Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä julkkishomomiestä ihailet/ arvostat?
Luetko homokirjoja, minkä luit viimeksi ja mikä on paras lukemasi kirja?
En ketään.
Luin viimeksi raamatun. Ihanaa kun päähenkilö hengaa 12 kaltaisensa kanssa.
Ap
Ei taida olla oikea ap.
Taitaa olla
Vierailija kirjoitti:
Vielä tuli mieleen yksi kysymys: Mistä ajattelet homofobian saavan alkunsa?
Esim. itselleni sen aiheutti aikanaan uskonnollinen tausta. Vasta aikuisena kyseenalaistin uskonnolliset opetukset, tajutessani ihmisen seksuaalisuuden olevan sisäsyntyinen ominaisuus. Enhän minäkään ole valinnut olla hetero, vaan synnyin sellaiseksi. Silloin myös suutuin siitä, että minulle oli opetettu ihmisiä eriarvoistava ajattelumalli. Koin, että se ei ole oikein. Minut oli kuitenkin opetettu sellaiseen ajatteluun ennenkuin edes ymmärsin mitä seksuaalisuus tai seksuaalinen suuntautuminen tarkoittavat. Onneksi kykenin aikuisena muodostamaan mielipiteeni asiasta uudelleen.
Olen miettinyt samaa. Uskonto on mielestäni suurin syy homofobiaan. Ei ainoa syy, mutta merkittävin. Esim. antiikin Kreikassa homosuhteet olivat ihan normaali juttu, mutta kristinuskon yleistyttyä suhtautuminen homouteen muuttui paljon. Seksuaalisuus, joka ei palvellut lisääntymistä, leimattiin synniksi.
”Minut oli kuitenkin opetettu sellaiseen ajatteluun ennenkuin edes ymmärsin mitä seksuaalisuus tai seksuaalinen suuntautuminen tarkoittavat.” Tuo on hyvin kirjoitettu, ja täysin totta. Hienoa, että suhtautumisesi on parantunut ja kiitos kysymyksestä.
Ap
Oletko kumminkin salaa hetero? Unelmoit naisesta mutta panet miehiä koska se on mitä odotetaan sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te hometta korostatte jatkuvasti selsuaalisuuttanne,???
Esim Niko Saarinen, niin hyvä juontaja ja kiva ääni. Mutta voi h...tti kun aina tuo korostaen esille sen että on homo. Aamulla välillä kun kuuntelen radio NRJ: tä niin alkaa ärsyttää homostelu. Ei naisjuontajat ja hetero miesjuontajat koko ajan korosta seksuaalisuuttaan.
Ai ei vai? Heteromiehet ovat jatkuvasti suureen aääneen panemassa kaikkea kanasta tikapuuhun ja päälle öhöhöhööö.
Sori, ap. Taas
Kuulostat aika vihaavalta henkilöltä? Etkö ole vielä hyväksynyt suuntautumistasi?
Mitä minä vihaan? En ainakaan homoja. Itse esitit väitteen, että homot tuovat seksuaalisuuttaan jatkuvasti esiin. Kukaan ei tuo seksuaalisuuttaan esiin yhtä paljon kuin heteromies. Kyllästymiseen asti navanalapuolisine kommentteineen joka käänteessä.
Heteronainen
Enkä tuonut koska olen aivan eri kommentoija. Ja miksi oletat että olen hetero tai edes mies.
Minä panen kaikkea mikä liikkuu ja päälle öhöööhö.
Bi nainen
Tuo on kieltämättä hankalaa, kun palstalla ei koskaan oikein tiedä kenelle vastaa. Aina ei edes varmuudella Ap:n kommentteja.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ketään.
Ap
Ei taida olla oikea ap.
Taitaa olla
En ollut minä. Vastaan kohta tuohon kirjakysymykseen :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ketään.
Ap
Ei taida olla oikea ap.
Taitaa olla
En ollut minä. Vastaan kohta tuohon kirjakysymykseen :D
Ap
Älä esitä Ap:ta kub et selvästi ole se. Eri
Alkuperäinen AP on tainnut lähteä täältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. itselleni sen aiheutti aikanaan uskonnollinen tausta. Vasta aikuisena kyseenalaistin uskonnolliset opetukset, tajutessani ihmisen seksuaalisuuden olevan sisäsyntyinen ominaisuus. Enhän minäkään ole valinnut olla hetero, vaan synnyin sellaiseksi. Silloin myös suutuin siitä, että minulle oli opetettu ihmisiä eriarvoistava ajattelumalli. Koin, että se ei ole oikein. Minut oli kuitenkin opetettu sellaiseen ajatteluun ennenkuin edes ymmärsin mitä seksuaalisuus tai seksuaalinen suuntautuminen tarkoittavat. Onneksi kykenin aikuisena muodostamaan mielipiteeni asiasta uudelleen.
Olen miettinyt samaa. Uskonto on mielestäni suurin syy homofobiaan. Ei ainoa syy, mutta merkittävin. Esim. antiikin Kreikassa homosuhteet olivat ihan normaali juttu, mutta kristinuskon yleistyttyä suhtautuminen homouteen muuttui paljon. Seksuaalisuus, joka ei palvellut lisääntymistä, leimattiin synniksi.
”Minut oli kuitenkin opetettu sellaiseen ajatteluun ennenkuin edes ymmärsin mitä seksuaalisuus tai seksuaalinen suuntautuminen tarkoittavat.” Tuo on hyvin kirjoitettu, ja täysin totta. Hienoa, että suhtautumisesi on parantunut ja kiitos kysymyksestä.
Ap
Kiitos vastauksestasi. Minua alkoi hymyilyttää. Tajusin, että eheyttäminen ON mahdollista. Mutta kun puhutaan eheyttämisestä, sen tulisi kohdistua homofoobikoihin, ei homoihin.
Sama :)
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ihailen Pekka Haavistoa, Antti Holmaa, Mikko Silvennoista ja Janne Puhakkaa (RIP😢) muutaman mainitakseni. Ulkomailta esimerkiksi Elton John ja Jim Parsons.
Viimeksi luin Valvomo 4/pp-kirjan, pidin siitä paljon. Olen lukenut myös esimerkiksi Rasmus Arikan Homoromaanin, Erkka Mikkosen Homona Putinin Venäjällä-kirjan, Adam Silveran Kuolinhetki-sarjan kirjat ja Pajtim Statovcin Kissani Jugoslavia-kirjan. En osaa valita suosikkia, mutta suosittelen näitä kaikkia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiitos vastauksestasi. Minua alkoi hymyilyttää. Tajusin, että eheyttäminen ON mahdollista. Mutta kun puhutaan eheyttämisestä, sen tulisi kohdistua homofoobikoihin, ei homoihin.
Pitäisikö meidän sittenkin järjestää eheytysleirejä homofoobikoille? ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Termeistä: mitkä ovat korrekteja sanoja käyttää homoseksuaaleista?
Mielestäni täysin korrekteja sanoja ovat homo, homoseksuaali ja gay. Muita en keksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te hometta korostatte jatkuvasti selsuaalisuuttanne,???
Esim Niko Saarinen, niin hyvä juontaja ja kiva ääni. Mutta voi h...tti kun aina tuo korostaen esille sen että on homo. Aamulla välillä kun kuuntelen radio NRJ: tä niin alkaa ärsyttää homostelu. Ei naisjuontajat ja hetero miesjuontajat koko ajan korosta seksuaalisuuttaan.
Ai ei vai? Heteromiehet ovat jatkuvasti suureen aääneen panemassa kaikkea kanasta tikapuuhun ja päälle öhöhöhööö.
Sori, ap. Taas
Eivät ole. Jotkut tietenkin, oli sukupuolinen suuntaus mitä tahansa. Mutta tarkoitin tällä kysymyksellä enimmäkseen julkisuudessa esiintyviä homoseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kumminkin salaa hetero? Unelmoit naisesta mutta panet miehiä koska se on mitä odotetaan sinulta.
Olen 100% homo :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä olen vieläkin :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olen vieläkin :)
Ap
Etkä ole
Millainen koulutus sinulla on ja mitä teet työksesi? Asutko maalla vai kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitäisikö meidän sittenkin järjestää eheytysleirejä homofoobikoille? ;)
Ap
Kyllä se voisi olla asiaa. Niille, jotka ovat valmiita kyseenalaistamaan ajatteluaan. Pakottaa ei voi ketään toki.
Sama
Miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut tuntemattoman homon elämästä????
Milloin harrastit ekan kerran seksiä? Oliko huonoa?
Omat homokaverit aloittaneet verrattain myöhään verrattuna heterokavereihin. Moni luokkaveri sai pesää jo peruskoulussa, ja silloin em. homot olivat vielä kaapissa.
Enkä tuonut koska olen aivan eri kommentoija. Ja miksi oletat että olen hetero tai edes mies.
Minä panen kaikkea mikä liikkuu ja päälle öhöööhö.
Bi nainen