käsisapppuaa, ei käsiä tarvitse kotona pestä. Enkä myöskään maksa niitä kaikkia pesuaineita, joita kodin siivoukseen tarvitaan. Enkä myöskään maksa sähköstä sitä osuutta joka menee hiusten suoristamiseen, yms. 

Enkä minä aio asua sinun kanssasi, siellä on täysi sikasotku.

Vierailija
78/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja jos on oikein menestyvä, niin maksaa myös miehen menot. Se on sitä kuuluisaa ihanaa voimaantumista.

Vierailija
79/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu maksamaan puolia ruokakuluista, koska mies syö 4/5 kaikesta ruuasta. 

Ja minä en maksa sinun nenälinoja, kun vessapaperiin voi niistää. Enkä maksa myöskään käsisapppuaa, ei käsiä tarvitse kotona pestä. Enkä myöskään maksa niitä kaikkia pesuaineita, joita kodin siivoukseen tarvitaan. Enkä myöskään maksa sähköstä sitä osuutta joka menee hiusten suoristamiseen, yms. 

Enkä minä aio asua sinun kanssasi, siellä on täysi sikasotku.

Kirjoittajan pointti tuskin oli se että kenen kanssa asuu, palstalaisten tyhmyys yllättää jälleen. Pointti oli se, ettet ole itsenäinen nainen koska maksatat miehelläsi noita edellämainittuja asioita, mutta itse et viitsi edes ruokia maksaa puoliksi.

Vierailija
80/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh mitä kitinää tässäkin keskustelussa. Onneksi en ole mies. N=H kyllä välillä valitettavasti, ei ole ihan tuulesta temmattu.