Miksi kaikki muuttuu äidiksi tultua, mutta isän elämä jatkuu normaalisti?
IS oli juttu kuinka Beata Leppilampi koki kateellisuutta Mikkoa kohtaan, koska Mikon elämä jatkui normaalisti ja hänellä muuttui kaikki.
Itsellä myös vastaava kokemus ja siitä syystä vain yksi lapsi. Yhteisesti päätetty lapsi kun syntyi, mies ulkoisti täysin lapsen hoidon minulle ja jaksoi valittaa, että kaikki muuttui, vaikka ei itse osallistunut lapsen hoitoon lainkaan, siis ihan oikeasti. Vasta ero sai kiinnostumaan lapsesta sen verran, että yhden viikonlopun kuukaudessa lapsi viettää isänsä luona aikaa.
Ja ei, mies ei edes elättänyt kumpaakaan meitä, minun ostettavaksi jäi kaikki ja edelleen maksoin pienestä äitiyspäivärahasta myös puolet asunnon kuluista.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Eikö jo järki sano että kaikki muuttuu siinä vaiheessa kun sun sisällä elää uus ihminen, ja äiti on luonnollisesti se jonka kuuluukin tästä ihmisestä olla vastuussa, hän synnyttää ja imettää, ei mies tuollaista koe.
No ei sano. Helvetinmoinen taakka sysätä koko lapsen hoito äidille. Rakastava puoliso ei jätä toista uupumaan kuormansa alle, vaan jakaa vastuun.
Vierailija kirjoitti:
Taas ahneen vieraannuttajan miesvihainen hallusinointiketju, johon muut mielisairaat emakot tulee räyhäämään.
Pistikö muija sut pihalle kun et osallistunut lastenhoitoon tarpeeksi 😄
Mitäs läksit,ihan omaa tyhmyyttäsi.
-vela