Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vaativa kumppani kun en haluaisi että miesystävä sanoisi minulle muista naisista "hyvännäköinen"

Vierailija
02.05.2026 |

Sanoin siis että tuntuu epämiellyttävältä. Hän ei ole edes paljoa kehunnut, mutta jotenkin miten hän vastasi sain käsityksen ettå ongelma on enemmän minussa kuin hänen sanoissaan... 

Kommentit (323)

Vierailija
321/323 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ihmettelen, että miten joillekin edes tulee mieleen taivastella toisten ulkonäköä. Oli sitten kuinka kaunis tai minkä näköinen vain. 

Minusta tuntuu, että ne jotka tätä tekevät ovat todella heikolla itsetunnolla varustettuja ja jatkuvasti arvostelemassa toisia. Epäilen myös, että ette ole kovinkaan kauniita myöskään ulkoisesti, sillä jos olisitte, tietäisitte kuinka raivostuttavaa on tulla nähdyksi vain ulkoisen olemuksen kautta. 

Hyvin harvat ihmiset ovat aidosti hyvällä itsetunnolla varustettuja tai kummaltakaan puolelta kauniita. Monet vain kuvittelevat olevansa ja nää on useimmiten perustaneet itsetuntonsa halvimmalle ja helpoimmalle keinolle tuntea valheellista ylemmyydentuntoa: jauhamalla paskaa ja keskittymällä toisten virheisiin ja negatiiviseen (todellisiin tai kuviteltuihin, usein projisoituihin)  samalla kun kiillottaa omaa sädekehäänsä. 

Vierailija
322/323 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana seukkasin kiehen kanssa, joka jahtasi minua. Sanoi, että olen kaikinpuolin täydellinen ja unelma. Hän oli intohimoinen.

Mutta hän myös tykkäsi paljasella ja esitellä muille. Hän myös kertoi, jos oli joku kuuma pimu kadulla. Kerran matkoiltaan näytti valokuvan, jonka otti naisesta joka oli niin cool aurinkolasit päässä, että koko miesporukka meni sekaisin.

Olin nuori, olin itsevarma, en hätkähtänyt.

Nykyinen mies taas ei uskalla edes vilkaista sivusilmällä. Hän ei ole intohimoinen, eikä kehu minua.

Olen vanha ja olen äkäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/323 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana seukkasin kiehen kanssa, joka jahtasi minua. Sanoi, että olen kaikinpuolin täydellinen ja unelma. Hän oli intohimoinen.

Mutta hän myös tykkäsi paljasella ja esitellä muille. Hän myös kertoi, jos oli joku kuuma pimu kadulla. Kerran matkoiltaan näytti valokuvan, jonka otti naisesta joka oli niin cool aurinkolasit päässä, että koko miesporukka meni sekaisin.

Olin nuori, olin itsevarma, en hätkähtänyt.

Nykyinen mies taas ei uskalla edes vilkaista sivusilmällä. Hän ei ole intohimoinen, eikä kehu minua.

Olen vanha ja olen äkäinen.

Hyvä vaan että tunteesi otetaan huomioon. Itse olen saanut kaikissa suhteissa kehuja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi