Kuinka usein miehenne käy kakalla?
Ihan sen takia vaan kyselen, koska mun mies saattaa käydä kahdeksankin kertaa päivässä. Yleensä n. 4 kertaa päivässä ja sitä tavaraa tulee aika paljon kerralla. Onko muilla samanlaisia läpipaskojia? Ainakin kuidun syönti on varmasti kohallaan... :)
Kommentit (4)
Vierailija:
Ihan sen takia vaan kyselen, koska mun mies saattaa käydä kahdeksankin kertaa päivässä. Yleensä n. 4 kertaa päivässä ja sitä tavaraa tulee aika paljon kerralla. Onko muilla samanlaisia läpipaskojia? Ainakin kuidun syönti on varmasti kohallaan... :)
Ja itse yleensä haluan aina samaan aikaan vessaan pesemään hampaitani. voi mikä tuoksu ja tunnelma:)
en tosiaan tiedä, kuinka usein hän käy vessassa ja mitä siellä milloinkin tekee. Lapseni kohdalla vähän vahdin näitä pottajuttuja, koska hänellä opn taipumusta ummetukseen ja on vielä pieni, mutta kai aikuinen (?) miehesi osaa itse arvioida, onko vatsansa toiminta normaalin rajoissa.
Ja mä aina ihmettelen, että taasko meet kakalle :)