Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdään vappuna?

Vierailija
29.04.2026 |

Miesystävällä piti olla menoja vappuaattona, mutta se siirtyi. Nyt kysyy multa, mitä tehdään. Olin asennoitunut jo siihen, että vaikka musta olisi kiva olla yhdessä, hän on suunnitellut luuta. Sitten vielä tämä, että suunnitelma muuttui. Sekin ok, mulla ei ole pakkomielteitä juhlien vietosta ja olen elänyt niitä paljoksi yksikseni. Mieluummin tietysti muuta, mutta usein ei ole ollut vaihtoehtoja. Muistan sen ja olen toki kiitollinen, että nyt on seuraa. 

Mutta harmittaa, että pitäis keksiä tekemistä.  Varmaan laittaa kaikkea ja valvoa jne. Olin valmis viettämään vapaapäivän kotona om7ssa hommissani, enkä kaipaa silloin kummempaa. Nytkö pitäis keksiä ohjelmaa, tarjottavaa, laittautua, lähteä kylille, mitä vielä? Tuntuu vähän hyppyyttämiseltä, kun toinen muuttaa suunnitelmia eikä ne missään vaiheessa menneet mun mukaan. Toki nyt on kaikki auki ja mahdollista ja hän kysyy, mitä tehdään. 

Eniten haluan olla miesystäväni kanssa niin kuin normaalissa parisuhteessa,   mutta olen tottunut olemaan usein ilman ja asiallisen katkera siitä, että olen usein yksin, vaikka toivoisin muuta. Hyvin viihdyn yksiksenikin, on ystäviä ja tekemistä, harrastuksia ym. Mutta enimmäkseen elän yksin ja nähdään lähinnä, kun hänelle sopii. 

Ja nyt hän kysyy, mitä tehdään. En mä tiedä! Tässä aika isossa kaupungissa ei ihmeitä tapahdu. En kaipaa mitään. Mulle kävisi ihan vain olla. Tai vaikka harrastaa intohimoista seksiä silloin, kun jaksaa. Eli nyt olisi aikaa. Mies vaikuttaa kaipaavan ohjelmaa, menoja ja ehkä muuta seuraakin. Mulla on aika raskas työ ja aikataulut, kaipaan rauhaa, lepoa ja aikaa olla. Toki jaksan bilettää vaikka koko yön kun sattuu sopivasti, vaikka ollaan yli 50 v. 

Mitä mä nyt keksin vapuksi? Ajattelin aiemmin matkaa koko viikonlopuksi, mutta se siirtyi ha miehellä on jo muuta ohjelmaa vapunpäivän illaksi ja lauantaina. Mulla vapaata huomisillasta maanantaiaamuun. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lintsille!

Vierailija
22/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitetään rantasauna,grillataan.Levätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun kotona yksin kaverittomana, parisuhteettomana ja katkeroituneena.

Mitä teet vuoden muina päivinä, kun eihän vappu eroa niistä mitenkään?

Vierailija
24/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää lintsille!

No sinne! Kaikista helvetillisistä paikoista juuri sinne!

Vierailija
25/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vappuna voi mennä vaikka syömään johonkin ravintolaan ja juomaan pari olutta. Sitten kotona saunomista ja leffan katsomista ja muutama olut. Ei kai vappuna tarvii kummempaa tehdä.

Vierailija
26/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän se muutti suunnitelmiaan lennosta. Keksiköön nyt tekemistä ja sinä kerrot, että kiinnostaako. Voit myös sanoa, että haluat olla rauhassa kotonasi kuten olit suunnitellut.

Vierailija
27/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aperol Spritz ja miehelle pari kylmää Sandelsia. Siitä se lähtee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän