Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että haluaa "tasavertaisen" eli 50/50 suhteen

Vierailija
02.05.2026 |

Ja minä sanon, että jos mies sellaisen haluaa niin joutuu juoksemaan minut kiinni ja tainnuttamaan, riskinä kuolemanvaara. Se on aitoa tasa-arvoa, sillä mies on naiselle aina suuri riski :) Onnea jahtiin pojat

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä akan pitää alistua. 

Yhyy, sanoo olmi, joka on kiukkuinen äitilleen.

Vierailija
42/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu maksamaan puolia ruokakuluista, koska mies syö 4/5 kaikesta ruuasta. 

Ja minä en maksa sinun nenälinoja, kun vessapaperiin voi niistää. Enkä maksa myöskään käsisapppuaa, ei käsiä tarvitse kotona pestä. Enkä myöskään maksa niitä kaikkia pesuaineita, joita kodin siivoukseen tarvitaan. Enkä myöskään maksa sähköstä sitä osuutta joka menee hiusten suoristamiseen, yms. 

Mies maksaa 100% sähköstä tai sitten asutaan erillään. :D

Tykkäätkö miehestä vain sen takia., että se maksaa sähköt?

En vaan siksi että se maksaa kaiken. Ja on lisäksi kiva ja komea. Jos ei maksa kiin pidän pimpukkani turvassa omassa asunnossani ilman siemeniä, mitä mies tekee ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii, jos asutaan erillään eikä tehdä lapsia. Tuon kun toteaa noille, mielenkiinto loppuu hyvin äkkiä, koska eivät halua mitään 50 50 vaan vain lisää rahaa haluamansa elintason ylläpitoon ja jonkun, joka hoitaa kodin ja lapset kokonaan. 

Tämä, eikä myöskään panna, koska siitä aiheutuu naiselle terveyshaittaa. Sitten mies saa tantrumit, että ei tarvitse naiskavereita, ja menee potkimaan seinää kotiinsa.

Vierailija
44/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en maksa sinun nenälinoja, kun vessapaperiin voi niistää. Enkä maksa myöskään käsisapppuaa, ei käsiä tarvitse kotona pestä. Enkä myöskään maksa niitä kaikkia pesuaineita, joita kodin siivoukseen tarvitaan. Enkä myöskään maksa sähköstä sitä osuutta joka menee hiusten suoristamiseen, yms. 

Hyi hitto, oksettaa ajatuskin miehestä, joka ei pese käsiään saippualla. Kodin siivoamiseen tarvitaan pesuaineita vaikka laadukkailla mikrokuituliinoilla niitä tarvitsee vähemmän. Vessanpesuaine ja tiskiaineet on sellaisia, että ilman niitä ei pärjää. Osaan kyllä kuvitella sen sikolätin, missä sinä asut.

Vierailija
45/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö olekaan ihanan voimaantunut itsenäinen nainen joka ei miestä tarvitse?

Mikset ymmärrä suomen kieltä?

Vierailija
46/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mies saa orkun . Mä saan orkun. Jos en saa, ei saa hänkään. 

Vierailija
47/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-50-suhteessa kostetaan kaikki. Mies ei vie roskia,  mä kannan ne hänen autoonsa. 

Vierailija
48/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tosiaan olla ns. pidetty nainen vai mikä se nimitys on? Jos molemmat ovat töissä, maksut menevät tietysti tasan. Miksi naisen pitäisi olla elätettävä prinsessa? Ja jos haluat sellainen olla, älä ainakaan kerro olevasi vahva ja itsenäinen. 

Olen sinkkuna vahva ja itsenäinen ja suhteessa prinsessa. Deal with it

Sinkkunakin tarvitset miehen apua milloin mihinkin.

Vierailija
49/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun pildeä pitäisi olla koko ajan tarjolla niin ei käy.

Käy, kun tuotat orgasmeja minulle. Joka kerta, tai tarjoilu loppuu.

Vierailija
50/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-50-suhteessa kostetaan kaikki. Mies ei vie roskia,  mä kannan ne hänen autoonsa. 

Ei ole pitkä suhde tuommoinen. Tai voihan olla joku masokistilapanen, joka tykkää tuommoisesta.

Vierailija
51/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö olekaan ihanan voimaantunut itsenäinen nainen joka ei miestä tarvitse?

Tietty olen, ja siksi juoksenkin karkuun kaikkia 50/50 miesvauvoja. Jos en olisi, niin tuollainen paskadiili saattaisikin kuulostaa houkuttelevalta

50/50 on juuri se mitä voimaantunut itsenäinen nainen haluaa. Mitään provider miestä ei itsenäinen nainen tarvitse, eikö niin?

Mikset ymmärrä suomen kieltä?

Mies on naiselle kuoleman riski.

Voin ottaa sen jos otat saman riskin 50-50. Nyt on korvasienten aika.

Vierailija
52/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika menossa siihen suuntaan että miehet saavat provaidata vaikka nainen olisi lihava, vanha, yyhoo.. nähty nimittäin tosielämässä tämä

Joo, se on joko niin tai olet ilman, koska mies on ankeuttaja ja rohmuaa enemmän kuin 50% kaikesta.

Vierailija
53/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa käyttää naista hyväkseen, kun sanoo haluavansa 50/50 suhteen. Luuliko mies, että hän kykenee synnyttämään lapsen ja imettämään? Kannattaa pysyä tällaisisya miehistä kaukana. Todellinen mies hemmottelee naistaan.

Vierailija
54/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun pildeä pitäisi olla koko ajan tarjolla niin ei käy.

Voi voi, sitten pitää mennä varmaan huoruleihin

Mahtaako niille riittää 50-50 vai olisko ehkä 500€/puoli tuntia.

Vierailija
55/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 50/50 on ollut vain muutaman vuosikymmenen vaihe.. nykymiehet hemmoteltu piloille kun naiset pöljät suostuneet maksamaan ja tekemään liikaa!

Onneksi tähän on herätty kollektiivisesti ja suunta on se että mies on laskuista ja taloudesta suurimmassa vastuussa!

Vierailija
56/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko tosiaan olla ns. pidetty nainen vai mikä se nimitys on? Jos molemmat ovat töissä, maksut menevät tietysti tasan. Miksi naisen pitäisi olla elätettävä prinsessa? Ja jos haluat sellainen olla, älä ainakaan kerro olevasi vahva ja itsenäinen. 

Olen sinkkuna vahva ja itsenäinen ja suhteessa prinsessa. Deal with it

Sinkkunakin tarvitset miehen apua milloin mihinkin.

Rahalla sitä saa. Mulla on rahaa.

Vierailija
57/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW 😎

Vierailija
58/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 eli mies ei rakasta.. nainen on mamman korvike ja kulujen puolittaja

Miehen sanoihin ei pidä luottaa vaan siihen paljonko käyttää rahaa naiseen, kotiin, perheeseen =totuus rakkaudesta!

Vierailija
59/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 50/50 on ollut vain muutaman vuosikymmenen vaihe.. nykymiehet hemmoteltu piloille kun naiset pöljät suostuneet maksamaan ja tekemään liikaa!

Onneksi tähän on herätty kollektiivisesti ja suunta on se että mies on laskuista ja taloudesta suurimmassa vastuussa!

Pakko sanoa tähän, että ihmettelen minkälaiset naiset näitä 50/50 miehiä on kasvattaneet. Itsellä on sekä tyttäriä että poikia ja en ikipäivänä halua nähdä, että oma poika käyttää naisia hyväksi. Jotkut naiset näitäkin poikia kasvattaa..

Vierailija
60/160 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, että ns naisasianaiset on kasvattaneet pojistaan 50-50 miehiä. Kuka menestyvä nainen haluaa tällaisen miehen? Ei kukaan. Nämäkin poikien äidit jää nuolemaan näppejään, kun eivät saa lapsenlapsia