Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin se vaan on, sille ei voi mitään.

Vierailija
17.05.2007 |

Venäjältä ei tule mitään hyvää, ei yhtään mitään.

Täysin rosvomeininkiä jopa viranomaisilta. Ja yksittäiset rysyt ihan samaa rosvosakkia joka ikinen.



Viime yönä Turun torilla kolme kolmekymppistä ryssä-äijää hyökännyt parikymppisen miehen ja naisen kimppuun ja pahoinpidelleet nämä.

Yök, niitä on aivan liikaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ryssiä hyysätään?

Mm. tontteja ja metsiä myydään pilkkahintaan kauneimmilta mökkipaikoilta... eikö uskalleta vastustaa?

Vierailija
2/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ostettu maa on paljon varmempi omistus kuin sotimalla saatu. Että myykää vaan niitä plänttejänne idän huijareille. Kohta joka kolkassa suhisee ryssän ässät. Ja siitä alkaa Suomen slummiutuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käymässä niin, että suomalaiset eivät tajua ryssän ottavan rahalla sen, mitä eivät aseilla saaneet.

Kun oma mökki on Saimaalla, melkein jo hirvittää milloin joku Vladimir muuttaa Olgansa kanssa naapuriin :(

Vaikka toisaalta en usko nykyisten naapurien tonttejaan myyvän, monet sukupolvet kuitenkin asuneet samalla seudulla ja paikalla.

2

Vierailija
4/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt on käymässä niin, että suomalaiset eivät tajua ryssän ottavan rahalla sen, mitä eivät aseilla saaneet.

Kun oma mökki on Saimaalla, melkein jo hirvittää milloin joku Vladimir muuttaa Olgansa kanssa naapuriin :(

Vaikka toisaalta en usko nykyisten naapurien tonttejaan myyvän, monet sukupolvet kuitenkin asuneet samalla seudulla ja paikalla.

2

sitä suvun yhteistä mökkiä. Rysyt ovat ostaneet jo Turun saaristostakin isoja maa-alueita ja aikovat tehdä lomakylän; arvaapa vaan keitä siellä asuu. Sääliksi käy niiden saarien vakituisia asukkaita.

Vierailija
5/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkimme naapurit asuvat ihan vakituisesti kotipaikallaan. Ovat vain jo sen verran iäkkäitä poikamiehiä, että kuka lie heidän jälkeensä sinne muuttaa...

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän