Kuka maksaa ensitreffeillä
Iltalehti on tehnyt kyselyn asiasta: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e1b5add1-ea62-4970-9c5c-2b6a60b28b0a
Kiinnostavaa vastauksissa on se, että jopa kolmannes vastaajista on sitä mieltä, että miehen tulee maksaa treffien kulut oli hän kutsujana tai ei. Mieselättäjäkeskeistä provider-kulttuuria kannattaa siis ainakin tässä asiassa yllättävän moni suomalainen.
Ainoastaan yksi prosentti vastaajista on sitä mieltä, että naisen tulisi maksaa. Saman verran vastaajista on sitä mieltä, että parempituloisen tulisi maksaa kulut.
Kommentit (1128)
Vierailija kirjoitti:
Molemmat maksettiin ensitreffeillä omat kahvit ja kakkupalat. Nykyisin ollaan parisuhteessa joka on jatkunut jo viisi vuotta. Vissiin tämäkin on nyt sitten jonkun mielestä väärin tehty? No, eipä minua haittaa. Me ollaan miehen kanssa onnellisia.
Ja mies syö steroideja jotta ei raskaudu myrkyistäsi?
Onhan sitä huumeissa tietty aina vähän onnellisempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivittäkää vaan, mutta jos mies ei maksa treffejä, niin pidän häntä moukkana. Nykyaikaa tai ei, niin naisena oletan saavani sellaista kohtelua, että mies kustantaa, mikäli haluaa olla seurassani.
Jokainen nainen on maksullinen. Tässä sen näkee
Jos miehellä olisi jotain muuta tarjottavaa kuin raha niin voisi tietty tarjota sen. Pippelistä on aika paljon ylitarjontaa valitettavasti, joten se ei käy
Vierailija kirjoitti:
Niillä treffeillä joissa olen ollut, niin mies on yleensä maksanut. En ole inttänyt vastaan, kun on halunnut maksaa. Kyse ei siis ole siitä, etten olisi ollut valmis maksamaan. Oman kokemukseni mukaan miehet haluaa treffeillä maksaa.
Minulla on ihan päinvastainen kokemus. Noin kymmenen ensitreffien kokemuksella aina on ollut sanaton yhteisymmärrys, että molemmat maksaa omat kulunsa. Tämä Helsingissä ja ikäluokka 25 - 35 vuotiaat.
Juu ja ihan onnistuneita treffejä jotka lopulta johti parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivittäkää vaan, mutta jos mies ei maksa treffejä, niin pidän häntä moukkana. Nykyaikaa tai ei, niin naisena oletan saavani sellaista kohtelua, että mies kustantaa, mikäli haluaa olla seurassani.
Jos miehellä olisi jotain muuta tarjottavaa kuin raha niin voisi tietty tarjota sen. Pippelistä on aika paljon ylitarjontaa valitettavasti, joten se ei käy
Mies tarjoaa omaa aikaansa, joka on yleensä arvokkaampaa kuin sinun aikasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. En itsekään ole mikään ilmainen seuralainen. Tuntitaksani on 300€. Mietin onkohan se jopa liian vähän. Paljonko sä veloitat ajastasi?
Osa porukkaa on täällä todella sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ensitreffeillä lompakkoaan raota yhtään, niin on luultavasti pihi tai köyhä mies. Siinä pitää sitten pohtia, että onko järkeä jatkaa tästä eteenpäin?
Just näin. Jos on aluksi pihi niin on sitä myöhemminkin eikä naisen kannata elämäänsä tuhlata tähän. Kuka jaksaa penninvenyttäjää katsella loppuikänsä ja tapella rahasta ja miettiä kuka ostaa kuravaatteet lapsille vai ostetaanko puoliksi. Ei jatkoon
En usko, että sun kurahousuja tarvitsee miettiä muutenkaan. Lapsiperhettä ei Suomessa elätetä yhden vanhemman tuloilla, joten jos sun haaveissa on lapsia, niin töihin joudut menemään.
Väärässä olet taas kerran. Olen elänyt niin mahtavan ja yltäkylläisen elämän eikä ole tarvinnut kurahousuja lapsille tosiaan ostaa, kun he eivät ole päiväkodissa olleet. Lasten yksityiset kerhot ja kuntoclubit kuuluu mun elämää. Lapsista tuli menestyjiä, joiden ei tarvitse treffeillä miettiä kuka maksaa:) Seuraavat äitinsä jalanjäljillä yritysjohtajien puolisoiksi. Lääkäreitä ja juristeja. Heillä on varaa valita.
Tarkoitatko että lapsistasikin tulee trophy-vaimoja?
Mistä yliopistosta valmistuitkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin maksaa omansa. Tämä on nykyisin lähtökohta.
Ollut jo pitkään. Osa yli 60 vuotiaista naisista saattaa vielä haluta, että mies maksaa.
Tämä ei pidä paikkaansa. 25 vuotiaatkin kauniit ja kouluttautuneet naiset saavat miehiä, jotka tarjoavat kaiken. Kysymättä. Vain sinä olet pudonnut kelkasta, kun et paremmasta tiedä. Vaikuttaa siltä, että olet sivistymätön.
Pidin itsestäänselvänä, että nämä sugar date tapaukset olisi eri asia. Siihen elämäntapaan se kuuluu, että etsitään joku vanhemoi hömelö mies maksamaan kaikki. Normaalin tasa-arvoisen suhteen haluavat on kuitenkin suuri enemmistö. Treffeille mennessä pitäisi olla jo selvää, kumpaa halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut jo pitkään. Osa yli 60 vuotiaista naisista saattaa vielä haluta, että mies maksaa.
Tämä ei pidä paikkaansa. 25 vuotiaatkin kauniit ja kouluttautuneet naiset saavat miehiä, jotka tarjoavat kaiken. Kysymättä. Vain sinä olet pudonnut kelkasta, kun et paremmasta tiedä. Vaikuttaa siltä, että olet sivistymätön.
Pidin itsestäänselvänä, että nämä sugar date tapaukset olisi eri asia. Siihen elämäntapaan se kuuluu, että etsitään joku vanhemoi hömelö mies maksamaan kaikki. Normaalin tasa-arvoisen suhteen haluavat on kuitenkin suuri enemmistö. Treffeille mennessä pitäisi olla jo selvää, kumpaa halutaan.
Mistä yliopistosta valmistuitkaan? Kuulostat todella yksinkertaiselta. Osa meistä opiskelee ja ansaitsee hyvin. Parhaat valitaan päältä ja sinä et siihen joukkoon kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä yliopistosta valmistuitkaan? Kuulostat todella yksinkertaiselta. Osa meistä opiskelee ja ansaitsee hyvin. Parhaat valitaan päältä ja sinä et siihen joukkoon kuulu.
En mä ole tuo palkintopossu..
Olet nolo. Ei ole koulutusta sinulla ei. Moukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lantaläjä, jota kukaan ei halua deittailla.
Ennestään tuntemattomat maksavat tietysti omat kulunsa. En lähtisi, ellei olisi varaa maksaa esim omaa ruokaa. - Nelikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Ennestään tuntemattomat maksavat tietysti omat kulunsa. En lähtisi, ellei olisi varaa maksaa esim omaa ruokaa. - Nelikymppinen nainen
Parasta ennen päiväyksesi meni jo ruttanaama.
Vierailija kirjoitti:
Olet lopun ikääsi vanhapiika. Kukaan ei kaltaistasi rumaa femaccoa halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet lantaläjä, jota kukaan ei halua deittailla.
Kyllähän tämän palstan lantaläjien ylivoimainen enemmistö on ikääntyneitä mummeleita.
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.
Lapsesi varmaan häpeävät isäänsä. Mä ainakin häpeäisin jos oma isä heiluisi jonkun thaikkumimmin kanssa julkisesti. Sulla ei varmaankaan ole edes lapsia. Sinänsä siunaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä treffeillä joissa olen ollut, niin mies on yleensä maksanut. En ole inttänyt vastaan, kun on halunnut maksaa. Kyse ei siis ole siitä, etten olisi ollut valmis maksamaan. Oman kokemukseni mukaan miehet haluaa treffeillä maksaa.
Minulla on ihan päinvastainen kokemus. Noin kymmenen ensitreffien kokemuksella aina on ollut sanaton yhteisymmärrys, että molemmat maksaa omat kulunsa. Tämä Helsingissä ja ikäluokka 25 - 35 vuotiaat.
Juu ja ihan onnistuneita treffejä jotka lopulta johti parisuhteeseen.
Tässä mun kokemukseni:
Olen käynyt viime vuosien aikana treffeillä 58 eri miehen kanssa. Miesten ikähaitari 32-47 vuotta. Näistä treffeistä vain kaksi oli kävelytreffejä. Suurin osa illallinen kohtuuhintaisessa ravintolassa. Muutama lounas ja muutama kahvittelu. Kahdesti brunssilla.
Illallisen minulle tarjosi n. 8-9 miestä.
Lounaan tarjosi yksi mies.
Kahvittelulla eikä brunssilla yksikään mies ei tarjonnut.
Kerran olen tarjonnut miehelle illallisen, kerran lounaan ja kerran brunssin, kun ilmeisesti nämä miehet olivat niin pihejä/köyhiä, etteivät muuten olisi lähteneet mihinkään maksulllsille treffeille.
Eli n. 15-20% miehistä haluaa tarjota naiselle ensitreffeillä.
Jos mies ei tarjoa jotain kahvia tai teetä tai safkaa, kun on itse pyytänyt minua treffeille, saan miehestä välittömästi niin moukkamaisen ja pihin kuvan, että kiinnostukseni loppuu välittömästi siihen, vaikka sitä olisi aiemmin ollutkin.
Jos joku max. muutaman euron kahvin tai esim. buffetlounaan max 15€ rahasumma on miehelle tärkeämpää kuin hyvän vaikutelman antaminen naiselle, josta on kiinnostnut, niin kyllähän se arvoista kertoo. Kylmä, itsekäs, itsekeskeinen, rahanahne, pihi, materialistinen, raha tärkeämpää kuin lämpö ja ihmissuhteet. Hyväksikäyttö vain mielessä! Tämmöisille onkin parempi olla kokonaan yksin, niin säästyy ne kaikki omat rahat yksin omaan käyttöön! Sehän on tärkeintä se!
Jos joku max. muutaman euron kahvin tai esim. buffetlounaan max 15€ rahasumma on naiselle tärkeämpää kuin hyvän vaikutelman antaminen miehelle, josta on kiinnostnut, niin kyllähän se arvoista kertoo.