Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auer : Kaikki syytteet hylätty!!!

Vierailija
29.04.2026 |

Sijaisvanhemmat käskeneet lasten puhua paskaa!

Kommentit (3682)

Vierailija
2521/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea taustanauhasta tuli aikoinaan Auerilta itseltään. Auer ei ymmärtänyt miten hän voisi olla murhaaja, kun aika ei millään riittäisi sen tekemiseen. Hän toi esille se, että hänen olisi täytynyt tehdä se jotenkin etukäteen ja nauhoittaa se.

Vierailija
2522/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt syyllistä enkä halua mitään pahaa, mutta tunnustaako ihminen syyllistyvänsä johonkin tuollaiseen tekoon, jos ei ole oikeasti syyllinen, tarkoitan tässä Jukan kohtaloa. Jos ei muista kunnolla tapahtumia, mutta muistaa , että siellä olisi ollut ulkopuolinen tekijä, nähnyt sen poistuvan paikalta.

No, olen tavan kansalainen, enkä psykologi tai muutakaan, kunhan pähkäilen.

"Kun, A.A tunnusti syksyllä 2009 esitutkinnassa surmanneensa miehensä Jukka S. Lahden. 

Tässä keskeiset tiedot tunnustukseen liittyen:

Tunnustus ja peruminen: A.Atunnusti teon lokakuun alussa 2009, mutta perui tunnustuksensa myöhemmin kertoen sen syntyneen poliisin johdattelussa ja painostuksessa.

Perustelut: A.A kertoi oikeudessa, että hänellä ei ollut muistikuvia itse tekohetkestä ja että "tunnustus" oli kyhätty kasaan erilaisten yksityiskohtien pohjalta, joita poliisi oli hänelle kertonut.

Oikeuden päätös: Vaikka A.A aluksi tuomittiin murhasta, Vaasan hovioikeus hylkäsi syytteen myöhemmin, ja korkein oikeus jätti vapauttavan tuomion voimaan. 

A. A on siis tunnustanut teon, mutta myöhemmin kiistänyt sen ja tullut oikeudessa todetuksi syyttömäksi murhaan. A.A istui syyttömänä vankilassa 611 päivää ja sai tästä valtiolta korvauksia."

Näitä valetunnustuksia on ollut vaikka kuinka paljon. Ei ne mitään harvinaisia ole. Poliisithan vakuutti Auerille, että todisteiden mukaan talossa ei voinut olla ketään ulkopuolista. Että tekijän oli pakko olla Auer. Auer ei varsinaisesti edes tunnustanut vaan alkoi pohtia, että voiko se olla sitten hän jos kerran ulkopuolista ei ollut. Ei hän tekoa muista, mutta pakkohan se on hän olla jos kerran fyysiset todisteet niin sanoo. Poliisi valehteli Auerille, ulkopuolisesta oli todisteita. Ja lisäksi se Auerin mietintä siitä mitä olisi voinut tapahtua ei edes sopinut todisteisiin. Tappelu olisi alkanut keittiöstä, mutta keittiössä ei ollut mitään merkkejä kamppailusta. Jos siellä veitsen kanssa heiluttiin niin kai tasoilta, joissa oli tavaraa paljon, olisi edes joku tavara tippunut lattialle.

No onhan se totta, ettei sieltä häkenauhalta kuulu ketään ulkopuolista. Ei poliisi siis valehdellut mitään. Annelin strategiana oli vaan vedota hätävarjelun liioitteluun. Samalla hän kertoi asioista vääristellysti ja vajavaisesti siltä varalta, jos lapset eivät olisikaan paljastaneet mitään. Jälkeenpäin oli helppo perua kaikki sanottu ja vedota väsymykseen, josta kuulustelijat eivät olleet nähneet merkkiäkään. 

Älä jaksa, on ihan todistettu että poliisi valehteli. Siksi tunnusta ei hyväksytty. 
Ja väitteesi on muutenkin outo, miksi edes tunnustaa tahallisesti väärin, eikö silloin olisi vaan parempi olla tunnustamatta

Kuuntele nyt se häkenauha itse. Jukka kuoli kahteen päähän kohdistuneeseen iskuun. Amanda on puhelimessa ja kaksi kertaa rymisee, eri aikaan tosin. Jotain tapahtui. Anneli todistettavasti takkahuoneessa ryminän aikoihin. Jostain syystä ääninauhan tulkitsija on ryminän tulkinnut juoksuaskeleiksi. Se on huonekalun siirtoa mielestäni tai jotain muuta, mut ei sorkkarauta. Huonekalun jalalla saa hengen pois ja Jukan pään oikealla puolella vaatteita sisältävä lipasto, näkyy pohjapiirroksessa. Kyl Anneli sitä jaksaa nostaa sen verran, että pään saa tohjoksi. Annelin paidassakin todisteita että tapon viimeistely olisi tapahtunut näin. Mee kuuntelee nauha, tyhmäkin ymmärtää, että ulkopuolista ei ollut ja mieti samalla tätä teoriaa. Näytelmää kaikki. Tuu kertoo ku oot kuunnellu mitä mieltä

Kuule kun Jukan vammat ei mihinkään huonekalun jalkaan mätsää. Ja olisihan siinä jalassa silloin jälkiä tapahtuneesta. Ihan kuolleena syntynyt hypoteesi nyt. 

Koko huone veressä, kaikki huonekalun jalatkin varmasti. Vaikee siitä mitään sillon enää sanoa. Huonekalun jalka voi olla myös sorkkaraudan pään muotoinen. Voi tekoväline olla jokin muukin, mut ulkopuolista ei ole, eikä tekoväline voi olla sorkkarauta häkenauhalta kuuluvan ryminän vuoksi. Amanda ollessa puhelimessa kaikki tapahtui. Tulkitse ne juoksuaskeleet miten lystäät. Itse en usko ammattilaisiin ryminän tulkinnasta, tämä juttu kokonaisuudessaan kertoo jo sen, ettei Luotto ei enää täydellinen ole, oli sit akateeminen tai mikä lystää. Äly on se mikä ratkaisee, ei koulutus, valitettavasti

No ei. Ei huonekalun jalka voi olla sorkkaraudan mallinen. Ja se huone on nimenomaan tutkittu sitä silmälläpitäen, että löytyykö sieltä kyseisen jäljen aiheuttanutta astaloa. Tämä hypoteesisi on täysin mahdoton, uskoisit jo. 

Joku muukin väline voi olla kyseessä niin kuin olen sanonut. Tai huonekalu siirretty pois takkahuoneesta. Kaikki on mahdollista. Huonosti tutkittu juttu. Varsinkin huonosti tutkittu muut talon tilat, kuin takkahuone käyty vain läpi perusteellisesti. Tämän on myönnettykin. Ja Sori vaan olen nähnyt sorkkaraudan pään muotoisia huonekalun jalkoja, et se siitä. Jukan kuolema tapahtui puhelun aikana amandan ollessa puhelimessa, siitä olen aika varma. Kuuntele häkenauha YouTubesta, kohta jolloin Amanda on puhelimessa, sen jälkeen voit päätellä mitä ehkä on tapahtunut. Häkenauhalta kuuluu kovaa ryminää. Häkenauhan tulkitsija on tulkinnut ryminän annelin juoksuaskeleiksi minä taas huonekalun siirroksi. Toistan vielä kuuntele kohta missä Amanda on puhelimessa ja Anneli menee takkahuoneeseen, Anneli huutaa siellä jotain näytelmäänsä ja sit rymisee ja ryminän lopuksi Anneli huutaa ..uole.. ja sit Anneli tulee keittiöön ja lähtee viel toistaa lyönnin, ehkä sillä Jukan pään vieressä olevalla lipaston jalalla. Kaksi iskua Anneli käy lyömässä kahdella eri kertaa ja Jukka kuolee nimenomaan kahteen iskuun pään alueelle. Oli väline mikä tahansa sitten. Mutta amandan ollessa puhelimessa se tapahtui jokatapauksessa. Ja ryminä on se kohta kun jukkaa lyödään jollain. Youtubeen, Anneli Auer hätäkeskuspuhelu, sieltä löytyy

Nosto.

Täällä vielä nostellaan näitä omia harhaisia kirjoituksia. Jättäkää jo perhe rauhaan. S**tanan p*skahousut, kun ette tajua, että varsinkin lapset ovat saaneet kärsiä aivan liikaaja liian pitkään. Lopettakaa!!!!!

Lapset on kärsineet, se on selvä. Vastuun pitää kuitenkin kantaa, kärsimys ei poista velvollisuutta vastuunkantoon. Ja kyllä meijän kansalaistenkin olis oikeus tietää totuus, jos poliisit jäljille pääsee, että tämä vöyhtääminen loppuu Auerin ympärillä. Ainahan on riski että totuutta ei tulla meille kertomaan, koska tämä on käsitelty niin monta kertaa jo eri oikeusasteissa, eikä ainakaan yhtä tiettyä ihmistä voida noin vain enää vankilaankaan laittaa. Minusta tätä ei voi villasella painaa, vain sen vuoksi koska poliisit häpeää, kun eivät osanneet. yhteiskunnan rahalla paapominen pitää saada loppumaan ja tekijä itse maksamaan kulut.

jeps, vastuu on kannettava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaanko me olla tyhmiä, naurettavia ja ääliöitä, joita joku Aueri voi vetää yksin noin vain höplästä. Sellaiseen minä en ainakaan suostu noin vain. 

Minä en ainakaan halua olla tyhmä

Vierailija
2524/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Anneli jos siirtäisi tuolta siivottomasta kämpästään jotain huonekalua, niin siitä jäisi kamala pöly ja paskavana.

Vierailija
2525/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää jo ettei tämä ketju liity Ulvilan murhaan. Siitä on monia muitakin ketjuja.

Haluavat ilmeisesti tukahduttaa keskustelun siitä, ettei mikään näyttö tukenut Auerin syyllisyyttä seriin, ja mikä on johtanut sellaiseen, että niin huonolla näytöllä on ikinä tuomittu. 

Minä taustanauhateoreetikkona en pyri seri-tuomiosta keskustelun tukahduttamiseen. Pyydän anteeksi, jos jollekulle jää sellainen vaikutelma. Odottelen tässä uutista siitä, valittaako syyttäjä hoviin. Olen tuonut taustanauha-asiat esille tässä ketjussa vain siitä syystä, että tässä seri-jutun tuomiossa vedottiin myös murhajutussa esitettyihin lasten kertomuksiin ja sanottiin niiden epäuskottavuuden tukevan myös näkemystä seri kertomusten epäuskottavuudesta. Olen sillä kannalla, etteivät lasten murhakertomukset olleet epärealistisia, eivätkä myöskään myöhemmin kerrotut hyväksikäyttökertomukset sitä ole. Krp ei ole sulkenut Annelia pois epäiltyjen joukosta. Mikäli Anneli todettaisiin syylliseksi murhaan, nähtäisiin että lapsiin kohdistetut uhkailut ja pahoinpitelyt ovat mahdollisia. 

Mitä se, että KRP ei ole sulkenut Aueria pois, hyödyttää sen vuoden 2015 oikeuden päätöksen jälkeen, joka käytännössä sulki Auerin pois? Eihän poliisi Suomessa oikeutta jakele.

Vierailija
2526/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anneli Auer on tullut oikeuden käyntineen ja korvauksineen valtiolle (veromaksajille) todella kalliiksi. Miljoonia...

Rahan tuloa ei voi estää. Reilusti yli 600 tuhatta kokonaisuudessaan. Täydellisiä rikoksia, ei selviä ikinä.

On kyllä täydellisiä rikoksia. Lapsissa ei jäljen jälkeä, osa uhreista ei ole edes tiennyt tapahtuneen. Lapset on läheisiä viiltelevän siskon ja raiskailevan äitin kanssa. Luottavat heti äitin uuteen poikaystävä "Seppoon". Puhuvat isovanhemmille raiskailusta ja viiltelystä, jota isovanhemmat ei edes tiedä. Tarvitsevat muistilaput oikeuspsykan kuulemisiin, tietysti- muutenhan viiltelyt ja hyväksikäytöt ym voisivat unohtua. Toki oikeuspsyka ei niitä muistilappuja nää, ja ne lapset muistaakin kaiken. Isosiskon lastenkodista ihan huvikseen mietitään lasun tekemistä pikkusisarista ja sos.tt sanoo sijoituksen olleen virkavirhe. Mutta yhtäkkiä 2019 pikkusisko unohtaakin mitä isosisko Amanda teki aikanaan, ja seuraa tätä ig;ssä. Juttelevat mukavia vaikka 10v sitten sisko ja äiti pahoinpitelivät.

Eikös olekin ihan uskottavaa? Unohtamatta tietysti sitä kuinka (Jens Ihlen pojan todistuksen mukaan) hidas Anneli tappoi Jukan siivoten jälkensä 4minuutissa.

Vierailija
2527/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Anneli jos siirtäisi tuolta siivottomasta kämpästään jotain huonekalua, niin siitä jäisi kamala pöly ja paskavana.

takertunut huonekaluun, vaikka kukaan ei ole sitä väittänyt varmaksi surma-aseeksi. Jokatapauksessa surma-ase ollut iso, häkenauha todistaa sen. Todellisen surma aseen tietää vain Anneli. Ne muut voidaan vain arvailla, mä en jaksa jankata tätä samaa asiaa, mut sitkeä oon

Vierailija
2528/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt syyllistä enkä halua mitään pahaa, mutta tunnustaako ihminen syyllistyvänsä johonkin tuollaiseen tekoon, jos ei ole oikeasti syyllinen, tarkoitan tässä Jukan kohtaloa. Jos ei muista kunnolla tapahtumia, mutta muistaa , että siellä olisi ollut ulkopuolinen tekijä, nähnyt sen poistuvan paikalta.

No, olen tavan kansalainen, enkä psykologi tai muutakaan, kunhan pähkäilen.

"Kun, A.A tunnusti syksyllä 2009 esitutkinnassa surmanneensa miehensä Jukka S. Lahden. 

Tässä keskeiset tiedot tunnustukseen liittyen:

Tunnustus ja peruminen: A.Atunnusti teon lokakuun alussa 2009, mutta perui tunnustuksensa myöhemmin kertoen sen syntyneen poliisin johdattelussa ja painostuksessa.

Perustelut: A.A kertoi oikeudessa, että hänellä ei ollut muistikuvia itse tekohetkestä ja että "tunnustus" oli kyhätty kasaan erilaisten yksityiskohtien pohjalta, joita poliisi oli hänelle kertonut.

Oikeuden päätös: Vaikka A.A aluksi tuomittiin murhasta, Vaasan hovioikeus hylkäsi syytteen myöhemmin, ja korkein oikeus jätti vapauttavan tuomion voimaan. 

A. A on siis tunnustanut teon, mutta myöhemmin kiistänyt sen ja tullut oikeudessa todetuksi syyttömäksi murhaan. A.A istui syyttömänä vankilassa 611 päivää ja sai tästä valtiolta korvauksia."

Näitä valetunnustuksia on ollut vaikka kuinka paljon. Ei ne mitään harvinaisia ole. Poliisithan vakuutti Auerille, että todisteiden mukaan talossa ei voinut olla ketään ulkopuolista. Että tekijän oli pakko olla Auer. Auer ei varsinaisesti edes tunnustanut vaan alkoi pohtia, että voiko se olla sitten hän jos kerran ulkopuolista ei ollut. Ei hän tekoa muista, mutta pakkohan se on hän olla jos kerran fyysiset todisteet niin sanoo. Poliisi valehteli Auerille, ulkopuolisesta oli todisteita. Ja lisäksi se Auerin mietintä siitä mitä olisi voinut tapahtua ei edes sopinut todisteisiin. Tappelu olisi alkanut keittiöstä, mutta keittiössä ei ollut mitään merkkejä kamppailusta. Jos siellä veitsen kanssa heiluttiin niin kai tasoilta, joissa oli tavaraa paljon, olisi edes joku tavara tippunut lattialle.

No onhan se totta, ettei sieltä häkenauhalta kuulu ketään ulkopuolista. Ei poliisi siis valehdellut mitään. Annelin strategiana oli vaan vedota hätävarjelun liioitteluun. Samalla hän kertoi asioista vääristellysti ja vajavaisesti siltä varalta, jos lapset eivät olisikaan paljastaneet mitään. Jälkeenpäin oli helppo perua kaikki sanottu ja vedota väsymykseen, josta kuulustelijat eivät olleet nähneet merkkiäkään. 

Älä jaksa, on ihan todistettu että poliisi valehteli. Siksi tunnusta ei hyväksytty. 
Ja väitteesi on muutenkin outo, miksi edes tunnustaa tahallisesti väärin, eikö silloin olisi vaan parempi olla tunnustamatta

Kuuntele nyt se häkenauha itse. Jukka kuoli kahteen päähän kohdistuneeseen iskuun. Amanda on puhelimessa ja kaksi kertaa rymisee, eri aikaan tosin. Jotain tapahtui. Anneli todistettavasti takkahuoneessa ryminän aikoihin. Jostain syystä ääninauhan tulkitsija on ryminän tulkinnut juoksuaskeleiksi. Se on huonekalun siirtoa mielestäni tai jotain muuta, mut ei sorkkarauta. Huonekalun jalalla saa hengen pois ja Jukan pään oikealla puolella vaatteita sisältävä lipasto, näkyy pohjapiirroksessa. Kyl Anneli sitä jaksaa nostaa sen verran, että pään saa tohjoksi. Annelin paidassakin todisteita että tapon viimeistely olisi tapahtunut näin. Mee kuuntelee nauha, tyhmäkin ymmärtää, että ulkopuolista ei ollut ja mieti samalla tätä teoriaa. Näytelmää kaikki. Tuu kertoo ku oot kuunnellu mitä mieltä

Kuule kun Jukan vammat ei mihinkään huonekalun jalkaan mätsää. Ja olisihan siinä jalassa silloin jälkiä tapahtuneesta. Ihan kuolleena syntynyt hypoteesi nyt. 

Koko huone veressä, kaikki huonekalun jalatkin varmasti. Vaikee siitä mitään sillon enää sanoa. Huonekalun jalka voi olla myös sorkkaraudan pään muotoinen. Voi tekoväline olla jokin muukin, mut ulkopuolista ei ole, eikä tekoväline voi olla sorkkarauta häkenauhalta kuuluvan ryminän vuoksi. Amanda ollessa puhelimessa kaikki tapahtui. Tulkitse ne juoksuaskeleet miten lystäät. Itse en usko ammattilaisiin ryminän tulkinnasta, tämä juttu kokonaisuudessaan kertoo jo sen, ettei Luotto ei enää täydellinen ole, oli sit akateeminen tai mikä lystää. Äly on se mikä ratkaisee, ei koulutus, valitettavasti

No ei. Ei huonekalun jalka voi olla sorkkaraudan mallinen. Ja se huone on nimenomaan tutkittu sitä silmälläpitäen, että löytyykö sieltä kyseisen jäljen aiheuttanutta astaloa. Tämä hypoteesisi on täysin mahdoton, uskoisit jo. 

Joku muukin väline voi olla kyseessä niin kuin olen sanonut. Tai huonekalu siirretty pois takkahuoneesta. Kaikki on mahdollista. Huonosti tutkittu juttu. Varsinkin huonosti tutkittu muut talon tilat, kuin takkahuone käyty vain läpi perusteellisesti. Tämän on myönnettykin. Ja Sori vaan olen nähnyt sorkkaraudan pään muotoisia huonekalun jalkoja, et se siitä. Jukan kuolema tapahtui puhelun aikana amandan ollessa puhelimessa, siitä olen aika varma. Kuuntele häkenauha YouTubesta, kohta jolloin Amanda on puhelimessa, sen jälkeen voit päätellä mitä ehkä on tapahtunut. Häkenauhalta kuuluu kovaa ryminää. Häkenauhan tulkitsija on tulkinnut ryminän annelin juoksuaskeleiksi minä taas huonekalun siirroksi. Toistan vielä kuuntele kohta missä Amanda on puhelimessa ja Anneli menee takkahuoneeseen, Anneli huutaa siellä jotain näytelmäänsä ja sit rymisee ja ryminän lopuksi Anneli huutaa ..uole.. ja sit Anneli tulee keittiöön ja lähtee viel toistaa lyönnin, ehkä sillä Jukan pään vieressä olevalla lipaston jalalla. Kaksi iskua Anneli käy lyömässä kahdella eri kertaa ja Jukka kuolee nimenomaan kahteen iskuun pään alueelle. Oli väline mikä tahansa sitten. Mutta amandan ollessa puhelimessa se tapahtui jokatapauksessa. Ja ryminä on se kohta kun jukkaa lyödään jollain. Youtubeen, Anneli Auer hätäkeskuspuhelu, sieltä löytyy

Nosto.

Täällä vielä nostellaan näitä omia harhaisia kirjoituksia. Jättäkää jo perhe rauhaan. S**tanan p*skahousut, kun ette tajua, että varsinkin lapset ovat saaneet kärsiä aivan liikaaja liian pitkään. Lopettakaa!!!!!

Lapset on kärsineet, se on selvä. Vastuun pitää kuitenkin kantaa, kärsimys ei poista velvollisuutta vastuunkantoon. Ja kyllä meijän kansalaistenkin olis oikeus tietää totuus, jos poliisit jäljille pääsee, että tämä vöyhtääminen loppuu Auerin ympärillä. Ainahan on riski että totuutta ei tulla meille kertomaan, koska tämä on käsitelty niin monta kertaa jo eri oikeusasteissa, eikä ainakaan yhtä tiettyä ihmistä voida noin vain enää vankilaankaan laittaa. Minusta tätä ei voi villasella painaa, vain sen vuoksi koska poliisit häpeää, kun eivät osanneet. yhteiskunnan rahalla paapominen pitää saada loppumaan ja tekijä itse maksamaan kulut.

jeps, vastuu on kannettava

Viranomaiset tuskin koskaan tulevat kantamaan vastuuta toiminnastaan. 

Vierailija
2529/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idea taustanauhasta tuli aikoinaan Auerilta itseltään. Auer ei ymmärtänyt miten hän voisi olla murhaaja, kun aika ei millään riittäisi sen tekemiseen. Hän toi esille se, että hänen olisi täytynyt tehdä se jotenkin etukäteen ja nauhoittaa se.

Tämä on totta, Anneli ei voinut olla vihjaamatta, kuinka hän oli tehnyt sen. Hän luotti siihen, ettei asiaa voitaisi todistaa. Samalla hän halusi kaiketi näyttää maailmalle, kuinka taitava hän on. "Täydellinen murha". 

Tästä tulee mieleen O. J. Simpsonin kirja If I Did It. Ei saa millään pidettyä omaa suutaan täysin kiinni. 

Vierailija
2530/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

takertunut huonekaluun, vaikka kukaan ei ole sitä väittänyt varmaksi surma-aseeksi. Jokatapauksessa surma-ase ollut iso, häkenauha todistaa sen. Todellisen surma aseen tietää vain Anneli. Ne muut voidaan vain arvailla, mä en jaksa jankata tätä samaa asiaa, mut sitkeä oon

Väität, että surma-ase on jokin painava esine, jonka siirtämisestä kuuluu ryminää, eli siis sellainen, jota ei vaan nosteta ilmaan vaan raahataan osin lattiaa pitkin, eikös? Ja samaan aikaan väität, että sen esineen olisi voinut jälkiä jättämättä siirtää verisenä pois surmapaikalta? 

Vierailija
2531/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität, että surma-ase on jokin painava esine, jonka siirtämisestä kuuluu ryminää, eli siis sellainen, jota ei vaan nosteta ilmaan vaan raahataan osin lattiaa pitkin, eikös? Ja samaan aikaan väität, että sen esineen olisi voinut jälkiä jättämättä siirtää verisenä pois surmapaikalta? 

Ei ole todellellista, miten joku kiusaa toista, leikkii vain ettei ymmärrä. 

Vierailija
2532/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksellisen sairasta, psyykkisesti epävakaata ja häiriintynyttä sakkia, joka pyörittää täällä hatkuvaa mu*ha- ja seririnkiä esittäen suoria valheellisia syytöksiä ja valheellisia väitteitä.

Siinä käykin niin, että tämä roskajoukko on itse poliisikuulusteluissa syytettynä solvaamisesta ja valheellisen tiedon levityämisestä suurelle yleisölle.

JÄTTÄKÄÄ AUER JA HÄNEN LAPSENSA RAUHAAN!

Olen tästä ketjusta kopioinut 7 viestiä rikospolisille  ja asianosaisille.  Jotain rajaa ja todeksi näyttöä.  Perästä kuuluu. !!!!!

Eri.  Samoin olen kopioinut kaikki perättömät ja todidistamattomat väitteet  ja halventamiset...myös lapsiin kohdistuvat. .👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Keräättekö te täällä Annelille matskua, jolla hän voi todentaa tarpeensa suuremmille koppikorvauksille? Haluatteko, että kirjoitan enemmän myös Jensistä? Hänethän aina unohdetaan taustalle, minkä vuoksi hänen koppikorvauksensa summa tulee jäämään alhaiselle tasolle. 

Taidat olla nainen. Jens Kukka sai 10 vuoden tuomion ja joutui ns. "lisko-osastolle" koska misten vankiloissa tuollaiset sexrikolliset ovat alhainta kastia ainakin Suomessa.  Joutui vaihtamaan nimensä, mentti koko omaisuuden, elämänsä... jopa Itse Cannonball-moottoripyörä rikollisjengin upseeri asekessu Immu sanoi että ottaisi hetkeäkään miettimättä mieluumin elinkautisen tuomion kuin seksirikostuomion.

Mutta minkä ihmeen vuoksi Jensillä oli tarve ottaa yhteyttä Annelin veljeen vuonna 2010? Jens oli seurustellut Annelin kanssa vuonna 2007 eikä tuntenut Aria. Oliko jokin syy saada selville, mitä lapsille kuuluu, ovatko oireilleet tms? Mitä tuomarit sanovat tästä? 

Vierailija
2533/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit sais käydä koko ketjun läpi. Täällä on niin hyviä vaihtoehtokulkuja tapahtumille. Jostain olen muistaakseni lukenutkin että poliisit lukee näitä, että saatais vihjeitä rikoksiin. Murhainfoakin ainakin varmadti lukee. Eli mene huonekalunjalka teorian keksijä ihmeessä murhainfoon. Tai lähesty KRP tä

Vierailija
2534/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit sais käydä koko ketjun läpi. Täällä on niin hyviä vaihtoehtokulkuja tapahtumille. Jostain olen muistaakseni lukenutkin että poliisit lukee näitä, että saatais vihjeitä rikoksiin. Murhainfoakin ainakin varmadti lukee. Eli mene huonekalunjalka teorian keksijä ihmeessä murhainfoon. Tai lähesty KRP tä

Kyllä joku sanonut että KRP lle lähtee teoriat. 

Vierailija
2535/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Asiallinen kysymys, mitä kiusaamista se on? Mitä jos vaan vastaisit? 

Vierailija
2536/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spekulointia varten nämä palstat onkin. Takkahuoneessa on takka ja takassa kaikenlaisia koukkuja ja metallivempaimia.

Vierailija
2537/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Asiallinen kysymys, mitä kiusaamista se on? Mitä jos vaan vastaisit? 

En voi mitään että joku on täysi toope

Vierailija
2538/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KRP siis tietää totuuden, mutta ei tee mitään?

Vierailija
2539/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KRP siis tietää totuuden, mutta ei tee mitään?

No ei vielä. Teoria vasta lähtemässä sinne

Vierailija
2540/3682 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittoi valot päälle? Poliisin tullessa taloon valot oli päällä, vaikka Häkepuhelussa Auer sanoo "tääl on pimeetä".