Kuka maksaa ensitreffeillä
Iltalehti on tehnyt kyselyn asiasta: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e1b5add1-ea62-4970-9c5c-2b6a60b28b0a
Kiinnostavaa vastauksissa on se, että jopa kolmannes vastaajista on sitä mieltä, että miehen tulee maksaa treffien kulut oli hän kutsujana tai ei. Mieselättäjäkeskeistä provider-kulttuuria kannattaa siis ainakin tässä asiassa yllättävän moni suomalainen.
Ainoastaan yksi prosentti vastaajista on sitä mieltä, että naisen tulisi maksaa. Saman verran vastaajista on sitä mieltä, että parempituloisen tulisi maksaa kulut.
Kommentit (1091)
Kyllä miehen kuuluu maksaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kumpi pyytää treffeille, myös maksaa.
ja siksi nainen ei koskaan pyydä
Jännästi, minua on ainakin kaksi naista pyytänyt treffeille, ja pyytänyt erikseen maksamaan heidänkin osuutensa. Ensimmäisen kohdalla maksoin, ja siitä seurasi sitten muutaman vuoden seurustelu, jossa naisen ollessa työtön, pääsin maksamaan aika monta kertaa. Toinen nainen sai kuuluisat kaksi treffiä, ensimmäisen ja viimeisen.
Jälkimmäisen naisen kohdalla en edes odottanut mitään tapahtuvan, ja yllätyin kun hän soitti. Kerpele, olisi pitänyt antaa väärä numero, niin olin päässyt helpommalla. Eikä kyse ole siitä, etteikö hän olisi ollut kiinnostava, mutta arvasin, ettei hän tule minusta oikeasti kiinnostumaan koskaan.
Vanhanaikaista tai ei, niin mies maksaa ensitreffit. Jos jatkoa seuraa, niin sen jälkeen jaetaan kuluja näissä.
Treffeille pyytäjä maksaa. Pyytäjä myös valitkoon lompakolleen sopivan paikan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö alkaa tehdäkkin noin. En koskaan itse pyydä naisia treffeille, nainen on ollut aina se joka ilmoittaa että haluaa tavata ja kyselee koska nähtäis. Ilmoitankin aina kun vähän nälkä että passaa illalla ja kysyn että onko se ravintola. M40
Itse oletan, että mies maksaa treffit. Yllättyisin, jos hän pyytäisi minua maksamaan. Tällaista ei ole koskaan vielä kohdalle sattunut.
Ihan sama. Joku kahvi ja pulla on niin pieni kulu, että ihmettelen miten tästä asiasta jaksetaan jauhaa. Itse olen joskus tarjoutunut maksamaan miehenkin tarjoilut, jos olen itse kutsunut treffeille. Yleensä siihen ei suostuta. Fine. Asialla ei ole minulle mitään väliä.
Kutsuja maksaa. Pitäisi olla ihan selviö kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Joku kahvi ja pulla on niin pieni kulu, että ihmettelen miten tästä asiasta jaksetaan jauhaa. Itse olen joskus tarjoutunut maksamaan miehenkin tarjoilut, jos olen itse kutsunut treffeille. Yleensä siihen ei suostuta. Fine. Asialla ei ole minulle mitään väliä.
Näin juuri, mutta joillekin lahnoille tämä on kova juttu.
Tuntuu olevan vähintään yhtä kova juttu teille pikkupilitelineille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö alkaa tehdäkkin noin. En koskaan itse pyydä naisia treffeille, nainen on ollut aina se joka ilmoittaa että haluaa tavata ja kyselee koska nähtäis. Ilmoitankin aina kun vähän nälkä että passaa illalla ja kysyn että onko se ravintola. M40
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydät jotain treffeille, myös maksat treffit.
Onko ihmiset oikeasti niin köyhiä tai nuukia, että tällainen asia nousee kynnyskysymykseksi? Kuinka monet treffit jäävätkään toteutumatta kun kynsin hampain tarrataan pennin nurkkaan kiinni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun teet. Ja jos naiset tuohon lähtee mukaan, niin sitten lähtevät.
Naiset ovat innokkaampia kyselemään tapailujen perään joten maksakoot he.
Kela on maksanut mun ensitreffit vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen maksaa, joko ravintolassa tai myöhemmin kotonaan pillulla.
Eli seqsi kanssasi on naisista maksamista. Niin. ihailtavaa rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat innokkaampia kyselemään tapailujen perään joten maksakoot he.
Ja näin
Se kumpi pyytää ulos, myös maksaa viulut.
Jos pyydät jotain treffeille, myös maksat treffit.