Lukkeja parvekkeella :(
Siihen loppui parvekausi tältä vuodelta. Tai edes ikkunoiden avaaminen. Maailma olisi ihana paikka ilman noita ällötyksiä.
Kommentit (34)
Helvetin hyödyllisiä otuksia. Mulla on kotona hämpsy ja mä annan sen olla, sen pesä ja verkko on mun kasvinurkassa. Se verkko on kaunis. Ja syö ötököitä, jotka yrittää mun kasveihin.
Tiedän kyllä etteivät tee. Pelkoni on täysin irrationaalinen ja kumpuaa jostain liskoaivoista. Muut hämähäkit menee, ja tiedän, ettei lukki ole hämähäkki. Ap
Lukit lämmittelevät betoniseinillä usein.
Tänä kesänä on ollut lukkeja paljon sisällä, ennen pysyivät ulkona ja lautaseinässä. Inhottaa niiden honkkelijalat ja säntäily. Olkoot niin hyödyllisiä kuin ikään.
Mieluiten hämähäkki kuin kirva tai kärpänen.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä on ollut lukkeja paljon sisällä, ennen pysyivät ulkona ja lautaseinässä. Inhottaa niiden honkkelijalat ja säntäily. Olkoot niin hyödyllisiä kuin ikään.
Millaisessa talossa asut?
Minä en myöskään voi enää istua takaparvekkeella lukkien vuoksi.
Mikään Raid ei enää sisällä hämähäkkieläimiin vaikuttavaa ainetta. Aiemmin opin tällä palstalla, että yhdessä Raidissa on sellaista. Se tosiaan esti lukkeja tulemasta viikon ajan.
Miten kannattaisi asua, ettei niitä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Pakkeja lurvekkeelka! Ehhehe!
Ihan asianmukaisen typerä vastaus typerään aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikään Raid ei enää sisällä hämähäkkieläimiin vaikuttavaa ainetta. Aiemmin opin tällä palstalla, että yhdessä Raidissa on sellaista. Se tosiaan esti lukkeja tulemasta viikon ajan.
Mitä haittaa on lukeista?
Ainakin syksyllä seuraavat toistensa hajujälkiä. Jos on yksi, niin kohta on lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kammottavat
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani tuli kerrostalon neljänteen kerrokseen sisälle, kun tuulettelivat paljon.
Kaverini mies pakotti kaveriani sietämään. En mennyt heille toista kertaa. Erosivatkin.
Vierailija kirjoitti:
No jo on taas pelot. Ihan pieni vinkki, ne eivät tee sinulle mitään.
saattaa antaa pikku pureman- mutta vain jos ahdistetaan, esim. tullut vuoteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kammottavat
on tuuletusverkko joka on enemmän suodatinkangas- niin silti jostan rakenteista kaksi susihämähäkkiä, isoja sysimustia---harvoin näkee tuota rotua--- ja usein on ne olohuoneen kaksi eri seinää millä näkyy-samat kohdat---miksi-- ja sitten voi veee---kun ilmat kylmenee---tv vuoteen päädyssä--- niin eikö--- katosta alkaa laskeutumaan verkkonauhassaan seitissaan kohti sänkyä kuin laskuvarjohyppääjä--suoraan yöksi sänkyyn. sängystä näkyy olevan--joskus ihmetellyt- mikä hitto kutittaa naamaa, korvia jne, päätä rassaa, nousen pomppan ylös- putoo iiiiso hämppy. tosi vikkeliä sujahtamaan piiloon.
lymyilee kaappien takana mm. sata kertaa ennemmin noi kuin sokeri-paperitoukat tms luteet tai kuoriaiset jauhoissa- hämähäkeistä ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani tuli kerrostalon neljänteen kerrokseen sisälle, kun tuulettelivat paljon.
Kaverini mies pakotti kaveriani sietämään. En mennyt heille toista kertaa. Erosivatkin.
eron takia vai niiden hämppyjen takii et mennyt enää
Sanokaa nyt mihin muutan ettei niitä ole!
No jo on taas pelot. Ihan pieni vinkki, ne eivät tee sinulle mitään.