Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen homo! Kysy mitä vaan.

Vierailija
28.04.2026 |

Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo. 

Kommentit (371)

Vierailija
241/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apuaaaaaaaaaaaaaaaa

Kiitos tosi asiallisesta ketjusta Ap! Sitä on ollut mielenkiintoinen ja kiva seurata. Lisää tietoakin on tullut. Esitin jo useamman kysymyksen, ja myös Martti-kissa tuli tutuksi, joten halusin vain kiittää tässä. Vaikutat varsin mukavalta ja ihmisläheiseltä yksilöltä. :) 

Toivon sulle tosi kivaa kevättä, sekä rentoa ja aurinkoista kesää! 🌞 

Vierailija
242/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on hyvä asenne ja vastaat asiallisesti mitä kummallisimpiin kysymyksiin, arvostan! 

Seksuaalisuuteen liittyvä kysymys: jos joku on pääasiallisesti bottom, ritttääkö hänelle seksissä se, että joku työntyy hänen takalistoonsa, vai haluaako hän tämän lisäksi myös omalle vehkeelleen jotain erityishuomiota? Kysymys voi toki olla vaikea jos et itse ole bottom, mutta kokemuksiesi mukaan miten on? 

Kiitos! :)

Olen ollut vastaanottavana osapuolena muutaman kerran, ja itselleni penetraatio ei yksin riitä orgasmin saamiseen, eli joko minun itse tai kumppanin pitää kosketella minua samaan aikaan työntymisen kanssa. Uskon että useimmilla bottomeilla on sama juttu.

Ap

Hyi saatana, menen oksentamaan.

Mene vain. Vastasin vain kysymykseen, joka minulta kysyttiin. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Sori, ei ollut kylläkään tarkoitus lainata tuota Apuaaa tekstiä. 😅 😂

Vierailija
244/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteletko että kaikki homofobiikot ois itse jollain lailla hom*oja? 

Vierailija
245/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuaaaaaaaaaaaaaaaa

Kiitos tosi asiallisesta ketjusta Ap! Sitä on ollut mielenkiintoinen ja kiva seurata. Lisää tietoakin on tullut. Esitin jo useamman kysymyksen, ja myös Martti-kissa tuli tutuksi, joten halusin vain kiittää tässä. Vaikutat varsin mukavalta ja ihmisläheiseltä yksilöltä. :) 

Toivon sulle tosi kivaa kevättä, sekä rentoa ja aurinkoista kesää! 🌞 

Suuri kiitos, olipas mukavasti sanottu!! :) Kiva kuulla että olet tykännyt seurata tätä, näihin kysymyksiin on ollut mielenkiintoista vastata. Samoin sinulle oikein mukavaa kevättä ja kesää💛

Vierailija
246/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usea artisti on profiloitunut homoksi. Uskotko kaikkien näiden ottavan oikeasti ahteriin vai ovatko he vain puheissaan homoja saadakseen paremmin keikkoja?

Vierailija
247/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatteletko että kaikki homofobiikot ois itse jollain lailla hom*oja? 

En ajattele noin. Kyllähän jotkut voivat olla homoja, ja purkavat sitten omia tunteintaan muihin kun eivät uskalla tulla kaapista, mutta tuskin hirveän moni homofoobikko on homo.

Ap

Vierailija
248/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa todella fiksulta, älykkäältä ja onnelliselta mieheltä toisin kuin monet heterot. Minulla on useita homokavereita, niin naisia kuin miehiäkin. Luulen, että heidän kokemansa halveksunta, solvaaminen ja typerät ennakkoluulot ovat tehneet monista empaattisia, pienistä hermostumattomia ja elämäniloisia. Allekirjoittaisitko tämän, ap, vai onko sinulla muunlaista kokemusta tai näkökantaa?

Vierailija
249/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ajattelee vielä nykyään, tai varmaanettä homous on valinta! :/ ja että kyllä se hakkaamalla lähtee

Vierailija
250/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usea artisti on profiloitunut homoksi. Uskotko kaikkien näiden ottavan oikeasti ahteriin vai ovatko he vain puheissaan homoja saadakseen paremmin keikkoja?

Uskon kyllä, että artistit, jotka sanovat olevansa homoja, ovat oikeasti homoja. En tiedä, miksi he haluaisivat välttämättä altistaa itseään homofobialle, vaikka nykyään ollaankin melko suvaitsevaisia. Kai sillä voi saada uusia faneja. Mutta joo, en kyllä ole varma.

Ap

Vierailija
251/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ajattelee vielä nykyään, tai varmaanettä homous on valinta! :/ ja että kyllä se hakkaamalla lähtee

Valitettavasti :(

Ap

Vierailija
252/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on hyvä asenne ja vastaat asiallisesti mitä kummallisimpiin kysymyksiin, arvostan! 

Seksuaalisuuteen liittyvä kysymys: jos joku on pääasiallisesti bottom, ritttääkö hänelle seksissä se, että joku työntyy hänen takalistoonsa, vai haluaako hän tämän lisäksi myös omalle vehkeelleen jotain erityishuomiota? Kysymys voi toki olla vaikea jos et itse ole bottom, mutta kokemuksiesi mukaan miten on? 

Kiitos! :)

Olen ollut vastaanottavana osapuolena muutaman kerran, ja itselleni penetraatio ei yksin riitä orgasmin saamiseen, eli joko minun itse tai kumppanin pitää kosketella minua samaan aikaan työntymisen kanssa. Uskon että useimmilla bottomeilla on sama juttu.

Ap

Hyi saatana, menen oksentamaan.

Mene vain. Vastasin vain kysymykseen, joka minulta kysyttiin. 

Ap

Ja hyvin siihen vastasitkin, minä kiitän. Terv. kysymyksen esittäjä. Jatkokysymyksenä, jos molemmat osapuolet on versatile, niin hoidetaanko asia tyypillisesti samalla kertaa molemmin päin, vai pelkästään niin päin kuin nyt satutaan sillä kertaa sopimaan?

Vierailija
253/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletko lapsista? Vaikka joku adoptiolapsi

Vierailija
254/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisitko koskaa naista? Siis vaikket haluaisi.

Vierailija
255/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla näkemystä siitä, miksi Euroviisut on niin rakastettu juttu juuri seksuaalivähemmistöjen parissa? 

Vierailija
256/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa todella fiksulta, älykkäältä ja onnelliselta mieheltä toisin kuin monet heterot. Minulla on useita homokavereita, niin naisia kuin miehiäkin. Luulen, että heidän kokemansa halveksunta, solvaaminen ja typerät ennakkoluulot ovat tehneet monista empaattisia, pienistä hermostumattomia ja elämäniloisia. Allekirjoittaisitko tämän, ap, vai onko sinulla muunlaista kokemusta tai näkökantaa?

Kiitos paljon! :)

Allekirjoitan ehdottomasti tuon. Ne, joita on halveksuttu ja solvattu, tietävät miltä se tuntuu, ja ovat usein empaattisia ja kestäviä, kuten sanoit. Tietenkin se voi myös kääntyä niin päin, että he alkavat itse kiusata muita, mutta en ole koskaan tavannut homoa, joka kiusaisi muita.

Ap

Vierailija
257/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla näkemystä siitä, miksi Euroviisut on niin rakastettu juttu juuri seksuaalivähemmistöjen parissa? 

Koska viisut on niin "gay time" eli hauskaa aikaa

Vierailija
258/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuli mieleen yksi kysymys: Mistä ajattelet homofobian saavan alkunsa? 

Esim. itselleni sen aiheutti aikanaan uskonnollinen tausta. Vasta aikuisena kyseenalaistin uskonnolliset opetukset, tajutessani ihmisen seksuaalisuuden olevan sisäsyntyinen ominaisuus. Enhän minäkään ole valinnut olla hetero, vaan synnyin sellaiseksi. Silloin myös suutuin siitä, että minulle oli opetettu ihmisiä eriarvoistava ajattelumalli. Koin, että se ei ole oikein. Minut oli kuitenkin opetettu sellaiseen ajatteluun ennenkuin edes ymmärsin mitä seksuaalisuus tai seksuaalinen suuntautuminen tarkoittavat. Onneksi kykenin aikuisena muodostamaan mielipiteeni asiasta uudelleen.

Vierailija
259/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa maailmassa enemmän kaltaisia homomiehiä niin minulle riittäisi enemmän naisia.

Heteromies

Vierailija
260/371 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveiletko lapsista? Vaikka joku adoptiolapsi

Jos löydän jonkun kivan elämänkumppanin jonka kanssa voisin kasvattaa lapsen, voisin harkitakin. Olisihan se ihanaa :) Mutta en tiedä vielä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme