Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdään vappuna?

Vierailija
29.04.2026 |

Miesystävällä piti olla menoja vappuaattona, mutta se siirtyi. Nyt kysyy multa, mitä tehdään. Olin asennoitunut jo siihen, että vaikka musta olisi kiva olla yhdessä, hän on suunnitellut luuta. Sitten vielä tämä, että suunnitelma muuttui. Sekin ok, mulla ei ole pakkomielteitä juhlien vietosta ja olen elänyt niitä paljoksi yksikseni. Mieluummin tietysti muuta, mutta usein ei ole ollut vaihtoehtoja. Muistan sen ja olen toki kiitollinen, että nyt on seuraa. 

Mutta harmittaa, että pitäis keksiä tekemistä.  Varmaan laittaa kaikkea ja valvoa jne. Olin valmis viettämään vapaapäivän kotona om7ssa hommissani, enkä kaipaa silloin kummempaa. Nytkö pitäis keksiä ohjelmaa, tarjottavaa, laittautua, lähteä kylille, mitä vielä? Tuntuu vähän hyppyyttämiseltä, kun toinen muuttaa suunnitelmia eikä ne missään vaiheessa menneet mun mukaan. Toki nyt on kaikki auki ja mahdollista ja hän kysyy, mitä tehdään. 

Eniten haluan olla miesystäväni kanssa niin kuin normaalissa parisuhteessa,   mutta olen tottunut olemaan usein ilman ja asiallisen katkera siitä, että olen usein yksin, vaikka toivoisin muuta. Hyvin viihdyn yksiksenikin, on ystäviä ja tekemistä, harrastuksia ym. Mutta enimmäkseen elän yksin ja nähdään lähinnä, kun hänelle sopii. 

Ja nyt hän kysyy, mitä tehdään. En mä tiedä! Tässä aika isossa kaupungissa ei ihmeitä tapahdu. En kaipaa mitään. Mulle kävisi ihan vain olla. Tai vaikka harrastaa intohimoista seksiä silloin, kun jaksaa. Eli nyt olisi aikaa. Mies vaikuttaa kaipaavan ohjelmaa, menoja ja ehkä muuta seuraakin. Mulla on aika raskas työ ja aikataulut, kaipaan rauhaa, lepoa ja aikaa olla. Toki jaksan bilettää vaikka koko yön kun sattuu sopivasti, vaikka ollaan yli 50 v. 

Mitä mä nyt keksin vapuksi? Ajattelin aiemmin matkaa koko viikonlopuksi, mutta se siirtyi ha miehellä on jo muuta ohjelmaa vapunpäivän illaksi ja lauantaina. Mulla vapaata huomisillasta maanantaiaamuun. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry lyöntivirheet, lukulasit jäi töihin.

Vierailija
2/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette molmpien makujen mukaista pizzaa, kyytipojaksi valkkaria, jälkkäriksi irtokarkkeja ja popcornia ja pidätte leppoisan leffaillan pitkän kaavan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtikäs mitään.

Vihaan vappua kuin kokoomus joulua.

Vierailija
4/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 15.00-23.00 . Seuraavana päivänä aamuvuoro 08.00-16.00 . Oma valinta en valita .Vappu tai juhannus,yksi päivä muiden joukossa.

Vierailija
5/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää säätä luvassa. Ostakaa erinomaiset eväät ja menkää johonkin kauniiseen paikkaan piknikille. Samalla saa rentoutua luonnossa ja olla yhdessä.

Vierailija
6/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä kysellään ennen vappua, joulua, juhannusta... ja moneen kertaan! Ei luulisi kenenkään tekemiset kiinnostavan.

Vierailija
7/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla haluttaa olla rauhassa kotona, niin ei kai se nyt mikään ongelma miehelle ole.

Miksi sun pitäisi tehdä jotain mitä et halua?

Vierailija
8/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputan sillai ulkomuistista, mielessä tietysti Riikka... läääh... mikä ihana poutahaukka... gnäää... Osaan aivan aistia hapansilliarominkin... ooohhh...

Vierailija
9/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä on että tulet tänne tuntemattomille kertoilemaan mielipidettäsi? Kerro ne sille miesystävällesi.

Vierailija
10/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näitä kysellään ennen vappua, joulua, juhannusta... ja moneen kertaan! Ei luulisi kenenkään tekemiset kiinnostavan.

Täällä on helevetin uteliasta ja ilkeää porukkaa.

Vierailija
11/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tapa on lähteä Ullanlinnanmäelle ulkoiluttamaan ylioppilaslakkia. 

Vähän serpentiiniä ja pullo skumppaa.

Vierailija
12/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtikäs mitään.

Kokoomus ei joulua vihaa. Meillä kokoomuslaisilla on vara ostaa paljon joululahjoja ja ruokia joulun aikaan.

Vierailija
13/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tietenkin. Aina töissä 24/7/365.

Tj50

Vierailija
14/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetään nakit silmille

Vierailija
15/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä aika tallukka. Koita nyt löytää se selkärankasi, jos ette kerran edes asu yhdessä.

Vierailija
16/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mönkijä safarille eväät tietysti mukaan, niin mekin tehdään.  Joskus oltu kelkkailemassa pohjoisessa.

Vierailija
17/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry lyöntivirheet, lukulasit jäi töihin.

Et osaa sokkokirjoitusta etkä 10-sormijärjestelmää.

Vierailija
18/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtikäs mitään.

Kokoomus ei joulua vihaa. Meillä kokoomuslaisilla on vara ostaa paljon joululahjoja ja ruokia joulun aikaan.

Vähän harmittaa kuitenkin, kun vähävaraiset saa Hurstilta jouluaterian. Kokoomuslainen ei osaa nauttia rikkauksistaan ellei köyhät kärsi.

Vierailija
19/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotona yksin kaverittomana, parisuhteettomana ja katkeroituneena.

Vierailija
20/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kotona,töitten jälkee vaihtuu yö paidat päälle,hyvää ruokaa,sauna ,leffa ja,muutama olut! Paras vappu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi