Lue keskustelun säännöt.
minkälaisiin kokeisiin pitää mennä jos haluaa tietää onko tytöllä astma
04.05.2007 |
oli pari viikkoa sitten sellainen kunnon yskä että kukaan ei saanut nukuttua, sain lääkäristä lääkettä jossa oli myös histamiinia. Nyt meni pari viikkoa hyvin, vesirokkokin oli ja nyt taas yskä alkoi. Yskii niin kovasti että " oksentaa" melkein.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla