Suomen Kuvalehden juttu: Mies pyöritti 11 naista samaan aikaan vakavissa suhteissa
Luin juuri järkyn jutun Suomen Kuvalehdestä. "Mika" pyöritti samaan aikaan ainakin 11 eri naista. Kaikki luulivat olevansa vakavassa, loppuelämän pituisessa parisuhteessa miehen kanssa. Oli jokaiselle viestitellyt joka päivä ja soittanut myös pitkiä puheluita. Pahimmillaan 30min sisään on edellinen nainen lähtenyt asunnolta ja seuraava kävellyt sisään, joka päivä vietetty aikaa useiden naisten kanssa eri kellonaikoihin. Jokaiselle valehdeltu ummet lammet menemisistä.
Onkohan tällaisia tapauksia paljonkin? Mitä ihmettä mies saa tällaisesta? Miten tällaset tyypit tunnistaa ja osaa varoa? Naisten mukaan mies vaikuttanut empaattiselta ja huolehtivalta!!
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/he-olivat-onnellinen-pari-sitten-lo…
Kommentit (653)
Ura ei etene. Ihmiset on yhtäkkiä etäisiä. Juorut leviää. Oon äidin pikkupoika, eikä mulla ole mitään rajoja! Mullahan on hyvä työ ja kaikki tykkää musta! Muillakin on naisia! Mitä ihmettä! Suomi on pieni maa.
Tässä oli valaisevia, mutta karmivia kirjoituksia siitä, miten tuollaisen ihmisen pää mahtaa toimia. Sellaista kylmyyden, hyväksikäytön ja toisten ihmisten välineellistämisen ajatusmaailma ei pysty normaali ihminen tajuamaan. Siksi tuo varmaan onnistuukin. EI tavallisella ihmisellä tule pieneen mieleenkään, että totuus onkin tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa vielä että olin kerran itse tietämättäni ja hölmöyttäni se ulkopuolinen nainen.
Mies ei ollut klassisen komea tai edes mikään hauska vitsiniekka. Oikeastaan enemmän hiljainen kaveri. Sporttinen kyllä oli, treenasi tavoitteellisesti joka päivä. Kahdestaan ollessa hän oli äärimmäisen kohtelias siten että suomalainen mies ei yleensä osaa olla sellainen. Ei möläyttänyt sammakoita ja osasi kysyä hyviä vastakysymyksiä keskusteluissa. Oli aina tarkka siitä, että yhteisten tekemisten tulee olla minulle mukavia. Kysyi usein, että "sopiiko sulle", "onhan sulle varmasti ok" jne jne
Vietettiin parhaimmillaan useita öitä peräkkäin yhdessä, joten harhauduin kuvittelemaan, että hän on tosissaan rakastunut. Ei halunnut minusta millään eroon, jos sanoin lähteväni kotiin niin halusikin heti viedä syömään jne
Perusteli harvoja tapaamisia just reissutöillä ja välimatkalla.
Viimeistään sit arvasin pelin hengen kun sanoin hänelle yhteisen loman lopuksi että haluaisin tapailla vain häntä, mies meni hätäiseksi ja sanoi että parempi kun ei nyt nähdä.
Meni pari kk ja laittoi aivan pokkana viestiä, että hänellä on "avoin suhde" ja haluaisi jatkaa mun kanssa. Epäilen yhä että tietääkö oikea kumppani olevansa "avoimessa suhteessa"
Listattuna selkeät hälytysmerkit:
-ei sukulaisille tai ystäville esittelyä
-tapaamiset lomatyylisiä hotelli ja ravintolahommia, ns nautiskelua
-vastaa viesteihin tai puheluihin viiveellä
-säikähtää sitoutumispuheita, mutta kiertää ne ovelasti lupailemalla jotain vakavampaa ehkä tulevaisuudessa
-ylikohtelias
-mikään menee harvoin tunteisiin, ns aina "paketti kasassa" koska on tunnekylmä
-"avoin suhde" -myönteisyys
- jos ei kalliita lomia, niin lomatyylisyyden tunnusmerkkinä; urheilukassi jossa vaihtokalsarit, ehkä pyyhe ja juomapullo (saattaa käydä eri saleilla eri kaupungeissa, mullakin oli tämmöinen petturi, jonka kanssa pantiin ja käytiin salilla yhdessä)
- kännykän käyttö; nukkuu känny tyynyn alla tai lähellä päätä omalla puolen sänkyä sekä juttelee vessassa
- joskus puheluita kesken lyhyen vkl-tapaamisen; mies kävelee pihalla kauas ikkunoistasi
- jos löytynyt Tinderistä, muista, oliko polygamiamyönteinen. Voi olla myös avoin suhde-myönteinen. JOskus kokeilevat tätä täkyä saadakseen ilmaisen panon
- puhelut joskus täyttä skeidaa; mies hauskuuttaa sinua (ei tarvitse muistaa mitä kenellekin on puhunut). Oma suhteeni loppui, kun lopulta hermostuin kesken tällaisen paskanjauhantapuhelun, jossa en saanut sanottua järjen sanaa väliin
jatketaan, etitään yhessä merkkejä
Tässä tulee mieleen, että tuo on varmaan juuri sellainen psykopaattitason mies, koska kaikilla naisilla oli tämän paljastumiseen asti positiivinen vaikutelma hänestä. Sosiopaateilla ja narsisteillahan tunteet saattaa mennä järjen yli ja halu esimerkiksi kostaa voi olla todella hirvittävä ja mennä laskelmoinnin yli. Psykopaatti taas voi ymmärtääkseni olla vain täysin välittämättä kenenkään tunteista. Sen takia tällainen varmaan onnistuukin, kun mitkään tunteet ei häirinneet exceliä.
Tapailin liian kauan avoimessa suhteessa olevaa miestä, joka manipuloi niin sairailla tavoilla, etten vieläkään ymmärrä, miten hän voi olla valtakunnallisestikin niin arvostettu alallaan. Hänet tunnettiin siitä, että aina humalassa hän yritti kaikkia naisia ja vaimo joutui tätä vain sietämään, vaikka tiesikin tämän taipumuksen. Tapailimme harvakseltaan, mutta mies sai ilmesesti kicksejä siitä, että hallitsi minua tunnin mittaisilla puheluillaan joka päivä, paitsi kun oli kivempaa vaimon kanssa. Puhelua ei voinut lopettaa, minun piti olla aina valmis vastaamaan, ja pian puhelut siirtyivät videopuheluiksi etäseksiä varten. Jos aloin kyseenalaistaa hänen toimintaansa, hän alkoi sanoa, että saa sydänoireita jotka saattavat koitua hänen kohtalokseen. Aina jos tein kuten hän halusi, hän kertoi miten hyvältä tuntuu sydämessäkin, että minä suorastaan parannan häntä! Eroaminen oli todella vaikeaa, koska olin eristäytynyt häpeän takia sekä ystäväpiireistä että lopettanut töitä, koska voimat eivät riittäneet hänen kontrollinsa alla.
Aivan sairas mies. Kun jätin hänet, hän yritti vielä takaisin. Siinä yhteydessä kävi ilmi, että hän oli jo alkanut tapailla useita muita, kuten oli varmaan tapaillut tapailumme aikanakin minun ja vaimon lisäksi. Täysi seksiriippuvainen, joka jaksoi painostaa vaikka kuukausia haluamaansa seksiin, jota minä en halunnut. Kun suostuin vihdoin puolen vuoden jälkeen, hän ilmoitti, että viettääkin taas seuraavat viikot vaimon kanssa ja kattellaan myöhemmin. Minä en saanut tapailla ketään muuta, hän huusi minulle, että kyllä hän voi tällaisen säännön suhteellemme päättää. Julkikuvasta ei uskoisi, esittää rauhallista perheenisää. Sairas, sairas mies. Vaikutusalueena koko Suomi työn takia.
Vierailija kirjoitti:
Tuulesta temmattu juttu.
Ja tämä oli Suomen Kuvalehden mainostamaa syventyvää journalismia. Kaikkine latteine kliseineen enemmän Regina-lehden lukijakirjoituksia.
Uskoo todeksi ken tahtoo.
Tässä se nähdään että miehet on miehiä, ja naiset on naisia, ja biologista ja evoluutiobiologiasta ette pääse eroon vaikka kuinka jankutatte kuka tahansa vieläkin vuonna 2026. Toki on poikkeustapauksia ynnä muuta sellasta, tai "yksittäistapauxia". Mutta muuten se vaan menee niin että näin se vaaan menee! :D
Terveisin YLISUPERMEGAHYPERYBER-INSELLI! ( :D )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä panemisen määrää 😅 onkohan pannut useampaa samana päivänä 🤤
Eiköhän ole. Mä pyöritin yks kesä neljää samaan aikaan ja kolmea tuli höylättyä saman vuorokauden aikana.
Mä annoin yhtenä päivänä viidelle miehelle pillua ja kaikki luuli, että rakastin niitä. 🤣
Se ei ole mikään saavutus jakaa pillua. Se on saavutus kun saa sitä.
Naisten syytä katsoa peiliin. Mutta ei siinä mielessä, mitä normaalisti on tullut taatusti tuijoteltua.
Ihmettelen suuresti miten naiset eivät ihmetelleet että tyyppi on aina kiireinen. Kaikilla on yhtä monta tuntia päivässä ja jokainen saa itse päättää mihin ne käyttää. Ne käytetään aina tärkeysjärjestyksessä. Jos jollakin on sinulle vain vähän aikaa, se tarkoittaa että olet tärkeysjärjestyksessä aika alhaalla. Niin simppeliä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole. Mä pyöritin yks kesä neljää samaan aikaan ja kolmea tuli höylättyä saman vuorokauden aikana.
Mä annoin yhtenä päivänä viidelle miehelle pillua ja kaikki luuli, että rakastin niitä. 🤣
Naiset eivät tunnu tajuavan sitä. Naiset päättävät seksistä, sen vuoksi ei ole saavutus saada monta miestä vaikka yhden päivän aikana. Sen sijaan naisten saaminen seksiin on saavutus, koska edelleen, naiset ovat päättäneet siitä, ei mies.
Naiselle saavutukseksi luetaan vakava parisuhde halutun miehen kanssa. Siitä mies päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÄNNÄ mies
Millä perusteilla?
Mikahan oli kohtelias, kehui naisiaan, vei ulos syömään, osteli lahjoja, puhui rakkaudesta ja yhteisestä tulevaisuudesta, toivotti joka ilta hyvää yötä jne. Ei tuollainen ole jännämies.
Nimenomaan tuommoinen on jännämies, koska tuo kaikki oli kusetusta.
"Vastaus on: ei. Tuollaisia miehiä ei ole paljon. Eihän tuossa jää muille harrastuksille aikaa."
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÄNNÄ mies
Millä perusteilla?
Mikahan oli kohtelias, kehui naisiaan, vei ulos syömään, osteli lahjoja, puhui rakkaudesta ja yhteisestä tulevaisuudesta, toivotti joka ilta hyvää yötä jne. Ei tuollainen ole jännämies.
Nimenomaan tuommoinen on jännämies, koska tuo kaikki oli kusetusta.
Jep. Kaikki kiireetkin oli sitä että mies on vain niin menestyvä työssä että aina pitää olla menossa työmatkalla. Naiset halusivat uskoa romanttiseen unelmaan menestyvästä miehestä. Mies myös ymmärsi aina selittää poissaolot sillä miten hyvä mies on. Auttamassa isäänsä, sukulaisen luona juhlimassa merkkipäivää yms. Oikeasti panemassa toista naista.
Vaikuttaa keksityltä jutulta. Lähetti vahingossa kuvakaappauksen jossa näkyi Sarilta tuleva viesti, ja Katja vielä kysyä kuka on sari. Joopajoo.
Ja laukussa ystävänpäiväkortti jossa sopivasti kuvia pitkältä ajalta ja päiväys. Kuka päivää ystävänpäiväkortin?
Sitten löydetään linkedin profiilin perusteella lisää naisia. Ja linkedin profiilikin on omalla nimellä vaikka toisille naisille on it-alalla ja toisille kiinteistö..
Vierailija kirjoitti:
Mies saa mukavan vaihtelevan seksielämän. Tuossa on kyllä ollut aivan tolkuton järjesteleminen.
On kyllä ollut huippumultitaskaaja tuossa asiassa.
Rahalla saatetaan myös ostaa hyvää omaatuntoa. Tietyt miehet ajattelee että raha ja seksi on resursseja joista voi käydä vaihtokauppaa. Jos mies tarjoaa hotellit, ravintolat ynnä muut, hän oikeuttaa sillä itselleen toimintansa. Pitää sitä oikein hyvänä vaihtokauppana.
kerran viikossa tapaaminen ei ole parisuhde vaan panosuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksedsa biisi miestä SAI sitä kirjoittajalta. Helposti ehkä.
Tuulesta temmattu juttu.